Ik ben onlangs van Rotterdam naar Utrecht verhuisd en ik ben nog steeds bij dezelfde energieleverancier.
Dat ik sinds 2005 13 euro per maand transportkosten moest betalen was ik al niet blij mee (het wordt nog apart berekend en afgeschreven ook), maar sinds ik verhuisd ben moet ik 20 euro per maand betalen!
Toen ik Eneco belde, deelden zij mij mee dat ik verder van de "bron" af ben gaan wonen.. zit die soms in Timboektoe ofzo??
Wat is dit voor iets vreemds??
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Transportkosten energie?
Re: Transportkosten energie?
Jah des te verder je v.d. bron zit dan kan het duurder worden.
omdat je het dan over een langer afstand moet transporteren, en aangezien dit transportkosten zijn gaat dat bedrag omhoog
omdat je het dan over een langer afstand moet transporteren, en aangezien dit transportkosten zijn gaat dat bedrag omhoog
Ja ik ind het ook niks, maar dit is nu eenmaal het gevolg van de alom door dit kabinet geprezen marktwerking.
Verhuizen naar Slochteren is de enige oplossing.
Betrek wel een stevig huis ivm. de aardbevingen aldaar.
Betrek wel een stevig huis ivm. de aardbevingen aldaar.
Ook dan worden je dit soort zaken in rekening gebracht.Verhuizen naar Slochteren is de enige oplossing
Klopt, maar het laagste tarief is inderdaad (voor gas althans) in Slochteren...Ook dan worden je dit soort zaken in rekening gebracht.