LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ga niet met @Home of installatiebedrijf Schuuring in zee

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Brabander
Berichten: 354
Lid geworden op: 05 jul 2004 23:17

Ga niet met @Home of installatiebedrijf Schuuring in zee

Ongelezen bericht door Brabander »

W A A R S C H U W I N G ! ! ! ! !

Ga niet met @Home telefonie of internet in zee. En ook geen installatie laten uitvoeren door het bedrijf Schuuring die namens @Home de installatie doen.

Beide organisaties beloven veel maar leveren niets werkend op en zijn daarna niet te bereiken en doof voor klachten.

Geen verbinding maar wel kosten in rekening brengen en automatisch afhouden die door een éénmalige machtiging niet te storneren zijn.

Waardeloze bedrijven.

GA ER NIET MEE IN ZEE !!!!!!!!

Boycot @HOME en weer SCHUURING

mnb
Berichten: 146
Lid geworden op: 08 okt 2005 10:33

Re: Ga niet met @Home of installatiebedrijf Schuuring in zee

Ongelezen bericht door mnb »

beetje gefrustreerd?

Ik heb een prima verbinding hoor en telefonisch zijn ze bereikbaar, helaas 0900 nummer, dus extra betalen :twisted: en wachten maar geen mega hoge prijs en nu veel relaxter en voordeliger uit dan eerder met de KPN :roll: :wink:

r.reijnart
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 sep 2006 17:52

Re: Ga niet met @Home of installatiebedrijf Schuuring in zee

Ongelezen bericht door r.reijnart »

eindelijk blij dat we goedkoper konden bellen.nou begin maar niet aan at home 24 onbeperkt bellen je zult bedoelen beperkt heb nog geen aansluitingen gehad AL 7 DAGEN. wel betaald en als je naar AT HOME belt dan ben je een fortuin kwijt en dan nog te spreken over de hulp.
je wordt met het kastje naar de muur gestuurd ik heb hier geen woorden voor je kunt nog geen ambulance of politie bellen als je in nood zit.
echt ronduit schandalig.
ik gooi at home er uit en ga over op een andere provider.

mnb
Berichten: 146
Lid geworden op: 08 okt 2005 10:33

Re: Ga niet met @Home of installatiebedrijf Schuuring in zee

Ongelezen bericht door mnb »

misschien moet u eerst ff de gebruiksaanwijzing lezen
bellen is lokale tarief
betalen voor een niet genoten dienst hoeft u niet
succes met de overstap!

limburger
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 sep 2006 13:11

Re: Ga niet met @Home of installatiebedrijf Schuuring in zee

Ongelezen bericht door limburger »

Ik ben het totaal niet eens met "Brabander"
Ik heb ook mijn @home diensten laten installeren door de firma schuuring.
Maandag gebeld en donderdag konden ze al langs komen.
De monteur heeft alles netjes geinstalleerd en vertelde me dat ik 2 uur moest wachten voordat het ging werken.
Na 1 week nog geen internet of telefonie.
Dus ik weer naar schuuring gebeld.
Daar vertelde ze me dat het niet aan de installatie zou liggen maar aan de verbinding met @home.
Dus ik bel weer naar @home.. NEE het ligt niet aan ons het ligt aan de installatie van schuuring.
Daar gaan we weer. dus ik bel nogmaals naar de firma schuuring.
Gelukkig waren ze zo vriendelijk om een monteur terug te sturen onder garantie.
Volgende dag staat de monteur al bij me op de stoep. hij kijkt naar de installatie maar geen fout te ontdekken.
De monteur belt zelf naar @home en verrek!! half uur later heb ik internet!!
Dus Schuuring is een prima en klantvriendelijk bedrijf !! Alleen over @home heb ik ernstige twijfels

alfredo
Berichten: 14
Lid geworden op: 28 apr 2006 12:36

Re: Ga niet met @Home of installatiebedrijf Schuuring in zee

Ongelezen bericht door alfredo »

