Abonnement 2006
Geplaatst: 06 sep 2006 12:17
Mijn vader heeft een rekening gekregen van 39,95 ipv de gebruikelijk 19,95.
Ze stellen dat het abonnementgeld is verhoogt.
Maar op hun site staat dat het abonnement nog steeds 19,95 is.
Na vele brieven over en weer dreigen ze nu met een incassobureau wanneer er niet binnen 48 uur betaald wordt.
(Het restant van € 39,95 - € 19,95) exclusief de reeds gemaakt kosten van canaldigitaal.
Mijn vader is het hier absoluut niet mee eens en betaald dit dan ook niet.
Hij laat het desnoods door de rechter beslissen.
Elke brief naar canaldigitaal wordt GRATIS met een steen (om een steentje bij te dragen aan het oplossen van het probleem) gezonden naar:
Canaldigitaal, antwoordnummer 1100 te 1200 VB Hilversum.
Misschien is dit een goede tip voor andere die een probleem hebben met canaldigitaal.
Op deze manier kunt U GRATIS uw probleem naar Canaldigitaal zenden.
Canaldigitaal betaald in dit geval de portokosten.
Wanneer meer mensen dit doen kiezen ze waarschijnlijk wel eieren voor hun geld, want het kan aardig oplopen.
Ze stellen dat het abonnementgeld is verhoogt.
Maar op hun site staat dat het abonnement nog steeds 19,95 is.
Na vele brieven over en weer dreigen ze nu met een incassobureau wanneer er niet binnen 48 uur betaald wordt.
(Het restant van € 39,95 - € 19,95) exclusief de reeds gemaakt kosten van canaldigitaal.
Mijn vader is het hier absoluut niet mee eens en betaald dit dan ook niet.
Hij laat het desnoods door de rechter beslissen.
Elke brief naar canaldigitaal wordt GRATIS met een steen (om een steentje bij te dragen aan het oplossen van het probleem) gezonden naar:
Canaldigitaal, antwoordnummer 1100 te 1200 VB Hilversum.
Misschien is dit een goede tip voor andere die een probleem hebben met canaldigitaal.
Op deze manier kunt U GRATIS uw probleem naar Canaldigitaal zenden.
Canaldigitaal betaald in dit geval de portokosten.
Wanneer meer mensen dit doen kiezen ze waarschijnlijk wel eieren voor hun geld, want het kan aardig oplopen.