LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Digitale TV van KPN nog steeds erg slecht

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.

Is de kwaliteit van Digitale TV van KPN slecht?

Ja
22
59%
Nee
15
41%
 
Totaal aantal stemmen: 37

queenfan
Berichten: 1415
Lid geworden op: 14 jun 2004 12:50

Re: Digitale TV van KPN nog steeds erg slecht

Ongelezen bericht door queenfan »

irish1


Geplaatst op 21 Sep 2006 12:19 door irish1


--------------------------------------------------------------------------------

Beste KPN,

Ik heb zelf geen digitale TV van KPN, dus kan hier niet over oordelen. Wat ik echter vreemd vind is dat iemand al meer dan 3 jaar niet te vreden is over Digitenne er dan toch naar blijft kijken. Heeft u misschien hulp nodig met het schrijven van een opzegbrief. Tevens vraag ik mij af waarom u als het beeld zo slecht is en u op de hoogte bent dat bij een Plasma tv dit probleem alleen maar groter wordt, toch zo een tv gaat aanschaffen. Zeker daar u schijnbaar niet bereid bent om afstand te doen van Digitenne. Als een produkt mij niet bevalt en zo veel frustaties oplevert ,blijf ik daar zeker geen gebruik van maken, zeker als er genoeg alternatieven zijn. Over deze alternatieven is echter ook weer een boel te zeggen zie alle verdere topics.
Dat bedoel ik dus, groot ophef over iets wat je al een tijd heb.

Kangoeroe
Berichten: 176
Lid geworden op: 27 jul 2006 15:59

Re: Digitale TV van KPN nog steeds erg slecht

Ongelezen bericht door Kangoeroe »

Pfff... hij heeft het toch uitgelegd? Hij keek eerst analoog, kocht recentelijk een plasmascherm en schrok zich rot. Vervolgens heeft hij wat studie gedaan.

Laat 'm toch. Digitenne op een plasmascherm is inderdaad bagger, dus je verliest de disscussie bij voorbaat. Zelf heb ik analoog, dus heb ik er allemaal niet zo'n last van.

KPN
Berichten: 508
Lid geworden op: 17 sep 2006 01:47

Re: Digitale TV van KPN nog steeds erg slecht

Ongelezen bericht door KPN »

:D Kangoeroe, ik ben echt blij met jou. :D
Toch leuk dat iemand de moeite neemt om eerst goed te lezen en dan daarna te reageren. I.p.v. meteen te reageren, zonder precies te weten waarop.

Maar goed, nog een keer:
3 jaar klant bij digitenne met oude beeldbuis, niet perfect maar het gaat.

In mei 2006 vakantiegeld gehad en een (groot) plasmascherm voor de woonkamer en een (klein) lcd-schermpje voor in de slaapkamer gekocht.

:shock: Ik wist dat het niet perfect zou zijn, maar het spikkelige beeld dat ik opeens had, daar had ik NIET op gerekend. Zeker niet op het kleine lcd-tvtje van 37 cm. :shock:

Onlangs kwam ik op deze site terecht en toen dacht ik hee, laat ik de mensen eens gaan waarschuwen dat ze LCD of Plasma niet moeten combineren met KPN/Digitenne. Per slot van rekening heb ik Digitenne of KPN er nooit over gehoord. Sterker, Digitenne beweerde ooit dat het juist als je een plasmascherm hebt, slim is om Digitenne te nemen. Dat is dus een leugen die ik wil ontzenuwen.

En ik heb wel besloten dat ik satelliet ga nemen, maar aangezien ik helaas geen millionair ben, zal ik daar nog even op moeten wachten. Bovendien vind ik het ook echt vet zonde van de bijna 400 euro, die ik aan mijn 2 Digitennekastjes heb uitgegeven.
Ik vind het wel heel fijn voor irish1 dat hij alles kan kopen wat hij wilt en wanneer hij dat wilt.

