multikabel
Geplaatst: 28 aug 2006 14:21
Ik heb al vanaf het begin internet via de kabel (multikabel).De service is echt ronduit slecht.
Ik had al vanaf april geen internet en heb hierover gebeld met hun.
Zij zouden een monteur langs sturen om er naar te kijken.
Tot 2 keer aan toe heeft de monteur mij voor niks laten wachten en is niet komen opdagen.
De derde keer wilde zij weer een monteur sturen en ik zei toen hier geen heel dagdeel meer op te gaan zitten wachten.
Het kon niet anders want dat was hun manier van werken zeiden ze.
Heb steeds het geld terug gehaald en heb ook twee keer een reactie van hun schriftelijk terug gekregen en ook een bedrag terug gehad.
Ik ben inmiddels overgestapt van alleen internet en tv naar een family bundel bij hun met dus telefonie erbij.
Toch krijg ik nog steeds aanmaningen van die 2 maanden internet.
Nu dreigen zij mij af te sluiten en wel gelijk met alles, omdat ik nu een family bundel heb terwijl die rekening gaat over alleen het internet toener tijd.
Ik moet het bedrag toch betalen zeggen ze om niet te worden afgesloten en dan maar de stille hoop hebben dat mijn brieven in behandeling worden genomen en ik mijn geld terug gestort krijg.
Belachelijk niet?
Heeft iemand anders hier ook ervaring mee en weet die voor mij een oplossing voor dit probleem ik hoor het graag.
Ik had al vanaf april geen internet en heb hierover gebeld met hun.
Zij zouden een monteur langs sturen om er naar te kijken.
Tot 2 keer aan toe heeft de monteur mij voor niks laten wachten en is niet komen opdagen.
De derde keer wilde zij weer een monteur sturen en ik zei toen hier geen heel dagdeel meer op te gaan zitten wachten.
Het kon niet anders want dat was hun manier van werken zeiden ze.
Heb steeds het geld terug gehaald en heb ook twee keer een reactie van hun schriftelijk terug gekregen en ook een bedrag terug gehad.
Ik ben inmiddels overgestapt van alleen internet en tv naar een family bundel bij hun met dus telefonie erbij.
Toch krijg ik nog steeds aanmaningen van die 2 maanden internet.
Nu dreigen zij mij af te sluiten en wel gelijk met alles, omdat ik nu een family bundel heb terwijl die rekening gaat over alleen het internet toener tijd.
Ik moet het bedrag toch betalen zeggen ze om niet te worden afgesloten en dan maar de stille hoop hebben dat mijn brieven in behandeling worden genomen en ik mijn geld terug gestort krijg.
Belachelijk niet?
Heeft iemand anders hier ook ervaring mee en weet die voor mij een oplossing voor dit probleem ik hoor het graag.