Pagina 1 van 1

rekening upc

Geplaatst: 04 sep 2006 14:11
door starbuck
MIjn ouders hebben alles van upc,sinds april.Ze hebben al een nieuwe decoder voor de tv,omdat die ander niet goed werkte.maar nu krijgen ze een rekening van over de 80 euro,omdat ze films besteld zouden hebben.In mei en juni.Dit kan niet,omdat ze een half jaar op de camping zitten,en upc in Brabant niet werkt.NU hebbenze datums,dat er films besteld zouden zijn,en op die datums waren zei er niet.Kan het dat iemand anders films besteld op hun naam,en dat er met de techniek iets klopt.Want er kan nl niemand in hun huis als ze er niet zijn.Wie heeft er een antwoord voor mij???Help.

Re: rekening upc

Geplaatst: 07 sep 2006 20:01
door Jovel
Beste Starbuck

Ik weet niet of je van het bestaan van COAX NL, weet,
maar deze Kabel Internetbelangen Vereniging, heeft directe contacten met UPC om dit soort problemen samen op te lossen.

U kunt hier voor gebruiken de volgende site gebruiken:

http://www.coax.nl/feedback/index.php

wel graag presies uw klacht met data omschrijven

Vriendelijke groet,

Hans Ronhaar
Voorzitter COAX NL.

Re: rekening upc

Geplaatst: 18 okt 2006 01:48
door PobreDiabla
Het zal vast wel weer gewoon aan dat stelletje oplichters liggen... Ik woon bijna 2 jaar in mijn huidige huis, en de vorige bewoner is overleden... Ik krijg nu al een jaar lang rekeningen op zijn naam, dat hij dit en dat van UPC aangevraagd heeft... Ik heb al verscheidene keren, op verschillende manieren aan UPC doorgeven, dat de persoon overleden is, al ruim 4 jaar... Ze doen echter niks met de informatie omdat er een bedrag openstaat op zijn naam, volgens hun... Wat ik echter heel knap vind, is dat iemand die al 4 jaar overleden is, gebruikskosten kan hebben over de maand september en oktober 2006... Zo zie je maar... UPC is zo'n goede aanbieder, dat mensen zelfs tot de dood ermee blijven bellen... :shock:

Re: rekening upc

Geplaatst: 14 nov 2006 16:26
door H. Verdonk
Het Internetten en telefoneren en televisiekijken werkt allemaal naar tevredenheid. Doch het personeel cq medewerkers van facturatie en klantenzorg zijn van een verschrikkelijke soort. Een stel arrogante kwasten zoals je tegenwoordig vaker tegenkomt bij grote instellingen.
Maar goed, mijn problemen zijn ten opzichte van hetgeen er in het forum wordt vermeld, van onbeduidende aard. Ik weet ze dan ook wel naar eigen inzicht op te lossen. Maar ook de reacties in het forum hebben betrekking op de medewerkers van UPC facturatie en klantenservice. Ik kan dan ook niet begrijpen dat UPC die luitjes in dienst houdt. Want volgens mij moet dat legio opzeggingen teweeg brengen. Maar wellicht baart dat de directie van UPC geen zorgen!!! :shock: :P wel ik laat het hierbij en wens iedereen sterkte.
Havermans

Re: rekening upc

Geplaatst: 12 jan 2007 14:19
door Uranus1963
Deze brief heb ik naar de directeur van UPC Nederland gestuurd:

Geachte heer, mevrouw,

De tijden dat UPC valse rekeningen stuurden zijn reeds verstreken. Immers ze zijn nu tot het agressieve incassobureau Pennick& Landzaadt overgegaan die me steeds wederom dreig smsjes (ik dacht dat dit gewoon per brief ging, maar ze doen dit tegenwoordig per SMSjes) en ik ondervind steeds weer dat ik het niet verbruikte variabele kosten, die ik aan UPC zou moeten voldoen.

