Pagina 1 van 1

gratis simcard??

Geplaatst: 31 aug 2006 11:52
door pemo21
Onlangs ben ik gebeld door een medewerker van UPC of ik een gratis simcard van 10 euro wilde ontvangen. Na nogmaals gevraagd te hebben of deze echt gratis was, heb ik aangegeven deze wel te willen ontvangen. Groot was echter mijn verbazing toen ik toch een rekening in de bus kreeg voor deze zogenaamde gratis simcard.
Inmiddels ligt er al een klacht bij UPC en wacht ik hun reactie af, maar als ik de verhalen hier zo lees, vrees ik het ergste.

Pemo

Re: gratis simcard??

Geplaatst: 02 sep 2006 16:43
door janden hartog
[/b]Ook ik heb gerageerd op een telefoontje van UPC.
Door gebruik te makewn van de inruilweken kreeg ik een gratis
sim-card.
Na ontvangst van deze kaart kreeg ik ook een afrekening met een 10,= euro in rekening.
Nagebeld te hebben met UPC was het verhaal dat er een fout door hun gemaakt was en dat er met de volgende factuur verrrekend zou worden.
Met de volgende factuur is er geen correctie doorgevoerd en na een telefoontje van ruim 20 minuten waarvan maar 3 minuten gesproken te hebben was het verhaal dat je hem alleen kreeg wanneer je in deze weken het internet voor het eerst zou nemen en ik had hem al een tijdje.
Na een klacht te hebben ingediend met de mededeling dat ik snel een reactie wilde hebben op mijn mobile telefoon werd ik gebeld opo een moment dat ik niet thuis was en op de vaste telefoon.
Mijn vrouw heeft ze gevraagd op een andere tijd terug te bellen en dat hebben ze ook gedaan maar ook weer niet op de afgesproken tijd zodat ik weer niet thuis was.
Ikheb mij aan de afspraken gehouden die ook in de brief zijn genoemd en heb de laatstefactuur van UPC bij de bank terug laten storten en het corrigeerde bedrag zelf overgemaakt.
Mocht dit niet lijden tot een reactie en wordt het gecorrigeerde bedrag er bij de volgende rekening erbij geteld dan blokker de automatische machtiging.

Ik snap niet dat UPC niet zorgvuldiger met de klanten bezig is en dat het personeel zelf niet weet wat de regels zijn.[/i]