Ik heb zo mn bedenkingen bij het hele nuon gebeuren.eind vorig jaar kreeg ik een eindejaars afrekening van 2700 euro.
Nou wil het feit dat ik een alleenstaande vader ben van een kind van 3 en heb ik senioren woning zonder zwembad,sauna,vaatwasser en noem maar op wat voor luxe.
maarja toch had ik zo iets van we gaan maar een regeling treffen om dat te betalen dus zo gezegt zo gedaan heb ze gebeld en een afspraak gemaak zou een termijn bedrag van 100 euro gaan betalen en aangezien het daarvoor 60 euro lager was dacht ik dat alles goed was maar na een maand kreeg ik al een nieuw maandbedrag toe gewezen van ze namelijk 683 euro vanaf dat moment heb ik ze zo een 100 keeer gebeld en iedere keer kwamen er allersoort afspraken en beloftes maar nooit werd mij iets toee gestuurd ook al vroeg ik er om en na een aantal maanden waarin ik netjes de afgespoken 100 euro betaalde werd ik dus afgesloten.
Nu zit ik dus al enkele maanden zonder wat dan ook geen gas en licht en wel een klein kindje maar ik zit wel met een belofte en die is als ik alles incl de deurwaarderskosten betaal ze bereid zijn om me weer aan te sluiten.
Nou kan ik met moeite vertellen wat het met me doet om zo te leven is echt mens onterend maar het aller ergste is nog dat ik genoeg inkomen kan generen om voor mijn kindje te zorgen en mijn lasten te betalen maar dat ik never nooit bijna 5500 euro kan neer leggen is nl over de tienduizuizend gulden,
Als er iemand is diee mij wil en kan helpen hoor ik het heel graag en als iemand tips heeft heel graag
bvd michael