UPC Problemen met doorgifte TALPA
Geplaatst: 16 sep 2006 12:20
Ik heb nu al 4 maanden dat gratis abon van UPC.
Nu heb ik sinds 2 weken een aardig beeld( nog niet optimaal naar mijn mening) maar wta nog steeds het geval is dat TALPA steeds wegvalt.
Ik krijg dan een blauw scherm met de metding dat er geen signaal is.
Er is al 2 maal een monteur geweest. Er is een versterker geplaatst, stekkers zij vervangen, contactdoos is vervangen en het signaal volgens de monteur was goed (67,68,64). Het probleem ligt volgens de monteur niet binnen het huis maar daar buiten.
Tot op heden is dit nog niet opgelost. Ik heb al een aantal uur aan de telefoon gehangen maar dat beied tot op heden nog geen oplossing.
Ik heb zelfs de opmerking van UPC gehad dat ik te weinig geklaagd had, terwijl ik in de veronderstelling was dat ze met het probleem bezig waren. Ook wordt door UPC gezegd dat ze terug bellen, dit gebeurd ook niet altijd.
Wie o wie herkend het probleem van UPC met de doorgifte van TALPA en wat is de oplossing
Nu heb ik sinds 2 weken een aardig beeld( nog niet optimaal naar mijn mening) maar wta nog steeds het geval is dat TALPA steeds wegvalt.
Ik krijg dan een blauw scherm met de metding dat er geen signaal is.
Er is al 2 maal een monteur geweest. Er is een versterker geplaatst, stekkers zij vervangen, contactdoos is vervangen en het signaal volgens de monteur was goed (67,68,64). Het probleem ligt volgens de monteur niet binnen het huis maar daar buiten.
Tot op heden is dit nog niet opgelost. Ik heb al een aantal uur aan de telefoon gehangen maar dat beied tot op heden nog geen oplossing.
Ik heb zelfs de opmerking van UPC gehad dat ik te weinig geklaagd had, terwijl ik in de veronderstelling was dat ze met het probleem bezig waren. Ook wordt door UPC gezegd dat ze terug bellen, dit gebeurd ook niet altijd.
Wie o wie herkend het probleem van UPC met de doorgifte van TALPA en wat is de oplossing