LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tele 2..The company that brings you giant bills but no phone

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
m.smeets

Tele 2..The company that brings you giant bills but no phone

Ongelezen bericht door m.smeets »

Tele 2.....The company that brings you giant bills..... but no phone

Ik ben onlangs verhuisd en heb ruim op tijd mijn Tele2 compleet abonnement geprobeerd mee te verhuizen....

Na een aantal verschillende procedures rondom de verhuizing te hebben doorgekregen kreeg ik begin jullie een mailtje dat de verhuizing was doorgekomen.....
rond 10 augustus zou het opgeleverd worden...

Toe ik 20 augustus de boel wil weer wilde aansluiten deed het helemaal niets... geen internet geen telefoon en geen tv.

bellen dus maar....
Er was iets mis gegaan met de verhuizing.... het zou doorgestuurd worden naar een andere afdeling... 5 werkdagen wachten......maar geen respons

weer een paar keer bellen....
het zou doorgestuurd worden naar weer een andere afdeling... 5 werkdagen wachten......maar geen respons

maar weer een paar keer bellen....
het zou nu doorgestuurd worden naar weer de afdeling met experts..... 17 werkdagen wachten!!!!

het is nu 5 september en heb nog steeds geen telefoon..... en weet ook nog niet wat er aan de hand is.... Het is de bedoeling dat ik rustig afwacht tot Tele 2 iets gaat doen...

Ben inmiddels ruim 200 euro aan kosten verder dus van small bills is geen sprake meer!

wie heeft er meer ervaring met deze praktijken van Tele 2...:evil: :twisted:

tips voor andere verhuizers! indien mogelijk abonnement opzeggen en op het nieuwe adres een nieuwe aanvragen dan doen ze waarschijnlijk iets meer hun best!

m.smeets

Re: Tele 2..The company that brings you giant bills but no phone

WIE HEEFT ER OOK KLACHTEN OVER DE SERVICE VAN TELE 2!
Ik heb zelf een abonnement bij Versatel genomen dat ik nu wil verhuizen (zie mijn andere bericht voor de details) maar na weken bellen (mobiel) nog steeds geen telefoon op ons nieuwe adres. Het laatste telefoontje naar tele2 "Er is iets fout gegaan, U moet opnieuw een brief sturen en uw huidige abonnement opzeggen. Daarna kan de hele procedure weer opnieuw opgestart worden" :evil: :evil: :evil: :evil:

WIE KAN MIJ HELPEN! Ik wordt hier helemaal ziek van!

karr-2

Ongelezen bericht door karr-2 »

Als je naar Tele2 overstapt vraag je om problemen, daar zijn genoeg verhalen over bekend op dit forum. Kortom, dumpen die hap en een andere fatsoenlijke provider nemen.

mama-dee

Ongelezen bericht door mama-dee »

Ik heb ook klachten over tele2...... wie kan mij helpen.....

m.smeets

Het is vandaag 21-09-2006 ruim 2,5 maand na de eerste actie om mijn tele2 abonnement te verhuizen en NOG STEEDS is de verhuizing niet compleet. Heb de afgelopen weken weer vele malen gebeld..... Als je zelf niet belt gebeurd er helemaal niets..... Nu weer na de adeling telefonie doorverwezen die mijn klacht over een dag of 7 in behandeling neemt!! :evil: :evil:
wordt vervolgd.....

GRRR

possum

Ongelezen bericht door possum »

Ook ik zit met dit verhaal.
Kort even my story.
al vroeg tijdig heb ik mijn verhuizing door gegeven. Op 31 juli werd mijn nummer van KPN geporteerd. Toen bleek dat niets meer deed. Bellen... bellen.... onze verhuizing was niet doorgegeven. Herhaaldelijk gebeld, en telkens vriendelijke mensen aan de lijn van de klantenservice (die mogen blijkbaar alleen maar klachten aannemen en kunnen niets doen). Intussen al 2 brieven geschreven.
Nog steeds heb ik geen telefoon en geen internet. Alles bij elkaar nu al meer dan 50 dagen. Je wordt aan het lijntje gehouden, maar ze hebben ons in de tang. Als ik stop met ze krijg ik niets vergoed, zal ik nog een tijdje zonder zitten (want ook andere organisaties hebben nog zeker 10/20 dgn nodig) en ze hebben wel mijn kpn nummer en mailadres.
Wie vergoed dit, wat kan ik doen.
Ik ben het zat.
Frustrerend en je kan zo weinig doen.
Wel beloven ze van alles, krijgen we vergoedingen, maar ik wil gewoon TELEFOON.
KUNNEN WE NIET SAMEN ACTIE ONDERNEMEN.
Sterkte voor alle andere tele2 gedupeerden.

Groeten possum

m.smeets

hoi,

ik weet niet wat ze jou aan vergoedingen beloofd hebben maar dat stelt weinig voor! Ik heb becijferd al ruim 100 euro aan mobiel bellen naar de klantenservice te hebben verbeld maar die vergoeden ze dus niet...
alleen een vast bedragje voor de tijd dat je geen internet hebt!

TIP VOOR IEDEREEN verhuis je abonnement niet maar zeg het gewoon op als dat kan! scheelt een boel ellende! De mensen van de klantenservice van tele2 zijn inderdaad heel vriendelijk maar roepen maar wat omdat zij het waarschijnlijk ook niet weten!

possum

Ongelezen bericht door possum »

Afgelopen vrijdag heb ik eindelijk een 'leidinggevende' aan de lijn gehad. Hij kwam met een voorstel. Maar ik heb ook een voorstel gedaan. Hier zijn ze mee accoord gegaan en ik krijg dit schriftelijk bevestigd. Verder heb ik ook mijn rechtsbijstand ingeschakeld. Dus... hoop ik nu dat het probleem eindelijk wordt opgelost.
Tuurlijk is het makkelijk om te stoppen met Tele2, maar dan komen zij er mooi goedkoop af en makkelijk want ze hoeven niets meer te doen.

In mijn omgeving zijn @home en KPN ook niet probleemvrij. Dus overstappen is net zo riskant. Ik heb dit maar gedaan en zie wel verder.

Hopenlijk heb jij ook meer succes.

Groet Possum

Gesloten