Kan iemand me uitleggen (queenfan bijvoorbeeld), waarom het drukte maken heet, als het klagen over KPN gaat, terwijl er op dit forum zoveel geklaagd wordt. Of sta je (queenfan) dan ook altijd paraat om te melden dat het drukte om niets is? Daar zal jij het dan wel druk mee hebben.

Overigens, als ik de poll zo eens bekijk, dan ben ik niet de enige met deze mening.

queenfan
Berichten: 1415
Lid geworden op: 14 jun 2004 12:50

Re: Digitale TV van KPN nog steeds erg slecht

Ongelezen bericht door queenfan »

@ KPN, natuulijk heb je gelijk dat je enorm baalt dat je twee dure (neem ik aan) tv's gekocht hebt en vervolgens een bagger beeld heb.
Natuurlijk kan je er enorm druk om maken, maar ik bedoel er mee dat je reacties erg vijandig (in mijn ogen) zijn tegenover iemand die een reactie geeft.
Maar waarom dan mij aanspreken op een opmerking die ik geef, terwijl er genoeg anderen zijn die dezelfde mening delen als ik.
Maar goed het blijft balen ben ik het met jouw eens maar mij in je laatste posting op aan te vallen slaat natuurlijk nergens op.
Nogmaals 3 jaar lang was het beeld niet om over naar huis te schrijven, het werd nog erger met een Plasma en een LCD scherm is jammer maar om zoveel mensen aan te vallen op hun mening is natuurlijk zielig.

KPN
Berichten: 508
Lid geworden op: 17 sep 2006 01:47

Re: Digitale TV van KPN nog steeds erg slecht

Ongelezen bericht door KPN »

Het was niet mijn bedoeling om vijandig over te komen.
Mijn verontschuldigingen aan iedereen die zich vijandig benaderd voelt door mij en daar niet zelf om gevraagd heeft, zoals bijv. AnnePanne wel gedaan heeft.

Wellicht dat ik hier en daar de zaken wat aandik, om het verhaal wat meer kracht te geven. Daar heeft Kangoeroe wel een beetje gelijk in. Kangoeroe is 1 van de weinige die normaal reageert.

En echt niet gelogen, ik maak me echt niet zo druk als dat het misschien lijkt, maar tijdens het schrijven ga ik er helemaal in op.

Toolboy

Re: Digitale TV van KPN nog steeds erg slecht

Ongelezen bericht door Toolboy »

Kpn. Dat heb je zelf op je afgeroepen.
Nu steek je een veertje in het bipsje van kangaroe omdat die in je straatje lult.
Nogmaals digitale tv staat in de kinderschoenen en als je het dan probeerd zeur dan niet als het niet bevalt. en maak zeker geen providers zwart,want dan roep je medewerkers op je af

Kangoeroe
Berichten: 176
Lid geworden op: 27 jul 2006 15:59

Re: Digitale TV van KPN nog steeds erg slecht

Ongelezen bericht door Kangoeroe »

Dit forum is bedoeld om over slechte producten te zeuren, Toolboy. Als je dat ongezellig vindt, dan moet je op RaarMaarWaar gaan zitten of zo.

Toolboy

Re: Digitale TV van KPN nog steeds erg slecht

Ongelezen bericht door Toolboy »

En wie maakt dan uit dat een product slecht is??

Kangoeroe
Berichten: 176
Lid geworden op: 27 jul 2006 15:59

Re: Digitale TV van KPN nog steeds erg slecht

Ongelezen bericht door Kangoeroe »

Dat zeg je zelf toch? In oude posts ben je zelf ook niet erg vriendelijk over digitenne.

Toolboy

Re: Digitale TV van KPN nog steeds erg slecht

Ongelezen bericht door Toolboy »

Ik heb gemeld dat ze niet in gingen op mijn bevindingen.als testpersoon.
Dat wil niet meteen zeggen dat ik het als slecht bestempel.

