LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ik heb alle schuld betaald, kan ik nu nog iets terugkrijgen?

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Kirsten

Ik heb alle schuld betaald, kan ik nu nog iets terugkrijgen?

Ongelezen bericht door Kirsten »

Ik heb twee maanden terug alles afbetaald. Ik heb 3 jaar meegedaan met de winst-verdriedubbelaar voor 50,- per maand en moest uiteindelijk nog iets van 1700 EUR *bij*betalen. Dat heb ik gedaan om van het gezeik af te zijn.

Nu met die regeling van Dexia, kan ik nog geld terugkrijgen? Achteraf dus?

kirsten

Simon P.

Re: Ik heb alle schuld betaald, kan ik nu nog iets terugkrijgen?

Ongelezen bericht door Simon P. »

Hallo Kirsten,

Opvallend dat je nog 0 reacties hebt gehad. Ik wil graag reageren want ook ik heb reeds 5000,-- Euro terugbetaald en hoe krijg je dat terug. Gek eigenlijk dat al die bollebozen binnen dit forum daar geen antwoord op (kunnen) geven Groet SP.IJ

Dennis

Ongelezen bericht door Dennis »

Kirsten & Simon P.,

Naar ik heb begrepen kunnen jullie straks participaties krijgen in de calloptie (dit keer wel de voorwaarden en kleine lettertjes lezen: nadat afstand is gedaan van je claim(s)).

Dennis

Lennard K.

Ongelezen bericht door Lennard K. »

Beste Simon.
Je schrijft, observerend als je bent, dat er nog nul reacties waren op de vraag van kirsten. Er was pas 1 minuut verstreken! Hoe moeijlijk kan het zijn?!
Domme rukker!

Liefs,

Lennard K.

Dhr.a de croos

Ongelezen bericht door Dhr.a de croos »

dennis,iets zeggen is makkelijk gedaan maar zoals je weet
hebben de meeste gedupeerdelegio,s eigelijk begint het probleem op nieuw want de gedupeerde die de rekening niet kunnen betalen hebben geen keus dan de lotto in tevullen
bijvoorbeeld,a,b of c enz.Maar ze moeten een keus maken.Ik
zelf heb alles doorgestuurd naar ARAG/D rechtsbijstandsver-
zekering.Deze onderzoeken ook de discussie van arnoud,blok en maarten omtrend (wck)enz.Dennis begeleid de mensen dan
ook goed,dan alleen te zeggen let de volgende keer op de kleine.vrgr.andre de croos
letters.

Simom.P

Ongelezen bericht door Simom.P »

Lennard,
tussen 1 minuut en een half uur zie ik wel enige observatieverschil. Overigens is jouw bijdrage echt opbouwend. S.P.IJ

Dennis

Ongelezen bericht door Dennis »

Geachte meneer de Croos,

Dat is nou precies wat ik niet wil en kan: mensen adviseren wat te doen. Dat moet ieder voor zichzelf uitmaken. Ik wijs er alleen op dit keer wel de kleine lettertjes te lezen.

Dennis

leo

Ongelezen bericht door leo »

Dennis
Het valt mij op dat jij het steeds verwijst naar de kleine lettertjes. Het punt is volgens mij dat je het dan hebt over de lettertjes die er nou juist niet stonden. Want tentijde van het aangaan van het contract moet je wel heel goed thuis zijn geweest in dit soort producten om uit de gebode informatie een senario te halen als waar we nu inzitten. En dat is ook het punt waar het steeds omdraait het grootste deel van de mensen had geen idee dat er ook een keerzijde zat aan het product. Juist omdat die keerzijde bij mijn weten nergens genoemd is. En om je dan te verschuilen achter het bekende regeltje rendemnten uit het verleden......
Is wel heel makekelijk zeker als je je je rekenvoorbeelden allen positieve rendemnten gebruikt.

Yvonne

Ongelezen bericht door Yvonne »

Dennis,

Veel mensen hebben begrepen dat zij alleen de eigen inleg (dus het leasebedrag) kwijt konden raken, maar hebben niet uit de folders begrepen dat dit de aankoopwaarde (dat vele malen groter is) plus het leasebedrag kan worden. Zelfs in de rekenvoorbeelden van Legio wordt het leasebedrag in de winst of verlies niet meegenomen. Dit is dus niet eerlijk, want dit is ook veel geld geweest.
kleine lettertjes en uitleg kunnen ook vollediger en met normalere nederlande spreekwoorden.

Daan

Ongelezen bericht door Daan »

ik weet zeker d.de.r dat jij het bent goed dat je verweer geeft je bent beter dan ik.

Liefs en geef ze ervan langs.

A

de optietrader

Ongelezen bericht door de optietrader »

dan krijg je een FOTM calloptie op de AEX.
lekkere beloning.:-)
je hebt verloren en je blijft daarmee een loser

de optietrader

Ongelezen bericht door de optietrader »

dan krijg je een FOTM calloptie op de AEX.
lekkere beloning.:-)
je hebt verloren en je blijft daarmee een loser

Gesloten