Pagina 1 van 1

Aan "de medewerker" van Nuon!

Geplaatst: 09 sep 2006 16:10
door djatom
Zou u zo vriendelijk willen zijn om incassobureau Intrum Justitia mede te delen dat wij de met u gemaakte afspraak enkele maanden geleden al zijn nagekomen en dat zij daarom de incassoprocedure stop kunnen zetten? Onbegrijpelijk genoeg blijven wij rekeningen (en nu dus ook incasso's) krijgen die allang afgehandeld zijn en nota bene als "voldaan" bij Nuon in het systeem staan. Helaas bent u via de klantenservice niet te bereiken, ondanks het herhaaldelijk achterlaten van ons telefoonnummer, enkele emails van uw collega's over onze telefoontjes plus een schriftelijke klacht (9-8-2006) via de website van Nuon waar wij geen enkele reactie op hebben gehad. Volgens uw afdeling bent U degene die de aanmaningen stop moet zetten omdat wij met U een afspraak hebben gemaakt. Dat dit nog steeds niet gebeurd is, vinden wij zeer, zeer teleurstellend.

Wij verzoeken u daarom dringend om z.s.m. contact met ons op te nemen. Wij zijn vandaag teruggekomen van vakantie en worden nu geconfronteerd met een incasso van 28-08-2006 (ruim anderhalve week geleden). Geen prettige thuiskomst dus.

Ons contractrekeningnummer is 3004502189.