KPN
Berichten: 508
Lid geworden op: 17 sep 2006 01:47

Re: Digitale TV van KPN nog steeds erg slecht

Ongelezen bericht door KPN »

Geplaatst op 23 Sep 2006 12:08 door Toolboy


--------------------------------------------------------------------------------

Kpn. Dat heb je zelf op je afgeroepen.
Nu steek je een veertje in het bipsje van kangaroe omdat die in je straatje lult.
Nogmaals digitale tv staat in de kinderschoenen en als je het dan probeerd zeur dan niet als het niet bevalt. en maak zeker geen providers zwart,want dan roep je medewerkers op je af
Ik steek helemaal geen veren in bipsjes, ik zeg alleen wat ik vind.
Digitale televisie bestaat al heel lang en staat dus zeker niet in zijn kinderschoenen. Dit is de grootste onzin, op sommige opmerkingen van AP na dan, die ik hier gelezen heb. Jij had er verstand van of zo?
Nogmaals, dit soort reacties maken mij misschien wat onvriendelijk. En waarom ook niet? Erg vriendelijk ben jij in ieder geval niet.
Ik klaag waar IK over klagen wil. En als dat je niet bevalt, dan sluit ik me wederom bij Kangoeroe aan.

Toolboy

Re: Digitale TV van KPN nog steeds erg slecht

Ongelezen bericht door Toolboy »

Zolang bestaat het in nederland nog niet het heeft namelijk heel lang geduurd voordat er toestemming kwam vanuit de tweede kamer.
Al voor dat het hier kwam was ik er al mee bezig.
Dat zijn jou woorden dat ik er verstand van heb. Ik ben dagelijks bezig met tv zowel kijken als repareren en instaleren.
Zowel kpn tuners en upc tuners Natuurlijk begrijp ik dat er sommigen niet tevreden zijn ,maar dat is iets heel anders dan slecht

KPN
Berichten: 508
Lid geworden op: 17 sep 2006 01:47

Re: Digitale TV van KPN nog steeds erg slecht

Ongelezen bericht door KPN »

@Toolboy
Digitale tv bestaat al lang.
Via de satelliet, misschien een andere techniek, maar toch bijna hetzelfde. Bovendien vind ik bijna 3 en een half jaar Digitenne ook niet echt kort en is de nieuwigheid daar nu ook wel vanaf.

Hoewel ik niet weet hoe de kwaliteit daar is, in het buitenland is digitale tv door de ether al jaren een feit.

Hoe jij kan beweren dat KPN op een plasmascherm "wel redelijk is", is voor mij een raadsel. Heb je het eigenlijk wel eens gezien?

En wat is dat nou weer voor gekkigheid, dat ik KPN niet zo zwart mag maken?

Als jij zowel UPC als KPN tuners installeert, dan zal je toch ook wel het grote verschil gezien moeten hebben. Bij UPC bestaat digitale tv al ruim 5 jaar, eigenlijk ook een soortgelijke techniek.

grootvader
Berichten: 28
Lid geworden op: 18 sep 2006 07:38

Re: Digitale TV van KPN nog steeds erg slecht

Ongelezen bericht door grootvader »

Tenslotte,

Het zou de klager over digitenne toch bekend hebben moeten zijn dat zowel kabel als KPN/Digitenne digitaal nog niet die kwaliteit kunnen leveren dan wat glasvezel en sat-schotels kunnen leveren.

Het is daarom dat ik de vergelijking maakte met het kopen van een dure versterker en gewone geluidsboxen.

Het kopen van een (liefst zo groot mogelijk) plasma of LCD-scherm is in dit geval eerder een aankoop om mee te doen met de mode en/of het uitsteken van de ogen van buren/vrienden/kennissen en daar heb ik dus toevallig dan geen medelijden mee.
De afkraker van KPN-digitaal en Digitenne had gewoon beter moeten weten en voorlopig zijn vele geld, uitgegeven aan zo'n duur scherm, in de zak moeten houden tot er een glasvezelkabelnet ligt.

En als hij dan een goed beeld wil hebben dan koopt hij voorlopig maar (goede) DVD's

Waarmee hopenlijk de diskussie stopt.

