Planet helpdesk en administratie een puinhoop.
Geplaatst: 28 sep 2006 15:11
Rond 1 mei ben ik overgestapt van Planet naar een andere provider. Telefonisch abonnement opgezegd, dat zou allemaal in orde komen.
Nu, eind september betaal ik nog steeds de maandelijkse abonnementskosten. Eind juli, eind augustus en nu weer gebeld, steeds krijg ik te horen dat 'de ticket is aangemaakt' en dat ze verder niets voor me kunnen doen. Dat ik geduld moet hebben en wachten. Wachten op de administratie. De jongen van de hulpdesk gaf toe dat het een hopeloze situatie is daar. Dat het mogelijk is dat ik best nog een half jaar doorbetaal. Ondertussen vandaag twee uur a 10 cent per minuut in de wachtstand gestaan voor ik iemand van de helpdesk te spreken kreeg.
Nu, eind september betaal ik nog steeds de maandelijkse abonnementskosten. Eind juli, eind augustus en nu weer gebeld, steeds krijg ik te horen dat 'de ticket is aangemaakt' en dat ze verder niets voor me kunnen doen. Dat ik geduld moet hebben en wachten. Wachten op de administratie. De jongen van de hulpdesk gaf toe dat het een hopeloze situatie is daar. Dat het mogelijk is dat ik best nog een half jaar doorbetaal. Ondertussen vandaag twee uur a 10 cent per minuut in de wachtstand gestaan voor ik iemand van de helpdesk te spreken kreeg.