LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hart voor dieren

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
JohnathanDoe

Hart voor dieren

Ongelezen bericht door JohnathanDoe »

Hallo allemaal.Wat vinden jullie van deze opmerking' dat als poezen kwispelen met hun staart,dat duid op aggressie' (quote: van het dierenmagazine Hart voor dieren')
Wij hebben 5 poezen thuis,één van de poezen kwispelt voordurend.Heeeeel aggressief hoor!De anderen kwispelen ook veel.

ceevee

Re: Hart voor dieren

Ongelezen bericht door ceevee »

Het is communiceren met elkaar en dat heen en weer gaan met de staart is een teken van : kom maar op"

Je ziet het heel vaak met vreemde katten met elkaar, de staart gaat heen en weer et voila ze zitten elkaar in de haren.

Waarschijnlijk snappen jouw katten elkaar en hebben ze hun plaats in de groep goed begrepen :wink:

JohnathanDoe

Re: Hart voor dieren

Ongelezen bericht door JohnathanDoe »

bedankt voor uw reactie.Of ze elkaar begrijpen is een tweede hahah.We hadden 3 meisjes als eersten,en daarna 2 jongens gekregen van de Federale politie Antwerpen.Meiden zijn een jaartje ouder ongeveer.Ja hebt verschillende soorten kwispelen.Het kwispelen als ze tegenover elkaar staan is uitdagende houding.Het kwispelen wat ik bedoelde is als je met ze speelt of aanhaald,dan knorren en spinnen ze en kwispelen ze er ook bij (staart gaat heen en weer). Volgens het magazine 'hart voor dieren' zijn de poezen dan heel aggressief. En onze poezen zijn '' heeeeeeel aggressief" hahahah.Zijn gewoon 5 ondeugende rakkers en grote vrijkonten.Ik vond het altijd een vrij leuk blad maar toen ze dit in hun blad hadden gezet ging ik nadenken over hun 'Kennis van dieren' , niet?

Gesloten