Sunparks misleid klanten
Geplaatst: 17 sep 2006 19:05
Nadat we een midweek bij Sunparks boekten, kregen wij een mailtje van Sunparks, dat wij het aansluitende weekeinde konden bijboeken en daarbij maar 1 van de 3 nachten hoefden te betalen. Volgens het mailtje zou je bij een 4-persoons bungalow slechts 75 euro hoeven bij te betalen.
Wij hadden daar wel zin in, maar hebben een 6-persoons bungalow geboekt. Dus het tel.nr gebeld dat in het mailtje stond. Wat schetst de verbazing: niemand bij Sunparks was op de hoogte van de actie bij Sunparks.
2 dagen later kreeg ik een mailtje van Sunparks: om de midweek te verlengen moesten wij maar liefst 240 euro bijbetalen voor een 6-persoons. Dit staat in geen enkele verhouding tot de 75 euro voor een 4-persoons. Bovendien verdient Sunparks niet de koude douche, maar de bevroren douche voor de slechte service die Sunparks biedt.
Jullie begrijpen wel, dat onze boeking de laatste is die we bij Sunparks doen. Er zijn gelukkig heel veel alternatieven.
Wie heeft er nog meer slechte ervaringen met Sunparks?
M.vr.gr.
Herman.
Wij hadden daar wel zin in, maar hebben een 6-persoons bungalow geboekt. Dus het tel.nr gebeld dat in het mailtje stond. Wat schetst de verbazing: niemand bij Sunparks was op de hoogte van de actie bij Sunparks.
2 dagen later kreeg ik een mailtje van Sunparks: om de midweek te verlengen moesten wij maar liefst 240 euro bijbetalen voor een 6-persoons. Dit staat in geen enkele verhouding tot de 75 euro voor een 4-persoons. Bovendien verdient Sunparks niet de koude douche, maar de bevroren douche voor de slechte service die Sunparks biedt.
Jullie begrijpen wel, dat onze boeking de laatste is die we bij Sunparks doen. Er zijn gelukkig heel veel alternatieven.
Wie heeft er nog meer slechte ervaringen met Sunparks?
M.vr.gr.
Herman.