LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Orange is grandioos(wat betreft ontvangst)

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
mediaservice

Orange is grandioos(wat betreft ontvangst)

Ongelezen bericht door mediaservice »

bij ons wat verder van de stad af, waar dus minder antennes van mobiele telefonie staan, is orange toch echt de uitschieter.
gebruik het met volle tevredenheid.

Captain Pervert

Re: Orange is grandioos(wat betreft ontvangst)

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

ok

AnnePanne

Ongelezen bericht door AnnePanne »

ok

wm1975

Ongelezen bericht door wm1975 »

in de buurt van amsterdam in noord-holland op bepaalde plekken is ,t niet goed en in drouwen in drenthe ook niet.
weet ,t omdat mijn vriendin orange heeft.
conclusie niet overal is ,t ontvangst van orange grandioos.
maar dat zal wel bij meer providers zo zijn.

dirk62

Ongelezen bericht door dirk62 »

Zie toevallig een berichtje over de ontvangst van orange :evil: het is hier in hoek van holland en omstreken een drama erg jammer dat ik er nog een tijdje aan vast zit :cry: Orange ook moeilijk te bereiken, aanmelden gaat wel makkelijk maar dat zal wel normaal zijn in de telefoniewereld. dus in mijn geval nooit geen orange meer................

mediaservice

Ongelezen bericht door mediaservice »

het ligt er soms zelfs aan hoe of je telefoon is.
Sommige hebben een sterkere antenne dan de andere!

Inderdaad, sommige plekken(dat is bekend van Orange) schijnt Orange NIET of Nauwelijks bereikbaar te zijn.

dirk62

Ongelezen bericht door dirk62 »

Het ligt hier niet aan de telefoon want ik heb verschillende telefoons geprobeerd en deze hadden allemaal zeer slecht bereik :cry: ......, jammer, dus zal hoek van holland wel een "slechte" plek zijn :!: :?: :!:

RadarJO

Ongelezen bericht door RadarJO »

Reeds 3 jaar abonnee (jaarcontract met stilzwijgende verlenging). Betaalde als bestaande abonnee (KPN+Wanadoo ca 35 Euro p/mnd voor ADSL, excl. telefonie).
Ontvang nu allerlei aanbiedingen vanaf 29,95 p/mnd incl. gratis telefonie 's-avonds en in het weekend) ..... nee, niet van Orange.
Ik begrijp dat men nieuwe klanten wil werven, maar zou het ook niet aan te bevelen zijn de bestaande klanten te behouden?
Ik wil/mag geen dief zijn van de eigen portemonnai, dus heb ik geen andere optie dan mijn abonnement met Orange te beeindigen, wat overigens makkelijker gezegd is dan gedaan.
Zo simpel is informatie over het hoe te beeindigen van je abonnement niet te vinden. Uiteindelijk toch gevonden: telefonisch (wel 20 ct/min).
Noteer in uw agenda: "opzeggen Wanadoo/Orange abonnement". Een nieuw abonnement is in 10 minuten geregeld, zelfs weer met Orange. Kost u niets, u verdient veel geld en bezorgt Orange een hoop werk!
Begrijpt u Orange? Ik niet! Begrijpt u mij? Hopelijk wel!

??

Ongelezen bericht door ?? »

Een overstap Orange --> Orange (dus via opzegging en nieuwe aanvraag) heeft wel als nadeel dat je 4 tot 6 weken zonder Internet zit.

RadarJO

Ongelezen bericht door RadarJO »

Dat een dergelijke overstap 4-6 weken geen internet betekent heb ik mij niet gerealiseerd. Ik stap over van Orange naar Tele2. Ik betaal wel twee weken dubbel, maar dat wordt ruimschoots gecompenseerd door het voordeel op de prijs.

Gesloten