LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ik kom er niet uit met nuon

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
ronald41

ik kom er niet uit met nuon

Ongelezen bericht door ronald41 »

beste medewerker het volgende
ik ben anderhalf jaar geleden verhuis en voor het oude aderes is teveel betaald begin maart van dit jaar is mij belooft dat ze dat terug storte maar nee hoor geen geld terug ik heb vaak gebeld ik heb toen in mei 1 termijn niet betaald en die betaal ik pas als ik het geld heb van nuon nu kreeg ik 1 brief dat ze me gaan afsluiten wat moet ik nu doen groeten ronald

De medewerker

Re: ik kom er niet uit met nuon

Ongelezen bericht door De medewerker »

Beste Ronald41,

Uit uw bericht op dit forum maak ik op dat u een vraag heeft betreffende een openstaand tegoed.

Als u er geen bezwaar tegen heeft, zou ik graag op korte termijn telefonisch contact met u op willen nemen om u deze toelichting te geven. Zou u mij hiertoe uw contractrekeningnummer kunnen geven, zodat ik op basis daarvan uw telefoonnummer kan achterhalen? Alvast bedankt voor de te nemen moeite.

Met vriendelijke groet,

De medewerker

ronald41

beste medewerker mijn contractnummer is 3004503197 ik hoor wel als u meer wilt groeten ronald
Laatst gewijzigd door ronald41 op 30 aug 2006 11:56, 1 keer totaal gewijzigd.

tjoektjoek

Ongelezen bericht door tjoektjoek »

Ronald,

ik raad je aan om je contractrekeningnummer op te zoeken (begint met 30 meen ik, staat ergens anders in de reacties van de medewerker) en die te vermelden in plaats van je klantnummer. Klantnummer is fraudegevoeliger dan je contractrekeningnummer. Met die laatste kan niemand iets namelijk, met je klantnummer wel.

Je kunt je bericht wijzigen als het goed is.

Suc6!

ronald41

nuon bedankt tis wel jammer dat het via het tros forum moet gaan maar het zij zo maar het is nu mooi voor elkaar zo groeten ronald

Gesloten