Pagina 1 van 1

Sunparks misleid klanten

Geplaatst: 17 sep 2006 19:05
door haas007
Nadat we een midweek bij Sunparks boekten, kregen wij een mailtje van Sunparks, dat wij het aansluitende weekeinde konden bijboeken en daarbij maar 1 van de 3 nachten hoefden te betalen. Volgens het mailtje zou je bij een 4-persoons bungalow slechts 75 euro hoeven bij te betalen.

Wij hadden daar wel zin in, maar hebben een 6-persoons bungalow geboekt. Dus het tel.nr gebeld dat in het mailtje stond. Wat schetst de verbazing: niemand bij Sunparks was op de hoogte van de actie bij Sunparks.

2 dagen later kreeg ik een mailtje van Sunparks: om de midweek te verlengen moesten wij maar liefst 240 euro bijbetalen voor een 6-persoons. Dit staat in geen enkele verhouding tot de 75 euro voor een 4-persoons. Bovendien verdient Sunparks niet de koude douche, maar de bevroren douche voor de slechte service die Sunparks biedt.

Jullie begrijpen wel, dat onze boeking de laatste is die we bij Sunparks doen. Er zijn gelukkig heel veel alternatieven.

Wie heeft er nog meer slechte ervaringen met Sunparks?
M.vr.gr.
Herman.

Re: Sunparks misleid klanten

Geplaatst: 18 sep 2006 11:52
door Globetrotter
Ik heb nog nooit bij Sunparks geboekt. Als ik de brochure zie, dan spreekt het mij totaal niet aan.
Ik ben meer een fan van Landal.

Re: Sunparks misleid klanten

Geplaatst: 18 sep 2006 13:53
door Webb
De diverse topics over sunparks zijn niet zo positief.
Ik zou hier niet zo snel boeken.
Wel Landal of voor wat luxere parken cp

Re: Sunparks misleid klanten

Geplaatst: 20 sep 2006 10:53
door Nicole1971
Volgens het mailtje zou je bij een 4-persoons bungalow slechts 75 euro hoeven bij te betalen.
Wat is hier nou het probleem? U schrijft zelf dat in het mailtje stond dat het ging om een 4-persoons bungalow en nu klaagt u dat u voor een 6 persoons bungalow meer moest betalen.
Als Sunparks bedoelde dat het om álle bungalows ging, dan hadden ze dat vast wel vermeld in de mail.
Ik zie dus geen reden om te zeggen dat het misleidend was, u had gewoon beter moeten lezen naar mijn mening.

Re: Sunparks misleid klanten

Geplaatst: 20 sep 2006 20:13
door Webb
Als Sunparks bedoelde dat het om álle bungalows ging, dan hadden ze dat vast wel vermeld in de mail.
Als het alleen om vierpersoonsbungalows gaat waarom stuurt Sunparks deze mail dan naar klanten die een zespersoonsbungalow geboekt hebben.
Dan kun je dit soort reacties verwachten.
Niet zo slim van Sunparks. :?

Zo'n foutje hoeft overigens geen reden te zijn om niet meer te boeken.
Ijskoude douche lijkt mij overdreven.

Re: Sunparks misleid klanten

Geplaatst: 10 okt 2006 14:27
door j.kronenberg
wij zijn met het hele gezin in september naar vielsalm geweest in de belgische ardennen en het was er ronduit slecht.het zwembad ging wegens personeelsgebrek om 6 uur sävonds dicht,en omdat het zwembad dicht ging was er ook niets meer te krijgen in de restaurants,oh ja er was een snackbar waar in een zeer gedemotiveerde vrouw stond.en een ellenlange wachttijd het gevolg was.we hebben er wel melding van gemaakt maar daar werd niets meegedaan,heel jammer want de omgeving is prachtig
geplaatst door linda