LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] LAFbvd

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
joerie

LAFbvd

Ongelezen bericht door joerie »

De stichting en de Consumentenbond komen er niet uit. Vind je het gek. SLV eist aan geld € 1,0 miljard Dexia wil € 0,5 geven ik denk een mooi getal.

Er is een stuk eigen verantwoordelijkheid in dit spel iedereen wilde er beter van worden. Okay misleidende reclame aan de andere kant het ging goed met de economie en alle mensen die zich nu verschuilen en zeggen ik wist niet dat het geleend geld was maar $ tekens in hun ogen hadden, moeten nu sportief zijn en zeggen Stichting en Dexia jullie hebben beiden gelijk.

Fifty Fifty is een reële oplossing en dan is het aan de partijen om er uit te komen.

Niemand zit te wachten om 7 tot 15 jaar te gaan procederen. Tegen die tijd ben ik .............

Er moet een oplossing gevonden worden die acceptabel is. Dus Aegon en Dexia ga elkaar niet afmaken en gedupeerden neem een aanvaardbaar voorstel aan fifty/fifty moet voor een ieder aanvaardbaar zijn want anders komen we er niet uit.

Met 50/50 bedoel ik geen restschuld maar 50% terugbetaling van de inleg. Dan krijgt de bank alle aandelen in handen en kunnen ze deze verkopen als de beurs weer aantrekt.

Jan met de Pet kan zich dat niet veroorloven maar banken wel. Dat is het kapitalisme.

joerie

Verstandig

Re: LAFbvd

Ongelezen bericht door Verstandig »

Joeri,
Als SLV de contracten nietig wenst te zien, dan is fifty fifty uitgesloten. Nietigheid betekent dan: als niet bestaande = inleg geld op zijn minst terug. Met rente zal een beslissing van de rechter moeten zijn.
Echter de gerechterlijke molen, maalt wel heel langzaam!

M.vr.gr.

Jean

Re: LAFbvd

Ongelezen bericht door Jean »

Joerie, verstandige praat! Ik ben ook bang dat stichting leaseverlies nu teveel het onderste uit de kan wil halen.
Het zou mooi zijn als de rechtszaak snel uitsluitsel biedt. Echter.....dit kan jaren gaan duren......en wat moeten de gedupeerden al die jaren? Blijven betalen? Niet betalen...gezeik met deurwaarders, op den duur? Voordat er een uitspraak komt van de rechter kan Dexia iedereen aan het kontrakt houden...met alle **** van dien. Hier gaat toch het spreekwoord op van die ene zwaluw in je hand dan 10 in de lucht....

Gesloten