Bij deze hebben derden via mijn modem getelefoneerd en massa’s telefoontjes gepleegd, terwijl ik niet thuis was. Dat ik mijn modem rond mijn afwezigheid heb uitgezet hebben ze wel de verbelde bedragen op mijn rekening gezet, waarvan ze vervolgens zeiden dat dit uitmijn modem kwam en dat maar moest voldoen. Bij deze ben ik tot geen betaling van dat bedrag overgegaan, want ook tijdens een door een ander gebelde telefoontje werd in één klik mijn telefoonlijn geknapt. Ik heb meteen het tijdstip genoteerd en op de specificatie van mijn nota zou een 0900 nummer zijn gebeld en naar Australië zijn getelefoneerd door iemand die de baas over het modem zou kunnen zijn. Nu weet ik dat UPC alleen mijn wachtwoorden en alles kent en zij een ander modem kunnen gebruiken met de gegevens van de klant en daarmee privé nummers door mijn telefoonlijn kan bellen en daarna sluiten ze mijn lijn aan mijn modem. Dit op het moment dat ik niet thuis was. Welke klopt wanneer ik mijn agenda pak en zag dat ik toen de hele dag in Amsterdam heb gezeten. Verder zetten ze die nota nog eens 14 keer achter elkaar in de gespecificeerde nota en er word door de klantenservice gezegd dat ik dan mijn telefoonnummer doorgeschakeld zou hebben staan, wat helemaal niet kan want die techniek bestond nog geen eens, maar zo willen ze dat bij de klanten weer terughalen. Dan zit ik op deze wijze met het probleem die zij zelf voor mij gecreëerd hebben. Ik heb daar mijn rechtsbijstandjurist gevraagd dat uit te laten zoeken, want er klopt helemaal niets van, van alle nota’s die ik gekregen heb. Daarom heb ik ook geen cent voldaan als alleen dat wat ik zeker wist gebeld te hebben, dat heb ik overgemaakt. De rest dus gewoon niet. Gevolg: agressieve incassobureaus, deurwaarders die willen dat ik de door mij niet gemaakte kosten moet terugbetalen enzovoort.

Dan zie ik ook de storingen op mijn telefoon, die juist daar de oorzaak van zijn, doordat ik gewoonweg niet kon bellen, omdat medewerkers van UPC op mijn telefoonlijn zaten te bellen en dat werd allemaal op mijn nota gezet.

De administratie is corrupt en vals. Er word door medewerkers van UPC misbruik gemaakt op de telefoons van haar klanten.

Vervolgens geven ze mij de rekening voor die telefoonntjes, die ik niet gebeld heb, natuurlijk, want die telefoontjes zijn door de leden van de klantenservice al gemaakt.

Ik ben blij dat ik daar weg ben en wat ik zeg: ik betaal alleen dat wat ik zelf weet getelefoneerd te hebben en verder niets. En dat is al voldaan.

Dan zie ik dat ik de kosten wat de medewerkers van UPC getelefoneerd hebben van mijn account dat ook niet betaal en hoef te betalen. Dus dan zijn we daar helemaal klaar mee.

Daarom ook, dat ik geen betalingen meer doe. Dit soort crimineel gedrag wil ik niet hebben. Verder zijn dan die kosten ook geheel van jullie.

Groet,



Nu dan weten jullie wat er aan de hand is. Gewoon zo aanpakken. Hoe meer zielen hoe meer vreugd

uranus.

Re: rekening upc

Geplaatst: 16 jan 2007 09:17
door Theovl
Hallo.

Maffia.


