LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] actie tegen radar

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Dion

actie tegen radar

Ongelezen bericht door Dion »

Volgens de tv uitzending van 15 april zou erasmus toch achter het onderzoek staan. Op de site van erasmus staat anders nog steeds dat erasmus zijn handen van het onderzoen afhaalt omdat er te weinig contracten zijn gebruikt, en de resultaten dus niet betrouwbaar zijn. Ik heb zelf twee contracten bij legio een daarvan zal ik moeten verlengen. Vervelend maar ik wist wel waar ik aan begon. Beleggen met geleend geld brengt nou eenmaal extra risico met zich mee. Ik hoop dat legio gelijk krijgt in de stappen die zij gaan ondernemen tegen radar. En mocht ik als tevreden klant van Legio het idee hebben dat ik enige schade oploop door dit amateurlijke gezeik van Radar, dan zal ik zeker nagaan of ik dit kan verhalen op Radar. Laat ze nou maar eens onderwerpen in hun programma gaan behandelen waar ze wel verstand van hebben. -edit-

jack c.

Re: actie tegen radar

Ongelezen bericht door jack c. »

Zeg Dion, wat een zielig mannetje ben jij eigenlijk. Universiteiten zijn tegenwoordig gewoon te koop, ook de Erasmus. Wedden dat er centjes of vriendjespolitiek achter zit? Waarom gaat Erasmus eigenlijk een eigen onderzoek doen als er niks aan de hand zou zijn? Enne...hoe kan Erasmus zelfstandig onderzoek doen zonder de medewerking van Legio/Dexia? Hebben ze daar soms een soort van misplaatste opsporingsbevoegdheid waarmee ze overal naar eigen goeddunken de administratie kunnen opeisen? Of zit Legio/Dexia er toch achter?
Dacht je echt dat de Autoriteit Financiële Markten in hoogste staat van paraatheid komt met een groot onderzoek als er alleen sprake zou zijn van wat jij noemt "dat amateurlijke gedoe van Radar?" (Bedoel je wellicht amateuristisch? Of was je al van school af toen dat woord voorbij kwam in de dictees?)
Volgens mij ben je gewoon een door Legio ingehuurde onruststoker, ik zou zeggen neem nog zo'n fijne winstvertiendubbelaar en wees er hééél gelukkig mee, maar laat mensen die eraf willen gewoon in hun waarde. Het is erg genoeg dat we massaal opgelicht zijn.

arie

Ongelezen bericht door arie »

hoe is dit afgelopen ?

Ruud

Ongelezen bericht door Ruud »

je hebt helemaal gelijk jack c.
een "normale"belegger zou nooit zo tegen radar zijn die "slechts"proberen een regeling te treffen.
Ik acht de kans dat Dion een legio/ dexia medewerkers is erg groot.

Het enige wat jij probeert te bereiken is onrust op het forum en proberen legio in een GOED daglicht te stellen.

m.v.g. Ruud

Maarten

Ongelezen bericht door Maarten »

Hallo jongens dit was een posting van 17 april hoor. Er is nogal wat gebeurt sinds die tijd (qua AEX e.d.). Ik denk dat ook Dion nu niet zo'n enthousiaste Dexia klant meer is.

groet, Maarten

Gesloten