drogisterij.net
Geplaatst: 31 aug 2006 20:44
Tja, eerst bestel ik bij drogisterij.net. Omdat je bij een bestelling van minder dan € 25,= een bedrag van bijna € 4,= extra moet betalen bestel ik dus zodanig veel dat ik precies boven de € 25,= uit kom. Geruime tijd later krijg ik de melding dat 2 producten niet voorradig zijn (inmiddels waren drie producten kennelijk zoekgeraakt van mijn bestellijst) en dat ik daarmee onder de € 25,= kom. Als ik dan per e-mail naar de serviceafdling meedere malen reageer dat ik slechts de artikelen wil ontvangen zonder de toeslag en wanneer dan de (nu niet) op voorraad zijn artikelen komen krijg ik steeds geen antwoord. Als ik de artikelen ontvang die er wel waren betaal ik keurig dat deel en meld telefonisch dat ik dat op die manier gedaan heb, de dame aan de lijn gaat accoord.
Na 4 maanden krijg ik nu opeens een opdrachtbevestiging Er belt een dame van "maxcredible" dat ze verwacht dat ik het bedrag nog ga overmaken. Als ik meld dat ik reeds het juiste bedrag heb betaald kunnen ze het nergens vinden, ik mail vervolgens het deel van mijn bankafschrift waar het opstaat.
Vervolgens mailt de klantenservice van Drogisterij.net dat ik nog steeds een deel moet betalen. Wanneer ik verwijs naar mijn mails en eerder contacten stelt men slechts de vraag of ik dan nog wel weet wie ik in mei jl. hierover aan de telefoon heb gehad en dat ik gewoon moet betalen en dat ik anders herinneringen, etc. krijg......................
Ah fijn, een bedrijf wat dus en z'n besteladministratie, z'n serviceafdeling en z'n boekhouding niet op orde heeft...............
De boodschap: BESTEL NIET BIJ DROGSITERIJ.NET!!!! ZE HEBBEN DE ZAKEN NIET OP ORDE EN DAAR WORDT U DE DUPE VAN!!!
Na 4 maanden krijg ik nu opeens een opdrachtbevestiging Er belt een dame van "maxcredible" dat ze verwacht dat ik het bedrag nog ga overmaken. Als ik meld dat ik reeds het juiste bedrag heb betaald kunnen ze het nergens vinden, ik mail vervolgens het deel van mijn bankafschrift waar het opstaat.
Vervolgens mailt de klantenservice van Drogisterij.net dat ik nog steeds een deel moet betalen. Wanneer ik verwijs naar mijn mails en eerder contacten stelt men slechts de vraag of ik dan nog wel weet wie ik in mei jl. hierover aan de telefoon heb gehad en dat ik gewoon moet betalen en dat ik anders herinneringen, etc. krijg......................
Ah fijn, een bedrijf wat dus en z'n besteladministratie, z'n serviceafdeling en z'n boekhouding niet op orde heeft...............
De boodschap: BESTEL NIET BIJ DROGSITERIJ.NET!!!! ZE HEBBEN DE ZAKEN NIET OP ORDE EN DAAR WORDT U DE DUPE VAN!!!