Op de site van Dexia Bank NL. vond ik onderstaande informa-tie:
Het klikken op de toegangsknop, op de site, geeft het voor- stel weer zoals deze al in het forum is gezet.
m.v.g.
L. Blok
voor ingezetenen van enig ander land dan Nederland.
Deze website wordt beheerst door Nederlands recht.
De mededelingen op deze website dienen als algemene informa-tie voor bestaande cliënten van Dexia Bank Nederland N.V. met een effectenleasecontract en vormen geen aanbod (noch een uitnodiging tot het doen van een aanbod) betreffende effecten-, bank-, of verzekeringsproducten of -diensten in Nederland of enig ander land. De mededelingen op deze website vormen evenmin een aanbod (of uitnodiging tot het doen van een aanbod) van effecten bij uitgifte als bedoeld in artikel 3 van de Wet toezicht effectenverkeer 1995.
De informatie op deze website mag niet worden gebruikt als beleggings-, fiscaal of juridisch advies.
Het is niet toegestaan deze informatie te verspreiden, te reproduceren of te verkopen of op welke wijze dan ook aan derden ter beschikking te stellen zonder de uitdrukkelijke voorafgaande schriftelijke toestemming van Dexia Bank Nederland N.V.
Links naar deze website zijn niet toegestaan zonder voorafgaande schriftelijke goedkeuring van Dexia Bank Nederland N.V.
Dexia Bank Nederland N.V. verstrekt geen garanties met betrekking tot de toereikendheid, juistheid, of volledig-heid van informatie op deze website en wijst uitdrukkelijk iedere aansprakelijkheid af voor fouten of omissies die daarin voorkomen. Voorts aanvaardt Dexia Bank Nederland N.V. geen enkele aansprakelijkheid ten aanzien van deze website voor (onder meer) defecten, virussen en andere onvolkomenheden ten gevolge van de toegang of het gebruik van deze website en de informatie die op deze website ter beschikking wordt gesteld.
Aan de op de website geboden informatie kunnen geen rechten worden ontleend.
Deze website bevat algemene informatie over het commerciële voorstel dat Dexia Bank Nederland N.V. onder de naam Dexia Aanbod zal doen aan haar cliënten met een effectenlease contract waaruit een restschuld aan het einde van de loop-tijd van de cliënt aan Dexia Bank Nederland N.V. kan voor-tvloeien. De mededelingen op deze website vormen geen aanbieding (noch een uitnodiging tot het doen van een aanbod) van effecten bij uitgifte als bedoeld in artikel 3 Wet toezicht effectenverkeer 1995.
Het Dexia Aanbod zal onder meer een aanbod van effecten bij uitgifte behelzen, en Dexia Bank Nederland N.V. dan wel een aan haar gelieerde rechtspersoon zal met betrekking tot dat onderdeel van het Dexia Aanbod op of omstreeks 15 januari 2003 een prospectus openbaar maken dat algemeen verkrijgbaar zal worden gesteld bij het kantoor van Dexia Bank Nederland N.V. te Amsterdam (Piet Heinkade 55, Postbus 808, 1000 AV Amsterdam, tel. 0800-2355344).
Door middel van het aanklikken van de toegangsknop verklaart u kennis te hebben genomen van de bovenstaande mededelingen en dat u ingezetene bent van Nederland.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Informatie op de site van Dexia Bank NL.
Re: Informatie op de site van Dexia Bank NL.
En ineens kan ik m'n resultaat niet meer berekenen op de site van mijn vrienden van LegioLease. Zijn er meer mensen die dit nu tegenkomen?
Heeft een schriftelijke toestemming van ons om deze informatie op dit forum te plaatsen ???
Mr B.A. van Riel
Mr B.A. van Riel
Meneer van Riel, van Dexia.
De bank die ons wilt helpen. Laat me niet lachen. Waar waren jullie toen de beurs aan het kelderen was. Kregen we ook niets te horen. En nu moeilijk doen omdat er iets op dit forum geplaatst wordt, wat u niet aanstaat.
De bank die ons wilt helpen. Laat me niet lachen. Waar waren jullie toen de beurs aan het kelderen was. Kregen we ook niets te horen. En nu moeilijk doen omdat er iets op dit forum geplaatst wordt, wat u niet aanstaat.
Hoe was dat spreekwoord ook al weer van die ezel...?
Juist ja...
je denkt toch niet dat ik nog een deal aan ga met iets of iemand die mij even te voren verneukt heeft en mij nu weer wil paaien.
In mijn beleving weet Dexia het op dit moment niet meer waar ze het moet zoeken en is als en kat in het nauw.
Get real!!
Lease Verlies: SUCCES!!!
Juist ja...
je denkt toch niet dat ik nog een deal aan ga met iets of iemand die mij even te voren verneukt heeft en mij nu weer wil paaien.
In mijn beleving weet Dexia het op dit moment niet meer waar ze het moet zoeken en is als en kat in het nauw.
Get real!!
Lease Verlies: SUCCES!!!
Bertus, zo is dàt en niet anders, maar inmiddels probeert Dexia wèl de strop te vervangen door een spuitje! Heb jij het ook door Albertus!
M.vr.gr.
M.vr.gr.
Ja ja met het uit trekken van 500 miljoen bewijst dexia schuld .
En dat ze met de billen open staan is wel duidelijk .
Het is jammer dat ze die fijne advies mannetjes niet even hebben nagetrokken over hun verkoop wijzen.
Mensen contracten aanbieden met een neer gaande beurs en dan 15 % winst beloven,en zelf zakken vullen.
Ophangen dat tuig ????????????????????????????????????
En dat ze met de billen open staan is wel duidelijk .
Het is jammer dat ze die fijne advies mannetjes niet even hebben nagetrokken over hun verkoop wijzen.
Mensen contracten aanbieden met een neer gaande beurs en dan 15 % winst beloven,en zelf zakken vullen.
Ophangen dat tuig ????????????????????????????????????