Voetbal kijken via de Satelliet/TELE2 voetbal live ..
Geplaatst: 25 aug 2006 17:34
Vorig seizoen Voetbal kijken via de Satelliet/TELE2 voetbal live aangeschaft.
Welke wedstrijd(en) ( als eerste live ) werden uitgezonden ging altijd via het:
z.g.n. stemmen op welke wedstrijd als eerste uitgezonden word, als er meerdere wedstrijden een zelfde aanvangs tijdstip hadden, met het/de meeste stemmen tellen principe.
Dus een vraag gestuurd naar de Tele2 klantenservicedienst .. was wel even zoeken naar een email adres maar vooruit je kunt niet alles hebben, oja, als satelliet kijker sta ik niet vermeld met een tele email adres, dus ben je afhankelijk van de medewerker of dat hij het berichtje ook leest.Ervaring leert mij dat in veel gevallen alleen eigen email-klanten worden geholpen.Maar ik had geluk, mijn vraag :
Waar is de stem pagina voor de satelliet kijkers gebleven waar men kon stemmen welke wedstrijd(en) er live werd/worden uitgezonden zoals beloofd door Tele2/versatel, en waar blijven de 3 live wedstrijden op zondag .......... was blijkbaar toch aangekomen, want ik kreeg dit antwoord terug:
-----------------------------------------------------------
Geachte heer .... ,
Hartelijk dank voor uw vraag.
Het antwoord van Tele2 is:
Voor meer informatie over de voetbalwedstrijden verwijzen wij u naar Canal Digitaal, telefoonnummer 0900 - 9323.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Tele2
Voor meer informatie over onze diensten en antwoord op veelgestelde vragen kunt u ook terecht op onze online klantenservice op www.tele2.nl/klantenservice
Heeft u naar aanleiding van deze mail toch nog vragen?
Onze Klantenservice is per e-mail 24 uur per dag bereikbaar via het contactformulier op www.tele2.nl/contactformulier en telefonisch 7 dagen per week van 8:00-22:00 uur op 0900-2411602.
This message and any attachment are Tele2 proprietary and may be privileged or otherwise protected from disclosure. If you are not the intended recipient, please telephone or email the sender and delete this message and any attachment from your system. If you are not the intended recipient you must not copy this message or attachment or disclose the contents to any other person and destroy all copies of the original message and attachment.
-----------------------------------------------------------
Tja, Canal Digitaal is alleen maar een doorgifte station ( en dat weet Tele2 ook ) dus hier kun je helemaal niks mee, dan maar de vraag nog een keer stellen ( 3 minuten na de 1e email ) en er duidelijk bijgeschreven dat CD er niks mee te maken heeft, krijg je dit als antwoord ..
-----------------------------------------------------------
via the qmail-reply program <[email protected]>
Helaas is dit mailadres niet meer in gebruik. Wij verzoeken u daarom uw vraag te
stellen via het contactformulier op onze website. U kunt ons contactformulier
vinden op de webpagina http://www.tele2.nl/contactformulier
Wij willen u ook graag wijzen op de mogelijkheid om online een antwoord te
vinden op uw vraag. Deze online klantenservice kunt u vinden op
http://www.tele2.nl/klantenservice
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Tele2
-----------------------------------------------------------
Wat moet je nu hier mee, je stelt toch een duidelijke vraag " waar is de stempagina ( zoals beloofd ) en waar blijven de 3 live wedstrijden op zondag ( zoals betaald ) , kastje <-> muur ... maar wel 20 euro per maand betalen voor 2 live wedstrijden ( op vrijdag is publiekelijk ) wat er voorheen zo rond de 4 waren ... en waarom hoor je de NV Eredivisie niet ...
Welke wedstrijd(en) ( als eerste live ) werden uitgezonden ging altijd via het:
z.g.n. stemmen op welke wedstrijd als eerste uitgezonden word, als er meerdere wedstrijden een zelfde aanvangs tijdstip hadden, met het/de meeste stemmen tellen principe.
Dus een vraag gestuurd naar de Tele2 klantenservicedienst .. was wel even zoeken naar een email adres maar vooruit je kunt niet alles hebben, oja, als satelliet kijker sta ik niet vermeld met een tele email adres, dus ben je afhankelijk van de medewerker of dat hij het berichtje ook leest.Ervaring leert mij dat in veel gevallen alleen eigen email-klanten worden geholpen.Maar ik had geluk, mijn vraag :
Waar is de stem pagina voor de satelliet kijkers gebleven waar men kon stemmen welke wedstrijd(en) er live werd/worden uitgezonden zoals beloofd door Tele2/versatel, en waar blijven de 3 live wedstrijden op zondag .......... was blijkbaar toch aangekomen, want ik kreeg dit antwoord terug:
-----------------------------------------------------------
Geachte heer .... ,
Hartelijk dank voor uw vraag.
Het antwoord van Tele2 is:
Voor meer informatie over de voetbalwedstrijden verwijzen wij u naar Canal Digitaal, telefoonnummer 0900 - 9323.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Tele2
Voor meer informatie over onze diensten en antwoord op veelgestelde vragen kunt u ook terecht op onze online klantenservice op www.tele2.nl/klantenservice
Heeft u naar aanleiding van deze mail toch nog vragen?
Onze Klantenservice is per e-mail 24 uur per dag bereikbaar via het contactformulier op www.tele2.nl/contactformulier en telefonisch 7 dagen per week van 8:00-22:00 uur op 0900-2411602.
This message and any attachment are Tele2 proprietary and may be privileged or otherwise protected from disclosure. If you are not the intended recipient, please telephone or email the sender and delete this message and any attachment from your system. If you are not the intended recipient you must not copy this message or attachment or disclose the contents to any other person and destroy all copies of the original message and attachment.
-----------------------------------------------------------
Tja, Canal Digitaal is alleen maar een doorgifte station ( en dat weet Tele2 ook ) dus hier kun je helemaal niks mee, dan maar de vraag nog een keer stellen ( 3 minuten na de 1e email ) en er duidelijk bijgeschreven dat CD er niks mee te maken heeft, krijg je dit als antwoord ..
-----------------------------------------------------------
via the qmail-reply program <[email protected]>
Helaas is dit mailadres niet meer in gebruik. Wij verzoeken u daarom uw vraag te
stellen via het contactformulier op onze website. U kunt ons contactformulier
vinden op de webpagina http://www.tele2.nl/contactformulier
Wij willen u ook graag wijzen op de mogelijkheid om online een antwoord te
vinden op uw vraag. Deze online klantenservice kunt u vinden op
http://www.tele2.nl/klantenservice
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Tele2
-----------------------------------------------------------
Wat moet je nu hier mee, je stelt toch een duidelijke vraag " waar is de stempagina ( zoals beloofd ) en waar blijven de 3 live wedstrijden op zondag ( zoals betaald ) , kastje <-> muur ... maar wel 20 euro per maand betalen voor 2 live wedstrijden ( op vrijdag is publiekelijk ) wat er voorheen zo rond de 4 waren ... en waarom hoor je de NV Eredivisie niet ...