Pagina 1 van 1

Mijdt Callcentre. Schrijf uw klachten met brief aan directie

Geplaatst: 26 aug 2006 11:07
door leusi049
Goedemorgen,
Ik heb afgelopen maand divers malen gebeld met zowel KPN als Planet internet.Torenhoge rekeningen door de lange wachttijd én als ik werd "geholpen "dan moest de call medewerker steed info inwinnen bij collega(wachttijden met muziek van 10 minuten heb ik meerder keren meegemaakt. Het daarna ontvangen antwoord gaf dan ook nog geen antwoord op mijn vraag.:)p
Dus niet bellen:) maar gewoon ouderwets: brief op PAPIER naar de directie. Vindt u uw probleem ernstig ? dan aangetekend als u directe aandacht wil. Aangetekend zenden is goedkoper dan al dat gebel !

Re: Mijdt Callcentre. Schrijf uw klachten met brief aan directie

Geplaatst: 26 aug 2006 11:09
door Dutch_com_freak
tenzij ze aangeven even te bellen :)

Re: Mijdt Callcentre. Schrijf uw klachten met brief aan directie

Geplaatst: 26 aug 2006 11:33
door leusi049
hallo Dutch,
het leuke van het bellen naar de betaal nummers van KPN/Planet is dat je de wachtminuten ook betaald.:)

Re: Mijdt Callcentre. Schrijf uw klachten met brief aan directie

Geplaatst: 26 aug 2006 11:37
door Dutch_com_freak
Joh? tis nie waar? :)

Re: Mijdt Callcentre. Schrijf uw klachten met brief aan directie

Geplaatst: 26 aug 2006 12:15
door leusi049
Hallo, Dutch.
Ik mag u wel.

Re: Mijdt Callcentre. Schrijf uw klachten met brief aan directie

Geplaatst: 28 aug 2006 13:47
door karr-2
En die brieven donderen ze meteen in de prullenbak of ze sturen een brief terug dat je maar moet bellen. Kortom, schrijven is zinloos, je zal gewoon moeten bellen.

Re: Mijdt Callcentre. Schrijf uw klachten met brief aan directie

Geplaatst: 28 aug 2006 19:12
door Karr-3
Laatst even met de helpdesk gebeld waar ze mij wisten te verzekeren dat een aangetekend schrijven veel meer indruk maakt. Temeer als dit ook nog eens aan de directie gericht wordt. Bellen kost alleen maar geld. Prutsers die anders beweren roepen maar wat!

Re: Mijdt Callcentre. Schrijf uw klachten met brief aan directie

Geplaatst: 29 aug 2006 17:59
door leusi049
O ja . Als je toch schrijft naar de KPN: doe kopei naar 'n consumenten organosatie. kies er zelf één uit. Niet naar alle \maal sturen maar één keizen(consumentenbond,radar,ombudsman,kassa etc.)

Re: Mijdt Callcentre. Schrijf uw klachten met brief aan directie

Geplaatst: 29 aug 2006 23:25
door boebele
Brieven schrijven werkt inderdaad beter, weet ik uit ervaring. Ik heb met HetNet alleen maar gebeld en gemaild. Of mijn mailtjes kreeg ik geen of alleen vage antwoorden, maar op mijn brieven werd wel redelijk gereageerd. Ik kreeg nog geld van HetNet en ben hier 4 maanden mee bezig geweest, maar uiteindelijk heb ik het toch terug. Dankzij de 10 brieven die ik gestuurd heb 8)