GSMWeb.nl -- een drama!!
Geplaatst: 29 aug 2006 17:33
Een drama dat GSMweb.nl
Via hen een nieuw abonnement bij Telfort afgesloten op 20 maart (!!) 2006. De omzetting zou geschieden met nummerbehoud op 21 augustus (!) 2006. Op deze bewuste datum wordt inderdaad mijn oude simkaart afgesloten, echter mijn nieuwe simkaart bleek niet te werken. Omdat ik de hele week in het buitenland vertoef voor zaken is dit op z'n zachtst gezegd een drama! Na telefonisch contact met Telfort, de nieuwe provider, bleek dat GSMWeb de nieuwe sim-kaart niet geactiveerd heeft. Om dit te doen moeten ze klaarblijkelijk eerst informatie van Telfort ontvangen. Deze informatie hebben ze pas op 28 augustus 2006 per email opgevraagd aan Telfort. Dit is iets waar ze 5 maanden de tijd voor gehad hebben. Nu al 9 dagen zonder werkende telefoon zou je verwachten dat GSMWeb er alles aan zou doen om het probleem te verhelpen. Had je gedacht. De medewerkers daar op de helpdesk stralen een onwelwillendheid uit van jewelste, het kan ze allemaal niks schelen. Het feit dat ze toegeven het niet te begrijpen dat ik in het buitenland vertoef zonder telefoon en dat deze situatie lastig is, zegt mij voldoende over de intellectuele capaciteiten van deze mensen, in gewoon Nederlands; een stelletje achterlijke idioten. Ik heb het hier met name over de heer Rieg van de Werf en de heer Dennis Fokkema. Je voorstellen om eens telefonisch contact met Telfort op te nemen worden gewoon in de wind geslagen. Wanneer je de situatie uitlegt word je weer terug in de wacht gezet. Een advies voor eenieder, MIJD GSMWeb.nl!! Ga naar een gewone winkel waar je tenminste wel geholpen wordt en waar hun medewerkers zich niet kunnen verschuilen achter de 'wachtstand' van hun telefoonlijn.
Via hen een nieuw abonnement bij Telfort afgesloten op 20 maart (!!) 2006. De omzetting zou geschieden met nummerbehoud op 21 augustus (!) 2006. Op deze bewuste datum wordt inderdaad mijn oude simkaart afgesloten, echter mijn nieuwe simkaart bleek niet te werken. Omdat ik de hele week in het buitenland vertoef voor zaken is dit op z'n zachtst gezegd een drama! Na telefonisch contact met Telfort, de nieuwe provider, bleek dat GSMWeb de nieuwe sim-kaart niet geactiveerd heeft. Om dit te doen moeten ze klaarblijkelijk eerst informatie van Telfort ontvangen. Deze informatie hebben ze pas op 28 augustus 2006 per email opgevraagd aan Telfort. Dit is iets waar ze 5 maanden de tijd voor gehad hebben. Nu al 9 dagen zonder werkende telefoon zou je verwachten dat GSMWeb er alles aan zou doen om het probleem te verhelpen. Had je gedacht. De medewerkers daar op de helpdesk stralen een onwelwillendheid uit van jewelste, het kan ze allemaal niks schelen. Het feit dat ze toegeven het niet te begrijpen dat ik in het buitenland vertoef zonder telefoon en dat deze situatie lastig is, zegt mij voldoende over de intellectuele capaciteiten van deze mensen, in gewoon Nederlands; een stelletje achterlijke idioten. Ik heb het hier met name over de heer Rieg van de Werf en de heer Dennis Fokkema. Je voorstellen om eens telefonisch contact met Telfort op te nemen worden gewoon in de wind geslagen. Wanneer je de situatie uitlegt word je weer terug in de wacht gezet. Een advies voor eenieder, MIJD GSMWeb.nl!! Ga naar een gewone winkel waar je tenminste wel geholpen wordt en waar hun medewerkers zich niet kunnen verschuilen achter de 'wachtstand' van hun telefoonlijn.