LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] nederlandse lotto

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
rodanos
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 sep 2006 17:58

nederlandse lotto

Ongelezen bericht door rodanos »

Ik was vandaag bij de Primera om mijn lottoformulier voor a.s zaterdag in te leveren.
Omdat het a.s zaterdag het de laatste zaterdag van de maand is,worden er 2 trekkingen gedaan.
Het was tot nu toe zo dat je niet verplicht was om daar aan mee te doen,maar nu brak mijn klomp,bij de lotto is er een nieuw beleid,dat iedereen die een lotto formulier inlevert dan ook mee moet doen met de extra trekking,ben ik nou gek.(Dus 2x betalen)
Sinds wanneer kan de lotto mij verplichten om meer mee te spelen als wat ik zou willen spelen.
Nou weet ik ook wel dat het vrijwillig is om mee te spelen maar toch niet dat de lotto je verplicht om mee te doen aan de extra trekking.Ik heb nog contact gehad met lotto hierover maar het antwoord was het beleid is veranderd.Zo een heel verhaal maar ze verzinnen iedere keer wat anders ,zoals de negatieve optie en nu dit weer.
Niet mee spelen is een optie maar die beslissing maak ik liever vrijwillig.
Met vriendelijke groet,

Willem.

leusi049
Berichten: 33
Lid geworden op: 18 jul 2003 15:35

Re: nederlandse lotto

Ongelezen bericht door leusi049 »

vanaf September elke zaterdagavond met één rijtje 2 x kans op prijs. Het risisco is zo wel heel groot om Miljonair te worden:)

rodanos
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 sep 2006 17:58

Re: nederlandse lotto

Ongelezen bericht door rodanos »

Met alle respect,maar het is niet 1 rijtje 2x kans,het is dan verplicht 2rijtjes betalen anders geen deelname aan de lotto.
Heb hier vanmiddag nog over gesproken met de man van de Primera winkel en die gaf aan dat er veel mensen,die doordat men de mee spelers verplichten om ook mee te doen aan de extra trekking,er de brui aan hebben gegeven en niet meer mee spelen.
Het is voor een ieder om uit te maken of men mee speelt of niet maar dan wel op vrijwillige basis.
Wat is het beleid de volgende keer iedere dag verplicht meespelen,anders kan je geen formulier voor eenmalig gebruik meer inleveren,ja zo lust ik er nog wel een paar.
1x miljonair is ook niet onaardig.
M.v.g

Willem.

rodanos
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 sep 2006 17:58

Re: nederlandse lotto

Ongelezen bericht door rodanos »

Ter informatie:Geachte heer/mevrouw,


In antwoord op uw e-mail van 2 oktober 2006 bericht het College u als volgt.



Op 3 september 2006 is het gewijzigd deelnemersreglement van De Lotto in werking getreden. Dit reglement is goedgekeurd door de Minister van Justitie. Volgens artikel 20, tweede lid, van dit reglement organiseert De Lotto iedere maand superzaterdag waarbij er 2 trekkingen lotto met jackpot plaatsvinden waaraan enkel tezamen kan worden deelgenomen. Deze wijziging houdt verband met het feit dat zogeheten bonusloten niet langer verplicht op superzaterdag moeten worden ingezet, maar voortaan naar eigen keuze van de speler kunnen worden ingezet. Daar staat dan wel tegenover dat op superzaterdag deelname aan beide trekkingen verplicht is.



Het College vertrouwt u hiermee naar behoren te hebben ingelicht.





Met vriendelijke groet,

monique66
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 okt 2006 15:29

Re: nederlandse lotto

Ongelezen bericht door monique66 »

Beste Rodanus,

Ik kan niet anders als het volledig met je eens zijn. Ik vind het ook belachelijk om verplicht met 2 trekkingen mee te spelen en heb dan ook besloten niet meer mee te doen met lotto super zaterdag. Mijns inziens zal de lotto, als maar genoeg mensen besluiten het zelfde te doen, vanzelf inzien dat ze dir weer moeten veranderen.

Dus mensen,zijn jullie het er ook niet mee eens??? Weiger dan gewoon om super zaterdag te spelen.

Gesloten