Pagina 1 van 1

GSMWeb.nl -- een drama!!

Geplaatst: 29 aug 2006 17:33
door danny_t
Een drama dat GSMweb.nl
Via hen een nieuw abonnement bij Telfort afgesloten op 20 maart (!!) 2006. De omzetting zou geschieden met nummerbehoud op 21 augustus (!) 2006. Op deze bewuste datum wordt inderdaad mijn oude simkaart afgesloten, echter mijn nieuwe simkaart bleek niet te werken. Omdat ik de hele week in het buitenland vertoef voor zaken is dit op z'n zachtst gezegd een drama! Na telefonisch contact met Telfort, de nieuwe provider, bleek dat GSMWeb de nieuwe sim-kaart niet geactiveerd heeft. Om dit te doen moeten ze klaarblijkelijk eerst informatie van Telfort ontvangen. Deze informatie hebben ze pas op 28 augustus 2006 per email opgevraagd aan Telfort. Dit is iets waar ze 5 maanden de tijd voor gehad hebben. Nu al 9 dagen zonder werkende telefoon zou je verwachten dat GSMWeb er alles aan zou doen om het probleem te verhelpen. Had je gedacht. De medewerkers daar op de helpdesk stralen een onwelwillendheid uit van jewelste, het kan ze allemaal niks schelen. Het feit dat ze toegeven het niet te begrijpen dat ik in het buitenland vertoef zonder telefoon en dat deze situatie lastig is, zegt mij voldoende over de intellectuele capaciteiten van deze mensen, in gewoon Nederlands; een stelletje achterlijke idioten. Ik heb het hier met name over de heer Rieg van de Werf en de heer Dennis Fokkema. Je voorstellen om eens telefonisch contact met Telfort op te nemen worden gewoon in de wind geslagen. Wanneer je de situatie uitlegt word je weer terug in de wacht gezet. Een advies voor eenieder, MIJD GSMWeb.nl!! Ga naar een gewone winkel waar je tenminste wel geholpen wordt en waar hun medewerkers zich niet kunnen verschuilen achter de 'wachtstand' van hun telefoonlijn.

Re: GSMWeb.nl -- een drama!!

Geplaatst: 29 aug 2006 17:44
door leusi049
Precies !!

Re: GSMWeb.nl -- een drama!!

Geplaatst: 29 aug 2006 19:10
door avl
Dan zijn jullie wellicht een van de weinigen waar het mis bij gaat.
Zelf geen enkel probleem ervaren.
Ook contract verlenging was binnen een week geregeld.

Re: GSMWeb.nl -- een drama!!

Geplaatst: 29 aug 2006 22:18
door ehltech
zo zie je maar dat je soms beter via een reguliere winkel kan kopen,die hadden je wellicht kunnen vertellen ,dat je bij nummerbehoud niet je simkaart kan activeren als je in het buitenland bent,dit moet in Nederland gebeuren alvorens hij werkt ..

Re: GSMWeb.nl -- een drama!!

Geplaatst: 29 aug 2006 23:48
door boebele
Ik heb geen problemen gehad met GSMweb. Contract bij oude provider is per 19 januari 2005 opgezegd en het nieuwe ging die dag meteen in. Nieuwe telefoon snel binnen gekregen: binnen een week. Ik bestel er volgende keer wellicht weer.

Re: GSMWeb.nl -- een drama!!

Geplaatst: 30 aug 2006 14:12
door ??
Ik vraag mij sterk af hoe een SIMkaart niet geactiveerd kan zijn terwijl de nummerbehoudsaanvraag wel is doorgekomen.

Kleine tip: een nummerbehoudsaanvraag kan fout gaan als je op het moment van het omzetten in het buitenland zit en de SIMkaart nog nooit in NL hebt gebruikt. Dat is toch echt je eigen verantwoordelijkheid...

Re: GSMWeb.nl -- een drama!!

Geplaatst: 31 aug 2006 08:02
door Dennis--SP
ja , dat was bij mij ook . jou fout dus , niet gsmweb!

Re: GSMWeb.nl -- een drama!!

Geplaatst: 31 aug 2006 10:35
door Nikonian
Ik ben onlangs overgestapt van T-Mobile naar Telfort via GSMWeb met nummerbehoud. Alles was keurig geregeld en heb nul problemen gehad. Dus wat mij betreft prima bedrijf.

Groeten, Nik

Re: GSMWeb.nl -- een drama!!

Geplaatst: 28 sep 2006 17:26
door ptilma
Ik ben het helemaal eens dat gsmweb een drama is.
En snap dat sommige mensen dat vreemd vinden.
Zolang alles goed gaat met afleveren ed. is er ook niks aan de hand,
totdat je problemen krijgt en je genoodzaakt bent de helpdesk te bellen.
Totaal geen begrip voor de klanten en ze snauwen je nog af ook.
Zo heb ik mijn telefoon teruggestuurd ivm met een reparatie ik wacht inmiddels al 6 weken en heb begrepen via email dat ze de telefoon zijn kwijtgeraakt.
Heb hiervoor de helpdesk gebeld enigzins wat gerriteerd wat ik zelf logisch vind als je al 6 weken wacht, krijg ik eindelijk na 12 minuten een medewerker aan de telefoon die me verteld dat ik niet zo geirriteerd moet doen want anders zou die het reparatieproces even met opzet vertragen :?
Dit is toch niet normaal en zeker niet professioneel ofwel?

Re: GSMWeb.nl -- een drama!!

Geplaatst: 30 sep 2006 09:32
door c.hoekstra
In februari heb ik een 2 tal abonnementen afgesloten "samen bellen 500 a 2,50 per maand.
Tot vervelens toe kreeg ik van Telfort te hoge abonnementskosten (7,50) doorberekend en afgeschreven, omdat deze overeenkomst door onzorvuldigheid met Telfort foutief werd doorgegeven. Dit heeft zo een 4 maanden geduurd en de bereikbaarheid van GSMweb laat veel te wensen over.
Uiteindelijk heb ik met de aanzegging tot ontbinding van de overeenkomst via de kantonrechter een reactie binnengekregen.
Als de toegezegde verrekening niet op de volgende faktuur staat doe ik alsnog het verzoek aan voornoemde rechter. De uitspraak hiervan zal ik openbaar maken.
Het argument dat je binnen een aantal dagen moet reageren is een flut verhaal, dit kun je pas doen nadat je in kennis komt van de onterechte faktuur en als het tegen zit zou dat bijna 30 dagen kunnen zijn!