BeddenReus = BeddenKNEUS
Geplaatst: 14 sep 2006 15:42
4 weken gelden bestelden we bij de BeddenReus (voorheen BeddenDump) in Almere een ledikant en twee bedlampjes.
De Beddenreus adverteert op hun site met "direct meenemen" echter het bed was niet in het filiaal en zou de woensdag daarop vanuit het centaal magazijn naar Almere komen. (waarna je het daar zelf op moet halen, het is immers Cash and Carry volgens de verkoper)
De vrijdag erna maar eens gebeld waarom we maar niets hoorden, "ja, dat komt door de lampjes die zijn niet op voorraad en komen in week 36, we doen het liever in 1 keer want anders moet de chauffeur twee keer naar (filiaal) Almere rijden" Kennelijk verkopen ze dan maar 1 bed per drie weken en moet hij alleen voor ons bed rijden???
We hebben aangegeven niet in deze kletskoek te trappen waarop we excuses kregen en de belofte dat het bed dan de volgende woensdag in het filiaal aan zou komen, dus niet.
Weer twee weken verder en teruggekeerd van een weekje vakantie maandag maar weer eens gebeld, er werd me beloofd dat ik dinsdagochtend teruggebeld zou worden, wederom dus niet. Taal noch teken.
Aangezien we inmiddels zelf al 5 keer gebeld hebben en even zovele slappe en ongeinteresseerde kletsverhalen wilde ik geen medewerker van dat filiaal meer aan de telefoon hebben en stuurde ik daarnet (via hun site) een mail met klacht en annulering aan het hoofdkantoor.
Deze mail komt steeds als onbestelbaar (!) retour met als afzender BeterBedHolding.
Dat verklaart veel, BeterBed is ook niet zo'n beste, kennelijk is het erfelijk want de dochters zijn geen haar beter.
Bedden-Reus? Bedden-KNEUS!
Retteketet, ga nooit naar BeterBed!
De Beddenreus adverteert op hun site met "direct meenemen" echter het bed was niet in het filiaal en zou de woensdag daarop vanuit het centaal magazijn naar Almere komen. (waarna je het daar zelf op moet halen, het is immers Cash and Carry volgens de verkoper)
De vrijdag erna maar eens gebeld waarom we maar niets hoorden, "ja, dat komt door de lampjes die zijn niet op voorraad en komen in week 36, we doen het liever in 1 keer want anders moet de chauffeur twee keer naar (filiaal) Almere rijden" Kennelijk verkopen ze dan maar 1 bed per drie weken en moet hij alleen voor ons bed rijden???
We hebben aangegeven niet in deze kletskoek te trappen waarop we excuses kregen en de belofte dat het bed dan de volgende woensdag in het filiaal aan zou komen, dus niet.
Weer twee weken verder en teruggekeerd van een weekje vakantie maandag maar weer eens gebeld, er werd me beloofd dat ik dinsdagochtend teruggebeld zou worden, wederom dus niet. Taal noch teken.
Aangezien we inmiddels zelf al 5 keer gebeld hebben en even zovele slappe en ongeinteresseerde kletsverhalen wilde ik geen medewerker van dat filiaal meer aan de telefoon hebben en stuurde ik daarnet (via hun site) een mail met klacht en annulering aan het hoofdkantoor.
Deze mail komt steeds als onbestelbaar (!) retour met als afzender BeterBedHolding.
Dat verklaart veel, BeterBed is ook niet zo'n beste, kennelijk is het erfelijk want de dochters zijn geen haar beter.
Bedden-Reus? Bedden-KNEUS!
Retteketet, ga nooit naar BeterBed!