zeer slechte service mediamarkt nieuwe update 13-09-2006
Geplaatst: 02 sep 2006 18:50
hallo,
op 03-06-06 heb ik bij de mediamarkt een haier notebook gekocht.
na ongeveer 3 weken laadde de accu niet meer op, ik heb de laptop zelf opgestuurd via thuisservice van de fabrikant en had de laptop met 1 week weer terug .( toestemming mm )
het moederbord was vervangen stond in de brief die was bijgevoegd.
na 3 dagen weer hetzelfde probleem dus weer opgestuurd naar het reparatiecentrum .
dit keer duurde het exact 2 weken voordat ik de laptop terug had en was weer het moederbord vervangen volgens bijgeleverde brief.
toen ik hem uit de doos haalde bleek dat ze het backpanel aan de onderkant niet goed hadden terugmonteerd.
hierop ben ik ermee naar de mm gegaan en zeiden ze dat ze hem moesten opsturen ( 3e keer ) want konden hem niet te plekke maken .
na 23 dagen had ik hem terug en wat bleek het backpanel was nog niet goed gemonteerd en de verpakking waar de laptop inzat in de doos was ook niet meer compleet waardoor de laptop alle kanten op kon vallen in de doos.
nadat ik dit kenbaar maakte bij de service namen ze de laptop mee naar achteren en hadden ze zelf het backpanel opnieuw gemonteerd.
heb verteld waarom dit niet de eerste keer kon want dan was ik hem ook niet 23 dagen kwijt geweest.
die betreffende medewerker zei dat hij toen op vakantie was en hij het verder niet wist .
tevens was door het verkeerd monteren van het backpanel de laptop kromgetrokken en staat de voorkant los van de grond.
hier wilden ze niets aan doen , alleen de optie weer opsturen maar daar pas ik voor want ga nu een aangetekende brief sturen naar hun hoofdkantoor .
heb hun ook kenbaar gemaakt dat dat als hij nu weer defect raakt ( zou de 4 e keer zijn ) ik het aankoopbedrag terugeis , maar dat deden ze zowieso niet , hoogstens een tegoedbon.
zelf weet ik dat ik daar geen genoegen mee hoef te nemen als ze geen deugdelijk product kunnen leveren en na herhaalde reaparaties.
heb bij de mediamarkt al verschillende producten gekocht maar dit was wel het laatste.
wordt vervolgd...
update :
vanmiddag een telefoontje gekregen van mediamarkt.
na wat bla bla werd me verteld dat ze toestemming hadden van het hoofdkantoor om me een tegoedbon te geven .
heb ze direct duidelijk gemaakt dat ik hier niet mee accoord ging zoals ik ook al had aangegeven via de aangetekende brief .
toen moesten ze het zogenaamd weer overleggen en kreeg ik 10 minuten later weer een telefoontje dat ik het volledige aankoopbedrag terug kreeg.
heb inmiddels mijn aankoopbedrag weer terug.
p.s het is me wel opgevallen dat op het servicecenter het een komen en gaan is van consumenten met klachten dat zegt genoeg , en die ze vervolgens met het zelfde kluitje in het riet proberen te sturen .
laat je niet afschepen na herhaalde reparaties ,
want als ze geen deugdelijk product kunnen of willen leveren heb je gewoon recht om je geld terug te eisen .
dus een koude douche voor dit gebeuren.
op 03-06-06 heb ik bij de mediamarkt een haier notebook gekocht.
na ongeveer 3 weken laadde de accu niet meer op, ik heb de laptop zelf opgestuurd via thuisservice van de fabrikant en had de laptop met 1 week weer terug .( toestemming mm )
het moederbord was vervangen stond in de brief die was bijgevoegd.
na 3 dagen weer hetzelfde probleem dus weer opgestuurd naar het reparatiecentrum .
dit keer duurde het exact 2 weken voordat ik de laptop terug had en was weer het moederbord vervangen volgens bijgeleverde brief.
toen ik hem uit de doos haalde bleek dat ze het backpanel aan de onderkant niet goed hadden terugmonteerd.
hierop ben ik ermee naar de mm gegaan en zeiden ze dat ze hem moesten opsturen ( 3e keer ) want konden hem niet te plekke maken .
na 23 dagen had ik hem terug en wat bleek het backpanel was nog niet goed gemonteerd en de verpakking waar de laptop inzat in de doos was ook niet meer compleet waardoor de laptop alle kanten op kon vallen in de doos.
nadat ik dit kenbaar maakte bij de service namen ze de laptop mee naar achteren en hadden ze zelf het backpanel opnieuw gemonteerd.
heb verteld waarom dit niet de eerste keer kon want dan was ik hem ook niet 23 dagen kwijt geweest.
die betreffende medewerker zei dat hij toen op vakantie was en hij het verder niet wist .
tevens was door het verkeerd monteren van het backpanel de laptop kromgetrokken en staat de voorkant los van de grond.
hier wilden ze niets aan doen , alleen de optie weer opsturen maar daar pas ik voor want ga nu een aangetekende brief sturen naar hun hoofdkantoor .
heb hun ook kenbaar gemaakt dat dat als hij nu weer defect raakt ( zou de 4 e keer zijn ) ik het aankoopbedrag terugeis , maar dat deden ze zowieso niet , hoogstens een tegoedbon.
zelf weet ik dat ik daar geen genoegen mee hoef te nemen als ze geen deugdelijk product kunnen leveren en na herhaalde reaparaties.
heb bij de mediamarkt al verschillende producten gekocht maar dit was wel het laatste.
wordt vervolgd...
update :
vanmiddag een telefoontje gekregen van mediamarkt.
na wat bla bla werd me verteld dat ze toestemming hadden van het hoofdkantoor om me een tegoedbon te geven .
heb ze direct duidelijk gemaakt dat ik hier niet mee accoord ging zoals ik ook al had aangegeven via de aangetekende brief .
toen moesten ze het zogenaamd weer overleggen en kreeg ik 10 minuten later weer een telefoontje dat ik het volledige aankoopbedrag terug kreeg.
heb inmiddels mijn aankoopbedrag weer terug.
p.s het is me wel opgevallen dat op het servicecenter het een komen en gaan is van consumenten met klachten dat zegt genoeg , en die ze vervolgens met het zelfde kluitje in het riet proberen te sturen .
laat je niet afschepen na herhaalde reparaties ,
want als ze geen deugdelijk product kunnen of willen leveren heb je gewoon recht om je geld terug te eisen .
dus een koude douche voor dit gebeuren.