15 jaar lid bij Planet? Tot InternetPlusbellen kwam..
Geplaatst: 04 sep 2006 18:39
Na 15 jaar abonnee te zijn geweest bij Planet Internet, WXS, Videotex Nederland zeg ik bij deze mijn abonnement op!
Een bedrijf dat zo enorm slecht ingericht is voor het verlenen van service verdient het niet om nog langer mijn support te krijgen.
Waarom?:
-er tot op heden nog niemand bij Planet/KPN in staat is geweest te doen wat hij beloofd
-de kosten van het bellen naar de KPN servicedesk flink in de papieren begint te lopen
-ik onbeschoft wordt behandeld door een monteur
-omdat er geen manager geintresseerd is in het daadwerkelijk oplossen van een probleem of aan de telefoon durft te komen
-omdat ik uren met heldpdeskmedewerkers doorbrengen die niets anders mogen dan mijn probleem in een systeem typen
-ik al ruim een week zonder kunstgrepen geen gebruik kan maken van mijn internetaansluiting
-ik al een week geen gebruik kan maken van de voordelen van internetplusbellen waar KPN zoveel reclame over maakt
-het blijkbaar niemand echt ene moer interesseerd of een probleem wel of niet wordt opgelost
-KPN liever nieuwe klanten binnenhaalt met bonussen en dure campagnes, maar een 15 jaar oude klant het bos instuurd
-ik een brief krijg van Boukje Bugel, commercieel directeur met aanhef: Welkom als nieuwe abonnee...........
-ik bij dezelfde brief een voucher zou moeten aantreffen voor de USB WiFi adapter, maar helaas
-ik hiervoor een melding doe, waarvan ik tot op heden niets hoor.
Je begrijpt het goed.
Deze klant is boos. Terecht?
Een bedrijf dat zo enorm slecht ingericht is voor het verlenen van service verdient het niet om nog langer mijn support te krijgen.
Waarom?:
-er tot op heden nog niemand bij Planet/KPN in staat is geweest te doen wat hij beloofd
-de kosten van het bellen naar de KPN servicedesk flink in de papieren begint te lopen
-ik onbeschoft wordt behandeld door een monteur
-omdat er geen manager geintresseerd is in het daadwerkelijk oplossen van een probleem of aan de telefoon durft te komen
-omdat ik uren met heldpdeskmedewerkers doorbrengen die niets anders mogen dan mijn probleem in een systeem typen
-ik al ruim een week zonder kunstgrepen geen gebruik kan maken van mijn internetaansluiting
-ik al een week geen gebruik kan maken van de voordelen van internetplusbellen waar KPN zoveel reclame over maakt
-het blijkbaar niemand echt ene moer interesseerd of een probleem wel of niet wordt opgelost
-KPN liever nieuwe klanten binnenhaalt met bonussen en dure campagnes, maar een 15 jaar oude klant het bos instuurd
-ik een brief krijg van Boukje Bugel, commercieel directeur met aanhef: Welkom als nieuwe abonnee...........
-ik bij dezelfde brief een voucher zou moeten aantreffen voor de USB WiFi adapter, maar helaas
-ik hiervoor een melding doe, waarvan ik tot op heden niets hoor.
Je begrijpt het goed.
Deze klant is boos. Terecht?