Pagina 1 van 1

drogisterij.net

Geplaatst: 31 aug 2006 20:44
door Heroz
Tja, eerst bestel ik bij drogisterij.net. Omdat je bij een bestelling van minder dan € 25,= een bedrag van bijna € 4,= extra moet betalen bestel ik dus zodanig veel dat ik precies boven de € 25,= uit kom. Geruime tijd later krijg ik de melding dat 2 producten niet voorradig zijn (inmiddels waren drie producten kennelijk zoekgeraakt van mijn bestellijst) en dat ik daarmee onder de € 25,= kom. Als ik dan per e-mail naar de serviceafdling meedere malen reageer dat ik slechts de artikelen wil ontvangen zonder de toeslag en wanneer dan de (nu niet) op voorraad zijn artikelen komen krijg ik steeds geen antwoord. Als ik de artikelen ontvang die er wel waren betaal ik keurig dat deel en meld telefonisch dat ik dat op die manier gedaan heb, de dame aan de lijn gaat accoord.
Na 4 maanden krijg ik nu opeens een opdrachtbevestiging :?: Er belt een dame van "maxcredible" dat ze verwacht dat ik het bedrag nog ga overmaken. Als ik meld dat ik reeds het juiste bedrag heb betaald kunnen ze het nergens vinden, ik mail vervolgens het deel van mijn bankafschrift waar het opstaat.
Vervolgens mailt de klantenservice van Drogisterij.net dat ik nog steeds een deel moet betalen. Wanneer ik verwijs naar mijn mails en eerder contacten stelt men slechts de vraag of ik dan nog wel weet wie ik in mei jl. hierover aan de telefoon heb gehad en dat ik gewoon moet betalen en dat ik anders herinneringen, etc. krijg...................... :evil:

Ah fijn, een bedrijf wat dus en z'n besteladministratie, z'n serviceafdeling en z'n boekhouding niet op orde heeft...............

De boodschap: BESTEL NIET BIJ DROGSITERIJ.NET!!!! ZE HEBBEN DE ZAKEN NIET OP ORDE EN DAAR WORDT U DE DUPE VAN!!! :!:

Re: drogisterij.net

Geplaatst: 31 aug 2006 21:10
door MAXIEM
Heroz,

De boodschap is duidelijk: BESTEL NOOIT BIJ DROGSITERIJ.NET!!!

Vriendelijke groet, Maxiem.

Re: drogisterij.net

Geplaatst: 24 sep 2006 23:57
door mrg
Wel balen om dat zo te lezen zeg! Maar het kan ook anders. Had laatst een bestelling gedaan bij Natuurzuiver.nl. Een online drogist met dierproefvrije en natuurzuivere cosmetica op http://www.natuurzuiver.nl Was shampoo in kleine verpakking. Werd ik gebeld door een dame dat deze helaas niet meer leverbaar was (ze stond op de voicemail).

Ze bood aan om vanwege het ongemak me dezelfde shampoo op te sturen alleen nu een fles die 2x zo groot was voor dezelfde prijs. (het ongemak was niet meer dan een telefoontje die kant op aangezien men mijn voicemail had ingesproken).

Bovendien zat er bij ontvangst een briefje bij dat ze er ook nog een aantal extra monstertjes bij hadden gedaan!

Re: drogisterij.net

Geplaatst: 29 sep 2006 16:24
door mr T.
Wel balen om dat zo te lezen zeg! Maar het kan ook anders. Had laatst een bestelling gedaan bij Natuurzuiver.nl. Een online drogist met dierproefvrije en natuurzuivere cosmetica op http://www.natuurzuiver.nl
Wel: de prijzen van deze site zijn dezelfde als bij een reguliere winkel . Je moet er alleen € 5,50 verzendkosten voor betalen wanneer de bestelling kleiner dan € 120,- is. Ter vergelijking: bij Schlecker Online betaal je geen verzendkosten bij een bestelling van
€ 15,- of meer. Inderdaad: het kan ook anders.

Re: drogisterij.net

Geplaatst: 29 sep 2006 16:34
door mrg
Schlecker Online heeft volgens mij helemaal geen Weleda, Dr. Hauschka of Chi? Dus die heeft helemaal geen verantwoorde goede cosmetica.

De prijzen zijn bij Drogisterij.net hoger. Ook gewone winkels zijn vaak duurder zoals de winkel hier (niet iedereen volgt de adviesprijs).... En je hoeft niet duur parkeergeld te betalen wat ook weer scheelt.

Re: drogisterij.net

Geplaatst: 30 sep 2006 11:46
door tjoektjoek
Maar je kunt natuurlijk ook op de fiets :lol: