Wie heeft er ook slechte ervaringen met het Postorderbedrijf Bon Prix? nl. Als je eindelijk je via de site bestelde artikelen eens ontvangt en i.g.v. een retournering dan via de site een afhaalafspraak wil maken ligt dat deel v/d site er net uit. dus dat via 'contact' maar ge-maild, maarop je ook antwoord krijt, hetzij schriftelijk of als e-mail, maar als je daarop wacht is de o-pzichttermijn allang verstreken Okok hadden we een artikel in 2 verschillende kleuren en maten besteld om te vergelijken. dan komt er 1 van, zodat het vergeljiken niet opgaat, want je zit met de opzichttermijn. Als je daar (wéér) via de e-mail melding van maakt en na verloop van tijd een reactie krijgt dat je dát artikel in dat geval dan wél langer op zicht mag hebben, is de opzichttermin allang weer verstreken. En de vragen die je per e-mail stelt, in mijn geval aan éne Yvonne Kruyt, wordt die nagenoeg niet beantwoord (net of er vragen genegeerd worden of ze antwoord op een ander e-mailvraag?, ik weet het niet hoor) Als ik dat vervolgens weer vraag, waarom ik het antwoord krijg op de door mij gestelde vraag, dan krijg ik weer een 'onbeantwoord' antwoord. Nu kreeg ik de allereerste bestelling op 27/4 jl. en wat ik ervan niet van hield geretourneerd en wat ik wel heb gehouden betaald, uiteraard mét verzend- en acceptgirokaartkosten. Maar wat schetst mijn verbazing? Op 20/6 jl stuurde ze mij exact diezelfde bestelling nóg een keer. Balen, want ja dat moet z.s. m. retour. Dus naar de Site: hulde, die deed het en weer een afhaalafspraak gemaakt. En alles weer op de retourbon ingevuld, (waarop ook maar voor 5 artikelen ruimte was en dit waren er meer). Voor de zekerheid ook nog maar naar Yvonne Kruyt gee-maild,gezien mijn ervaringen met Bon Prix. Na verloop van woorde ze dat ik nog en openstaand saldo had van € 5,20, want ik had v/d bestelling, mij geleverd op 20/6jl. wél niks gehouden, maar in hun leveringsvoorwaarden staat dat in dat geval e♪0l de verzend- en acceptgirokaartkosten door mij moeten worden betaald! Maar dat had ik natuurlijk de 1e keer (27/4jl.) al gedaan. Dus wéér mevr. Kruyt geinformeerd m♪0t data, bestelnummers en factuurnummers, én gezegd dat ik op vakantie zou gaan en de 1e 4 weken er niet was, want je weet het maar nooit met die slechte service enz. daar. Mijn dochter opende tijdens onze vakantie de brief van Bon Priix met het dreigement dat als ik niet snel betaalde er ook nog een boete overheen kwam van €34,-. dus heb ik haar vanaf mijn vakantieadres maar gezegt dat ze dat dan maar moest doen, want hoewel ik inmijn recht sta, heb ik geen zin in de strijd, die er in zulke situaties zou kunnen ontstaan. Bovendien ben je op vakantie, dus wat moet je op afstand in zo'n geval? Nu maar hopen dat we niet nóg meer ellende krijgen, want mijn dochter heeft de acceptgiro betaald via haar telebankieren (en dat is een ander banknummer) en dan kloppen de gegevens natuutlijk weer niet.....Het beste er maar van hopen.
elli opgelicht
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Postorderbedrijf Bon Prix
-
Re: Postorderbedrijf Bon Prix
Wij hadden ook wat besteld bij bon prix en de geleverde kwaliteit was slecht we hebben het teruggestuurd enkele weken later kregen we een
acceptgirokaart waaropstond een bedrag van5,20 euro of we die maar snel wilden betalen anders kregen we er een boete van 34 euro achteraan. bon prix nooit meer wat bestellen
acceptgirokaart waaropstond een bedrag van5,20 euro of we die maar snel wilden betalen anders kregen we er een boete van 34 euro achteraan. bon prix nooit meer wat bestellen
Re: Postorderbedrijf Bon Prix
hier zijn al andere topics over