Pagina 1 van 1

WIE HEEFT ER OOK KLACHTEN OVER DE SERVICE VAN TELE 2!

Geplaatst: 07 sep 2006 17:01
door m.smeets
WIE HEEFT ER OOK KLACHTEN OVER DE SERVICE VAN TELE 2!
Ik heb zelf een abonnement bij Versatel genomen dat ik nu wil verhuizen (zie mijn andere bericht onder het kopje Tele2 the company that brings you giant bills voor de details) maar na weken bellen (mobiel) nog steeds geen telefoon op ons nieuwe adres. Het laatste telefoontje naar tele2 "Er is iets fout gegaan, U moet opnieuw een brief sturen en uw huidige abonnement opzeggen. Daarna kan de hele procedure weer opnieuw opgestart worden"

WIE KAN MIJ HELPEN! Ik wordt hier helemaal ziek van! :evil:

Re: WIE HEEFT ER OOK KLACHTEN OVER DE SERVICE VAN TELE 2!

Geplaatst: 19 sep 2006 20:10
door mama-dee
Het is ronduit belachelijk...Het ZIJN ECHT OPLICHTERS............SO WATCH OUT :twisted: :twisted: :twisted:

Re: WIE HEEFT ER OOK KLACHTEN OVER DE SERVICE VAN TELE 2!

Geplaatst: 19 sep 2006 20:38
door RobbieP
hier hoef je echt geen nieuw topic over te beginnen. Typ in de zoekfunctie eens Tele2 in en je hebt antwoord op je vraag

Re: WIE HEEFT ER OOK KLACHTEN OVER DE SERVICE VAN TELE 2!

Geplaatst: 22 sep 2006 10:51
door Yrrah
Wegblijven bij Tele2 - zeg op, annuleer zo lang het kan en het je iks kost.
Hou er rekening mee dat je de eerste 5 1/2 maand niet van/naar het buitenland kan bellen en sms-en, je kan ook geen 0900-nummers bellen.
Dat schijnt ergens in de kleine lettertjes te staan. Dat is leuk voor mensen zoals ik, die in de grensgebieden wonen en wekelijks een aantal keren in bijv. Belgie zijn. Je moet eerst 2 facturen betaald hebben en die komen pas om de twee maanden.
Verder wordt je door de helpdesk als een hond behandeld. Ze weten daar niet wat de woorden help en klant betekent.