Grootvader

KPN
Berichten: 508
Lid geworden op: 17 sep 2006 01:47

Re: Digitale TV van KPN nog steeds erg slecht

Ongelezen bericht door KPN »

Geplaatst op 23 Sep 2006 20:36 door grootvader


--------------------------------------------------------------------------------
bla bla bla>>Tenslotte,

Het zou de klager over digitenne toch bekend hebben moeten zijn dat zowel kabel als KPN/Digitenne digitaal nog niet die kwaliteit kunnen leveren dan wat glasvezel en sat-schotels kunnen leveren.
>>bla bla
Nee, daar was mij inderdaad niets over bekend.
Dat satelliet of glasvezel meer bandbreedte heeft dan ether of kabel, is mij wel bekend. Maar dat dit betekent dat de kwaliteit daardoor beter zou zijn is onzin, het hangt namelijk van het aantal zenders die er in een "bandbreedte" gepropt zijn af, of de kwaliteit goed is of niet.
Voorbeeld: wanneer je 10x zoveel bandbreedte hebt, maar je propt er 20x zoveel zenders is, dan is de kwaliteit toch slecht.
Snapt u grootvader?

Toolboy

Re: Digitale TV van KPN nog steeds erg slecht

Ongelezen bericht door Toolboy »

Ik ben klaar hier is geen kruid meer tegen gewassen.
Nooit heb ik het over een plasmascherm gehad want die deugen zowie zo al niet behalve als je er een dvd op kijkt.

Desalniettemin ben ik met dit topic klaar

KPN
Berichten: 508
Lid geworden op: 17 sep 2006 01:47

Re: Digitale TV van KPN nog steeds erg slecht

Ongelezen bericht door KPN »

Geplaatst op: 23 Sep 2006 21:06 Onderwerp:



Ik ben klaar hier is geen kruid meer tegen gewassen.
Nooit heb ik het over een plasmascherm gehad want die deugen zowie zo al niet behalve als je er een dvd op kijkt.

Desalniettemin ben ik met dit topic klaar
Ik geeft toe dat je het hier misschien niet over een plasma hebt, maar aangezien het topic dus over KPN op Plasma/LCD gaat, neem ik aan dat je die dus óók bedoelt. Anders had je niets hoeven zeggen:
Geplaatst op 17 Sep 2006 11:41 door Toolboy
Of je hebt beeld of niet.
Als je het wel hebt is het van redelijke kwaliteit.
Slecht beeld kan haast niet of u bent aan een nieuwe tv toe
Laatst zag ik een satellietuitzending (geen HD) bij een kennis op een plasmascherm en dat zag er heel goed uit. Helaas was het een Duitse zender.
Ik heb al gezegd dat ik vooral dvd's kijk op mijn plasma.

Rekel
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 okt 2006 08:54

Re: Digitale TV van KPN nog steeds erg slecht

Ongelezen bericht door Rekel »

vind het ook slecht

Walter van V
Berichten: 1995
Lid geworden op: 31 jul 2006 09:38

Re: Digitale TV van KPN nog steeds erg slecht

Ongelezen bericht door Walter van V »

Dit forum is bedoeld om over slechte producten te zeuren, Toolboy. Als je dat ongezellig vindt, dan moet je op RaarMaarWaar gaan zitten of zo.
nou daar ben ik het niet mee eens. Volgens mij is dit forum ook bedoeld om goede ervaringen te delen!

Als je alleen maar wilt zeuren dan ben je hier volgens mij niet aan het goede adres!

Martin1976
Berichten: 847
Lid geworden op: 09 feb 2006 10:48

Re: Digitale TV van KPN nog steeds erg slecht

Ongelezen bericht door Martin1976 »

precies, ook goede ervaringen horen hier thuis. Helaas zijn mensen meestal eerder geneigd slechte ervaringen te delen dan goede zodat soms een wat vertekend beeld kan ontstaan. Persoonlijk ben ik namelijk zeer tevreden met televisie van KPN.

Gesloten