Celldorado
Geplaatst: 28 sep 2006 20:09
Op mijn mobiele telefoonnota van KPN-mobile heb ik werd er vorige maand een bedrag van 35,28 ex.btw in rekening gebracht voor zgn.betaalde SMS-diensten,ik vond mijn telefoonnota al wel wat hoog gemiddeld heb ik een nota van 22,00 euro per maand,toen ik mijn gespecificeerde nota eens goed ging bekijken bleek dat er het bedrag van 35,28 in rekening werd gebracht.mijn telefoonnota wordt automatisch iedere maand van mijn bankrekening afgeschreven dus oke dan maar een keer een bedrag van 57,08 voldoen,maar nog geen stappen ondernomen,ik wilde eerst de volgende nota weleens zien en ja hoor op de nota van deze maand werd er maar weer liefst een bedrag voor die diensten opgevoerd enwel een bedrag van30,24 ex.btw.
Dus dan maar de KPN bellen en vragen wat of dat was,ik heb nog nooit iets besteld en ook nog nooit een sms ontvangen.
medewerkster van KPN vertelde mij dat dit een bedrijf was
dat dikwijls ongevraagd zgn.sms berichten verstuurd en dit tegen een fors bedrag.Kreeg van de medewerkster een naam van het bedrijf met daarbij een telefoonnummer,achteraf bleek dit helemaal niet goed tezijn,zelf op zoek gegaan en uitgekomen bij de firma Celldorado(ook in Kassa behandeld)
bedrijf gebeld,werd mij verteld dat ik mij schriftelijk af moest melden,(ik had hen gemaild),mijn vraag was of ik mij ook schriftelijk had moeten aanmelden,ik had me nooit aangemeld en zou dit ook nooit doen,maar ik moest me toch maar schriftelijk afmelden,dus niet gedaan medewerkster(manager) gemeld dat ik het bedrijf 24 uur de tijd gaf om mij een mail te sturen met daarin de bevestiging van hun kant dat het bedrag van groot 65,52 binnen 7 dagen op mijn rekening teruggestort gaat worden,nu bijna 12 uur later nog niks vernomen.KPN een mail gestuurd dat ik alleen de verbruikte kosten van mijn abonnement zal voldoen endat ik het rekeningnummer betreffende automatische betaling zal laten blokkeren.
het gevolg is dan natuurlijk dat KPN mij afsluit,en ik dus teboek kom te staan als wanbetaler en dus straks nergens meer een telefoonabbonnement kan gaan afsluiten.Medewerkster van mijn bankinstelling waarschuwde mij dat nu na mijn telefoongesprek met Celldorado de kans erg groot is dat er de volgende maand een nog veel hoger bedrag afgeschreven gaat worden!!!
Wie,o wie weet een oplossing aangaande het terug vorderen van bovengenoemd bedrag!! Wat een stelletje D................!!!!!!!!!!
Dus dan maar de KPN bellen en vragen wat of dat was,ik heb nog nooit iets besteld en ook nog nooit een sms ontvangen.
medewerkster van KPN vertelde mij dat dit een bedrijf was
dat dikwijls ongevraagd zgn.sms berichten verstuurd en dit tegen een fors bedrag.Kreeg van de medewerkster een naam van het bedrijf met daarbij een telefoonnummer,achteraf bleek dit helemaal niet goed tezijn,zelf op zoek gegaan en uitgekomen bij de firma Celldorado(ook in Kassa behandeld)
bedrijf gebeld,werd mij verteld dat ik mij schriftelijk af moest melden,(ik had hen gemaild),mijn vraag was of ik mij ook schriftelijk had moeten aanmelden,ik had me nooit aangemeld en zou dit ook nooit doen,maar ik moest me toch maar schriftelijk afmelden,dus niet gedaan medewerkster(manager) gemeld dat ik het bedrijf 24 uur de tijd gaf om mij een mail te sturen met daarin de bevestiging van hun kant dat het bedrag van groot 65,52 binnen 7 dagen op mijn rekening teruggestort gaat worden,nu bijna 12 uur later nog niks vernomen.KPN een mail gestuurd dat ik alleen de verbruikte kosten van mijn abonnement zal voldoen endat ik het rekeningnummer betreffende automatische betaling zal laten blokkeren.
het gevolg is dan natuurlijk dat KPN mij afsluit,en ik dus teboek kom te staan als wanbetaler en dus straks nergens meer een telefoonabbonnement kan gaan afsluiten.Medewerkster van mijn bankinstelling waarschuwde mij dat nu na mijn telefoongesprek met Celldorado de kans erg groot is dat er de volgende maand een nog veel hoger bedrag afgeschreven gaat worden!!!
Wie,o wie weet een oplossing aangaande het terug vorderen van bovengenoemd bedrag!! Wat een stelletje D................!!!!!!!!!!