Vergelijking
Geplaatst: 12 sep 2006 15:44
Ik heb ervaringen gehad met 4 van de 5 aanbieders.
KPN moet het woord service nog steeds in het woordenboek opzoeken en is bovendien duur.
Orange (toen nog Dutchtone) heeft me heel wat geld afgetroggeld doordat ik tevergeefs naar de klantenservice probeerde te bellen. Er kwam elke keer een automatische stem: "u kunt de klantenservice alleen bereiken als u de uitgaande nummerweergave aan hebt staan" en de verbinding werd verbroken, terwijl die uitgaande nummerweergave wel degelijk aan stond. Maar dat "gesprek" kostte me dus elke keer 75cent (guldenstijd) per keer. Andere pogingen om Orange te bereiken liepen op niets uit.
Van Telfort was de netwerkkwaliteit beneden alle peil. Bovendien heb ik heel wat geld verloren door vruchteloze pogingen om een sms naar Belgiƫ te sturen, hetgeen inmiddels wel kan, maar toen nog niet
Vodafone (toen nog Libertel) heeft aardig wat klachten van me te verwerken gekregen wat betreft de "vriendelijkheid" van hun klantenservice, maar technisch gezien was daar tenminste alles in orde.
Over die laatste twee: ik heb in een gebouw gewerkt dat voor een deel uit betonnen muren bestond. Met Telfort had ik alleen dekking als ik vlak tegen zo'n muur aan stond, maar met Vodafone had ik zelfs in de betonnen kelder nog krachtig signaal.
KPN moet het woord service nog steeds in het woordenboek opzoeken en is bovendien duur.
Orange (toen nog Dutchtone) heeft me heel wat geld afgetroggeld doordat ik tevergeefs naar de klantenservice probeerde te bellen. Er kwam elke keer een automatische stem: "u kunt de klantenservice alleen bereiken als u de uitgaande nummerweergave aan hebt staan" en de verbinding werd verbroken, terwijl die uitgaande nummerweergave wel degelijk aan stond. Maar dat "gesprek" kostte me dus elke keer 75cent (guldenstijd) per keer. Andere pogingen om Orange te bereiken liepen op niets uit.
Van Telfort was de netwerkkwaliteit beneden alle peil. Bovendien heb ik heel wat geld verloren door vruchteloze pogingen om een sms naar Belgiƫ te sturen, hetgeen inmiddels wel kan, maar toen nog niet
Vodafone (toen nog Libertel) heeft aardig wat klachten van me te verwerken gekregen wat betreft de "vriendelijkheid" van hun klantenservice, maar technisch gezien was daar tenminste alles in orde.
Over die laatste twee: ik heb in een gebouw gewerkt dat voor een deel uit betonnen muren bestond. Met Telfort had ik alleen dekking als ik vlak tegen zo'n muur aan stond, maar met Vodafone had ik zelfs in de betonnen kelder nog krachtig signaal.