incasso zonder toestemming bij Scarlet.
Geplaatst: 04 sep 2006 16:25
Heel erg vreemd. Al twee jaar heb ik adsl en telefonie en tv via versatel. Eh, tegenwoordig Tele2.
Ik heb dus een contract met versatel Tele2, daar heb ik mijn verplichtingen, daar betaal ik mijn rekeningen, daar ben ik klant.
Het gekke is dat ik al geruime tijd post ontvang van Scarlet. REKENINGEN. Ik heb een heus klanten nummer. Volgens Scarlet ben ik hun klant. Krijg post met rekeningen van wat IK verbeld zou hebben. Ik ken niet eens de telefoon nummers die vermeld staan op de lijst.
Dan denk je, laat ik even contact opnemen met Scarlet en ze even op hun "vergissing" wijzen. Vergeet dat maar. Dat gaat je niet lukken. Als je eenmaal klant bent (wat ik dus niet ben maar volgens Scarlet wel) kom je niet meer van ze af. Ik heb gebeld, gemaild, geschreven, alles gedaan om deze "vergissing" bekend te maken. Ze willen het niet weten. Krijg geen reactie op mail, brief of telefoontje.
En het blijft niet bij rekeningen sturen, het is nu zelfs zo dat ze (zonder een handtekening van mij) geld van mijn rekening afhalen. Gelijk even bij de Postbank gemeld en mijn geld terug laten boeken natuurlijk. De Postbank is bereid om verdere incasso pogingen tegen te houden. Scarlet daarintegen is nergens toe bereid. Ik moet maar een brief schijven met de klacht. (goh dat had ik nog niet gedaan) Ineens hebben ze mijn handtekening nodig om mijn klantnummer bij mijn gegevens weg te halen. (mmm en ze hebben geen handtekening nodig gehad voor de incasso's????
Ik ben na vele brieven, mails en telefoontjes geen steek verder gekomen. Ze weigeren mij uit hun systeem te "gooien".
Ik weet nu wat mij te doen staat. Helemaal niets. Elke envelop met het logo van Scarlet erop gaat retour afzender met de tekst: DIT IS GEEN KLANT VAN U, STUUR GEEN POST MEER.
Zijn er nog mensen met dezelfde ervaringen? Ik kan het me haast niet voorstellen. Dit kun je niet eens verzinnen. Ik verneem het wel.
Mochten er nou werkelijke veranderingen zijn dan houd ik jullie op de hoogte.
Groeten Hilda
Ik heb dus een contract met versatel Tele2, daar heb ik mijn verplichtingen, daar betaal ik mijn rekeningen, daar ben ik klant.
Het gekke is dat ik al geruime tijd post ontvang van Scarlet. REKENINGEN. Ik heb een heus klanten nummer. Volgens Scarlet ben ik hun klant. Krijg post met rekeningen van wat IK verbeld zou hebben. Ik ken niet eens de telefoon nummers die vermeld staan op de lijst.
Dan denk je, laat ik even contact opnemen met Scarlet en ze even op hun "vergissing" wijzen. Vergeet dat maar. Dat gaat je niet lukken. Als je eenmaal klant bent (wat ik dus niet ben maar volgens Scarlet wel) kom je niet meer van ze af. Ik heb gebeld, gemaild, geschreven, alles gedaan om deze "vergissing" bekend te maken. Ze willen het niet weten. Krijg geen reactie op mail, brief of telefoontje.
En het blijft niet bij rekeningen sturen, het is nu zelfs zo dat ze (zonder een handtekening van mij) geld van mijn rekening afhalen. Gelijk even bij de Postbank gemeld en mijn geld terug laten boeken natuurlijk. De Postbank is bereid om verdere incasso pogingen tegen te houden. Scarlet daarintegen is nergens toe bereid. Ik moet maar een brief schijven met de klacht. (goh dat had ik nog niet gedaan) Ineens hebben ze mijn handtekening nodig om mijn klantnummer bij mijn gegevens weg te halen. (mmm en ze hebben geen handtekening nodig gehad voor de incasso's????
Ik ben na vele brieven, mails en telefoontjes geen steek verder gekomen. Ze weigeren mij uit hun systeem te "gooien".
Ik weet nu wat mij te doen staat. Helemaal niets. Elke envelop met het logo van Scarlet erop gaat retour afzender met de tekst: DIT IS GEEN KLANT VAN U, STUUR GEEN POST MEER.
Zijn er nog mensen met dezelfde ervaringen? Ik kan het me haast niet voorstellen. Dit kun je niet eens verzinnen. Ik verneem het wel.
Mochten er nou werkelijke veranderingen zijn dan houd ik jullie op de hoogte.
Groeten Hilda