Ik heb U artikel gelezen over UPC telefoon rekening en daar staan een aantal dingen in die bij mij ook gebeurd zijn,Bijv:een hoge rekening,normaal verbellen wij gemiddeld voor 60 euro in de mnd nu is het vanaf 1 T/M 15 januari al 181 Euro.resultaat we zij geblokkeerd voor een aantal nummers zonder ons in kennis te stellen,het is nartuurlijk wel goed dat UPC hier aandacht aan schenk maar maar dan moet men wel eerst ingelicht worden zodat men weet dat je geblokkeerd bent.nog iets vreemds vrijdagavond is er om 23.30 en 04.30 naar 0900 nummers gebeld maar hoe kan dat dat dat er niemand van ons thuis was.

Ik denk dat UPC onder valse voorwenselen zo aan het geld van de klanten wilt komen.


Hier moet toch echt iets aan gebeuren,het wordt tijd dat UPC op de schop gaat dit is geen dienstvelening maar het puurste bedrog.

Je moet hier in nederland altijd achter de feiten aanlopen ik wordt hier echt niet goed van.

MVG.

T.J.van.Leeuwen.

Re: rekening upc

Geplaatst: 24 jan 2007 12:44
door willem de 16de
Ik begrijp niet dat Tros Radar deze oplichters nooit eens adequaat keihard aanpakt door ze aan de schandpaal te hangen/nagelen net zo lamg tot ze zich daadwerkelijk hebben gebeterd. Leve de tijd van de O.I.C.!
Nederland moet gewaarschuwd worden voor de maffia praktijken van UPC en Tros Radar zou daar als de stem van hun grote kijkerspubliek een effectieve rol in kunnen spelen.
Onbegrijpelijk dat dit extreme gedrag van UPC naar zijn klanten toe zo al jaren ongestoord voortwoekert, sterker nog, almaar grovere vormen aanneemt en.............. wij stonden erbij en keken er naar.
Er moet toch een gevoelig oor voor deze boeven praktijken van UPC bij de opta te vinden zijn? Of is dat alleen maar een pro-forma club.
We kunnen overwegen om op een zaterdag een advertentie te zetten in diverse landelijke nieuwsbladen waarin we verwijzen naar onze ervaringen op deze topic met die maffia UPC praktijken.
We moeten alle klanten met soortgelijke ervaringen zien te mobiliseren en daarna met z'n allen die advertentie betalen. Ik denk dat UPC dan wel gedwongen wordt om hun politiek naar de klanten drastisch te veranderen.
UPC profiteert van de tot nu toe machteloze houding van hun gedupeerde clienten. Wanneer wij onze krachten verzamelen zijn we niet meer zo onmachtig! Onze kracht zit em in onze massa en die is hun inkomsten.
Hun P.R. is hun achillespees!

Re: rekening upc

Geplaatst: 24 jan 2007 16:19
door Theovl
Hallo

Aktie Aktie.


Ja inderdaad hier moet iets aan gedaan worden,nu is mijn Int ook geblokkeerd omdat ik de telefoon rekening niet betaald heb.

gebeld en de een zegt de int is gekoppeld aan de tel verbing de ander zegt daar heeft er niets mee te maken (WELLES NIETES spelletje) ze weten niet wat de regels zijn.er wordt nu gezegd dat er vaak wordt gebeld naar 06 nr naar ierland waar onze dochter woont maar die heeft een gewoon telnr,dan word er weer gezegt naar belspelletjes,of iemand van buiten heeft een zogenaamde dial prog en die belt op via mijn PC in,dus betaal nu maar gewoon 181 Euro van !t/m 15 Janurari ook dat ik die bewuste vrijdag avond niet thuis ben geweest lappen ze aan hun laars.

Nee ze moeten UPC/Chello op doeken dit zijn MAFFIA praktijken.

Ook de int verbindig is al jaren slecht 100KB/sec mag ik blij zijn voor een 8MB classic verbindig.nu heb ik maar een Payserver genomen en constant 960KB/sec verbindig.

Ik heb ze ook gezegt dat ze een monopolie positie hebben in bennekom althans anders was ik alleng weg geweest bij die bende.

En die zogenaamde medewerkers van UPC kunnen beter op de markt gaan staan.


Groetjes Tvl.