De klachten welke ik in mijn omgeving gehoord heb mbt @home, zijn er tallozen. Het is ongelofelijk wat je als aanvrager van een gewoon internet verbindinkje allemaal te verduren krijgt bij @home. Het is de hoogste tijd dat het kaf van het koren gescheiden wordt. Zoals @home zijn er nog een stel providers die het niet zo nauw nemen met de kwaliteit service en klantvriendelijkheid (b.v. UPC....) daar worden ook hele volksstammen gek van. Over de firma Schuuring kan ik geen uitspraak doen, omdat ik het bedrijf niet ken.

de Portugees
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 sep 2006 13:38

Re: Ga niet met @Home of installatiebedrijf Schuuring in zee

Ongelezen bericht door de Portugees »

na mijn verhuzing naar vlijmen had ik alleen TV thuis. na wat geinformeerd te hebben leek mij telefonie, internet en tv digitaal van @home wel wat. 2 maanden op proef, dus wat kon er nou mis gaan?? nou veel! bij de aanmelding werd mij vertelt dat er een actie liep dat deze producten volledig gratis geinstalleeerd konden worden door middel van een actiekaart die ik bij de monteur zou kunnen afgeven. nou mooi & aardig, want ik ben zo A-technisch als het maar kan. na 20 dagen eindelijk mijn pakket binnen. Ik vond de actiekaart in het pakket, waarop het telefoon nummer stond van Schuuring voor het maken van een afspraak. de medewerker vroeg op een gegeven moment of ik dus meedeed aan de actie, "Ja" andwoorde Ik. toen vroeg hij mij of ik dan de gratis basis installatie wou of een volledige installatie voor €40.
€40??? Mij was vertelt door @home dat alles volledig Gratis zou zijn. de Medewerker van schuuring vertelde me toen, dat de Korting die ik kreeg (€73) alleen de Basis installatie zou dekken en een Volledige installatie €113 zou zijn, min die €73, zou er dan €40 overblijven. dit was mij niet vertelt door @home !! toch maar een afspraak gemaakt met tegenzin, maar ik ben nu echt niet meer te spreken over @home. na contact te hebben gehad hierover met @home gaven ze inderdaad toe dat mensen verkeerd ingelicht werden, maar dat ze het niet konden vergoeden omdat op het kaartje ook aangegeven stond dat ze alleen de basisinstallatie gratis geven. overigens complimentje nog voor de monteur, de installatie is overigens keurig, hij bleef kalm & beleefd ook nadat hij me alles nog een keer had uitgelegt over deze (waardeloze) actie..

Groetjes de Portugees

zwollywoods
Berichten: 17
Lid geworden op: 27 sep 2006 21:32
Locatie: zwolle

Re: Ga niet met @Home of installatiebedrijf Schuuring in zee

Ongelezen bericht door zwollywoods »

Mensen, ik heb jaren lang ook ellende gehad met @home met name capaciteits problemen. IK heb nu Tiscali een T6 pakket (6 mbit en 90 kb up met telefonie). via speedtest/mordax haal ik 740 kb down en 88 kb up. Ik heb nog nooit een downtime gehad en telefonie klingt alsof dat via de oude vertrouwde lijn gaat. voordeel is ook je hoeft geen kpn abbo te hebben. het internet kost je 15 euro per maand , zonder datalimiet, wat ook nog vele malen sneller gaat dan via @sloom. Inclusief alles ben je 29 euro per maand kwijt met inclusief gratis bellen en zonder start tarief en huur kpn lijn!! oja, ook nog gratis 125 smsjes verzenden via je webmail per maand met meezenden je eigen gsm nummer. Tel uit je winst!!

ik ben geen medewerker van Tiscali maar wil hiermee mensen laten weten dat er meer betere providers zijn @home. Ik ken vele mensen die ook via tiscali zitten en zijn ook zeeer tevreden! enige min puntje is dat de helpdesk 30 cent per minuut kost maar ik heb ze nooit hoeven te bellen het afgelopen jaar.

ik wens ieder die (nog?) bij @home veel sterkte!!

Gesloten