problemen met leren bankstel van Zuiderster
Geplaatst: 13 sep 2006 13:51
hallo allemaal,
ik heb een vraagje:
In december 2005 heb ik een leren bankstel bij de zuiderster gekocht.
Men vertelde mij toen dat de bankstel vormvast bleef en dat alleen de zitting iets zachter werd.
Het bankstel is april 2006 geleverd.
Na 2 dagen zag ik dat de bankstel al begon te plooien en nog erger : in de armleuningen bleven putjes zitten.
Ik heb geijk de Zuiderster gebeld en het probleem voorgelegd.
Ze stuurden een servicemonteur en gelijk toen hij het bankstel zag zei hij dat die putjes in de armleuningen geen gezicht waren.
Hij nam er foto's van en zei dat hij het zou bespreken met de kalntenservice.
Na een maand niets gehoord te hebben ging ik maar bellen.
Men vertelde mij dat ze ermee bezig waren en dat ik geduld moest hebben.
Weer een maand later ( inmiddels juni 2006) weer gebeld:
nog steeds niets bekend, fabrikant (italiaans) was er mee bezig en het was vakantietijd, dus ik moest maar na de zomervakantie bellen.
Eind augustus 2006: weer gebeld, nog steeds niets bekend of ik maar over 2 weken nog eens wilde bellen.
Vanaag weer gebeld: Hoera er was nieuws:
De fabrikant vond mijn klacht ongegrond, het is normaal dat leder snel plooien vertoond en dat er in de armleuningen putjes blijven zitten!
Ik ben het er niet mee eens, ons is verteld dat de bankstel vormvast was (bankstel is van lederkwaliteit D en een strak model)
Wat moet ik nu doen?
ik heb een vraagje:
In december 2005 heb ik een leren bankstel bij de zuiderster gekocht.
Men vertelde mij toen dat de bankstel vormvast bleef en dat alleen de zitting iets zachter werd.
Het bankstel is april 2006 geleverd.
Na 2 dagen zag ik dat de bankstel al begon te plooien en nog erger : in de armleuningen bleven putjes zitten.
Ik heb geijk de Zuiderster gebeld en het probleem voorgelegd.
Ze stuurden een servicemonteur en gelijk toen hij het bankstel zag zei hij dat die putjes in de armleuningen geen gezicht waren.
Hij nam er foto's van en zei dat hij het zou bespreken met de kalntenservice.
Na een maand niets gehoord te hebben ging ik maar bellen.
Men vertelde mij dat ze ermee bezig waren en dat ik geduld moest hebben.
Weer een maand later ( inmiddels juni 2006) weer gebeld:
nog steeds niets bekend, fabrikant (italiaans) was er mee bezig en het was vakantietijd, dus ik moest maar na de zomervakantie bellen.
Eind augustus 2006: weer gebeld, nog steeds niets bekend of ik maar over 2 weken nog eens wilde bellen.
Vanaag weer gebeld: Hoera er was nieuws:
De fabrikant vond mijn klacht ongegrond, het is normaal dat leder snel plooien vertoond en dat er in de armleuningen putjes blijven zitten!
Ik ben het er niet mee eens, ons is verteld dat de bankstel vormvast was (bankstel is van lederkwaliteit D en een strak model)
Wat moet ik nu doen?