Orange-abonnement afgelsoten....
Geplaatst: 08 sep 2006 13:23
Sinds 29 aug.jl. heb ik een abonnement afgelsoten bij Orange ipv prepaid,met nummerbehoud en op dat forumulier wat ik hier ook thuis heb liggen staat duidelijk vermeldt dat zo gauw het prepaidnummer gedeactiveerd was het beltegoed op mijn abonnement zou worden bijgeschreven,niets gebeurd
,dus bellen naar klantenservice,er werd mij eerst gezegd;binnen 24/48 uur staat het bij uw abonnement geschreven,NIET dus,dus maar weer gebeld,toen kreeg ik te horen dat het wel 5 tot 10 dagen kon duren voordat het bijgeschreven werd,nog niet gebeurd en zojuist heb ik maar weer gebeld en kreeg te horen dat het of gestort zou worden of verrekend met abonnement,wilde weten hoe ik daarachter zou komen,maar dat zei deze "aardige" mevrouw niet,moest geduld hebben,grrrrrr!!!Ze vertelde ook nog dat er maar 25,00gestort zou worden,maar dat staat nergens vermeldt,werd boos op haar,ze heeft het nagekeken en het bleek een foutje van haar te zijn
en ze had het over een verouderd abonnement,heb het vorige week afgesloten.....
,elke medewerker vertelt steeds weer wat anders,niets geen zelfde antwoorden,allemaal verschillend,ze zijn er erg slecht op de hoogte ,dus ik zit mij nu te bedenken of ik de automatische incasso moet intrekken voor Orange want ik ga niets betalen voordat ik krijg waar ik recht op heb en gelukkig heb ik bewijs hier thuis liggen!!!
Maar zijn er mensen die mij hierbij kunnen vertellen hoe dit op te lossen en wat ik het beste kan doen,zit helaas vast aan dat contract zeiden....
Is het handig of beter om zo snel mogelijk de incasso in te trekken of kan ik ook nog iets anders doen????Wat gebeurt er als ik de incasso intrek??Ik ben van mening;ik geen geld,dus zij ook geen geld
Ik hoop echt dat er mensen hier zijn die mij kunnen helpen want het lijkt wel erg op UPC!!!!
Met prepaid had ik weinig problemen met Orange,maar nu met abonnement......een al al ellende,als ik dat had geweten was ik er nooit aan begonnen!!!!
Alvast bedankt voor diegenen die mij evt. kunnen helpen!!!!
Groeten,Lonneke
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Maar zijn er mensen die mij hierbij kunnen vertellen hoe dit op te lossen en wat ik het beste kan doen,zit helaas vast aan dat contract zeiden....
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Is het handig of beter om zo snel mogelijk de incasso in te trekken of kan ik ook nog iets anders doen????Wat gebeurt er als ik de incasso intrek??Ik ben van mening;ik geen geld,dus zij ook geen geld
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
Ik hoop echt dat er mensen hier zijn die mij kunnen helpen want het lijkt wel erg op UPC!!!!
Met prepaid had ik weinig problemen met Orange,maar nu met abonnement......een al al ellende,als ik dat had geweten was ik er nooit aan begonnen!!!!
Alvast bedankt voor diegenen die mij evt. kunnen helpen!!!!
Groeten,Lonneke