Planet Helpdesk Super-Slecht !!!
Geplaatst: 14 sep 2006 07:45
VERHUIS NOOIT, ZEG OP TIJD JE ABO OP !!
Net als Yvonne welke hier om een ander nummer van de Planet Helpdesk vraagt heb ik ook de zeeeeeeeeeer lange wachttijden ervaren, kost je trouwens 10ct per minuut. Ben dus erg benieud naar mijn telefoonrekening.
Na dus een middag van pogingen, eindelijk rond 17:30 (na wederom een half uurtje wachten) iemand aan de telefoon.
Maar goed dat is niet alles. Wij gaan verhuizen en via de Planet Helpdesk Online moet je dus met dat 0900 nummer bellen.
In het hele keuze menu wat je dan krijgt komt GEEN verhuis-optie voor...
Wat moet je dan ????
Dan maar gekozen voor de optie "Opzeggen". En ja hoor, na dus een half uur gewachten te hebben, eindelijk...
"Goedemiddag, waarmee kan ik u van dienst zijn ?".
De situatie uitgelegd, zegt die dame doodleuk:
"Uuh, sorry meneer, ik werk hier pas 2 dagen, daar weet ik niets van. Een ogenblikje aub..."
Na ongeveer 10 min. en dus een Euro verder, komt ze terug met het antwoord:
"Ik kan u terug in het menu zetten onder optie 1, is dat goed ?"
Of dat goed is... pfff, moet ik zeker weer een half uur wachten. NEE dus. Vraag ik vriendelijk, verbind me gewoon door met iemand die er wel wat van weet.
Daar wist ze dus ook geen raad mee en probeerde ze me te overtuigen dat dat niet kan. Op mijn verzoek om dan maar haar manager te spreken, kon ook niet.
Na een ruim 3 kwartier en dus 4,5 Euries verder, heeft ze me dan toch met iemand doorverbonden. Tussendoor zegt ze ook nog dood-leuk: "u kunt beter op zondag bellen, dan is het niet zo druk"
Doorverbonden: Die beste jongen melde dus dat verhuizen niet kan, je krijgt gewoon een nieuwe abo, je oude wordt omgezet naar een goedkopere abo, je betaald dus zeker een maand twee abo's (welke je later terug krijgt, pfff, wat een systeem).
Na ongeveer een kwartier van invoeren klaar... dacht ik dus. Vraag ik, wanneer is mijn adsl op het nieuwe adres ?
Duurt zeker 4 weken, aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
Super-Slecht dus !
Net als Yvonne welke hier om een ander nummer van de Planet Helpdesk vraagt heb ik ook de zeeeeeeeeeer lange wachttijden ervaren, kost je trouwens 10ct per minuut. Ben dus erg benieud naar mijn telefoonrekening.
Na dus een middag van pogingen, eindelijk rond 17:30 (na wederom een half uurtje wachten) iemand aan de telefoon.
Maar goed dat is niet alles. Wij gaan verhuizen en via de Planet Helpdesk Online moet je dus met dat 0900 nummer bellen.
In het hele keuze menu wat je dan krijgt komt GEEN verhuis-optie voor...
Wat moet je dan ????
Dan maar gekozen voor de optie "Opzeggen". En ja hoor, na dus een half uur gewachten te hebben, eindelijk...
"Goedemiddag, waarmee kan ik u van dienst zijn ?".
De situatie uitgelegd, zegt die dame doodleuk:
"Uuh, sorry meneer, ik werk hier pas 2 dagen, daar weet ik niets van. Een ogenblikje aub..."
Na ongeveer 10 min. en dus een Euro verder, komt ze terug met het antwoord:
"Ik kan u terug in het menu zetten onder optie 1, is dat goed ?"
Of dat goed is... pfff, moet ik zeker weer een half uur wachten. NEE dus. Vraag ik vriendelijk, verbind me gewoon door met iemand die er wel wat van weet.
Daar wist ze dus ook geen raad mee en probeerde ze me te overtuigen dat dat niet kan. Op mijn verzoek om dan maar haar manager te spreken, kon ook niet.
Na een ruim 3 kwartier en dus 4,5 Euries verder, heeft ze me dan toch met iemand doorverbonden. Tussendoor zegt ze ook nog dood-leuk: "u kunt beter op zondag bellen, dan is het niet zo druk"
Doorverbonden: Die beste jongen melde dus dat verhuizen niet kan, je krijgt gewoon een nieuwe abo, je oude wordt omgezet naar een goedkopere abo, je betaald dus zeker een maand twee abo's (welke je later terug krijgt, pfff, wat een systeem).
Na ongeveer een kwartier van invoeren klaar... dacht ik dus. Vraag ik, wanneer is mijn adsl op het nieuwe adres ?
Duurt zeker 4 weken, aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
Super-Slecht dus !