LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Koelkast BoschKGN36V00

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
Consument19
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 aug 2006 13:39

Koelkast BoschKGN36V00

Ongelezen bericht door Consument19 »

Mijn nieuwe Bosch koelkast KGN36V00 NoFrost maakt behoorlijk wat geluid. Hij staat vrijwel continue te borrelen en te pruttelen. Bovendien bevriezen de spullen die ik in de groentelade heb liggen.
Heeft iemand hier ervaring mee en hoe is dit opgelost?

verkoopster
Berichten: 8
Lid geworden op: 22 aug 2006 15:19

Re: Koelkast BoschKGN36V00

Ongelezen bericht door verkoopster »

NoFrost mag zowieso niet bevriezen. Misschien de temperatuur te laag? :? Staat hij wel waterpas?
Vreemd, heb ik nog niet eerder gehoord. Wat zegt je leverancier ervan?

Consument19
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 aug 2006 13:39

Re: Koelkast BoschKGN36V00

Ongelezen bericht door Consument19 »

Voor de volledigheid: het is een koelvriescombinatie, waarbij de groentelades zoals gebruikelijk onderin de koelkast zitten en direct boven het diepvriesgedeelte.

verkoopster
Berichten: 8
Lid geworden op: 22 aug 2006 15:19

Re: Koelkast BoschKGN36V00

Ongelezen bericht door verkoopster »

Heb het voor je nagevraagd. Komt inderdaad vaker voor dat de groentelades te koud zijn. Heeft te maken met de temperatuur in de koelkast. Komt door dat ventilatiesysteem. Waarschijnlijk als je die op een lagere stand zet, moet het goed komen

chip-pie
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 okt 2006 17:49

Re: Koelkast BoschKGN36V00

Ongelezen bericht door chip-pie »

Het prutelende geluid wat je hoort, kan de inspuiting van het koelmiddel in het koelgedeelte zijn, de koelkasten werken tegenwoordig op een koelgas van propaan/butaan, een soort menggas. Hierdoor kunnen de apparaten meer geluid produceren, dit is de keerzijde van het milieu vriendelijke. Let er ook op dat de temp. niet op 2 graden staat, hierdoor kan deze kan vriezen onder in het koelgedeelte.

twa14
Berichten: 5
Lid geworden op: 05 jan 2007 15:34

Re: Koelkast BoschKGN36V00

Ongelezen bericht door twa14 »

Zie ook thread van "Bertje" 23 juni 2005

Gesloten