Orange heeft gewoon mijn abbo per begin juli moeten omzetten naar prepaid, dit hebben ze niet gedaan.
Ik ging er in juli/augustus van uit dat dit wel het geval was.
Toen de rekening van de 13e maand binnenkwam dacht ik, nou vooruit, 1 maand extra dan maar. Maar toen daarna NOG een rekening verscheen heb ik de klantenservice gebeld.
Er werd mij toen verteld dat mijn abbo nog niet was omgezet, maar dat dit wel had moeten gebeuren !
De medewerker zou het doorgeven en ik zou de worden teruggebeld de komende dagen. Uiteraard niets van Orange vernomen!
Toen nogmaals gebeld en ik kreeg weer hetzelfde bericht.
Daarna heb ik de 2 rekeningen (maand 13 en 14) maar weer terug laten storten, want als ze niet eens de moeite nemen om terug te bellen...bekijk het dan maar.
Hoe de precieze gang van zaken ging weet ik niet meer precies, Orange zelf ook niet blijkbaar, maar het komt erop neer dat de klantenservice daar totaal lang erlkaar heen werk, want ik ben ook een keer gebeld door zo'n reclame mannetje van Orange:
"Ow...ik zie net dat u uw abbonement al heeft opgezegd, dat is jammer want ik wou u een goed voorstel doen, blabla..."
Waarschijnlijk abbonement verlenging ofzo, maargoed mijn abbo is eindelijk omgezet naar prepaid !....(dacht ik)
Niet dus, dit gebeurde weken daarna pas, toen ik ineens een smsje kreeg van Orange met: U heeft geen beltegoed meer, wij raden u aan zo spoedig mogelijk op te waarderen.
Ja leuk, waar zijn mijn 670 smsjes en mijn...35 euro btg (gok ik) nou weer gebleven?
Dus ik weer bellen... Ja uw abonnement is vandaag omgezet naar prepaid.
Heel fijn, maar waar is mijn btg gebleven?
"Ja het meenemen van btg doen we al heel lang niet meer"
Ow? is dat zo, mij is toch echt beloofd -ik heb er zelfs specifiek naar gevraagd in de winkel- dat ik dat gewoon mee kan nemen als mijn abbo afloopt!
"Ja, u had toen u uw abbo heeft opgezegd moeten vragen of u uw btg kan meenemen naar prepaid"
Pff...dus ik weer een brief naar Orange met het verzoek daarin.
En toen werd ik enkele dagen later teruggebeld door -overduidelijk!- de meest bitchy en onklantvriendelijkste medewerkster die ze konden vinden bij die pinokkio-provider.
"Meneer <vul hier mijn achternaam in> !
btg meegeven doen we niet meer, helaas blabla.
-Nou lekker dan, mij is toch echt verteld dat....Meneer <achternaam> ! dit doen wij niet meer u krijgt niets mee, blabla.
Catwoman had blijkbaar een druk schema (hoop mensen nog te bellen met de mededeling dat ze hun geld steelt ofzo)
want ik werd op brute wijze afgekapt, een prettige avond nog !
tuut-tuut-tuut
Enkele dagen daarna verscheen er een mooie acceptgiro op de deurmat, of ik eventjes 65 euro wil betalen voor maand 13 en 14.
Nou....NEE DUS
Ik heb het helemaal gehad met die onklantvriendelijke leugenaars.
Normaal hou ik me vrij rustig maar dit gaat natuurlijk nergens over.
Bekijk het maar, sluit me maar af, het interesseert me niet, ik ga wel over op prepaid dan.
Ook al had ik een """""schuld"""" van 1 cent bij die Pinokkio's dan NOG zouden ze die niet krijgen
Bedankt voor je reactie trouwens opperbom, maar ik wacht even af wat ze nu doen. Ik ga geen moeite meer verspillen aan die prutsers