opzeggen abonnement t-mobil
Geplaatst: 28 sep 2006 21:41
Onderstaande brief en bijlage geven de ellende aan om mijn en mijn dochters abonnement op te zeggen nog steeds geen enkele reactie van T-mobile.
Geachte heer,
Hoe is het mogelijk dat ik nog steeds geen bericht hebt ontvangen over de beëindiging van onze abonnementen? .
Op 17 mei 2006 een brief gestuurd met het verzoek onze abonnementen per 1 augustus 2006 te beëindigen. (zie bijlage).
Begin augustus zegt mijn dochter pa ik kan nog steeds bellen Ik zeg dat kan niet er is opgezegd per 1 augustus.niet dus.
Weert een brief gestuurd op 8 augustus om het abonnement zo spoedig mogelijk te beëindigen. (Zie bijlage 2).
Ook een mail gestuurd hoe zoiets mogelijk is kreeg ten antwoord dat het wel drie weken kon duren voordat de brief van 8 augustus behandeld was.(zie bijlage mail)
Gewacht een week of 5 nog steeds niets, weer een brief gestuurd op 5 september.
20 september nog steeds niets ontvangen. Maar weer een mail gestuurd op 19 september ’06 gewacht tot 25 september nog steeds niets ,daarom nu maar een aangetekende brief .
Nu gaarne zo spoedig bericht of het abonnement is beëindigd, wordt beëindigd en wanneer het is beëindigd.
eerste brief geen antwoord
Aalten,17 mei 2006,
Geachte heer/mevrouw,
Hiermede zeggen wij ons abonnement op per 31 juli 2006.
Het gaat om n.
Tel.nr. 0624889064
Pin/Puk Code: 9665/04991536
En om
n
Tel.nr. 0624851507
Pin/Puk Code: 0440/54450462
Met vriendelijke groet,
brief van 8 augustus
Aalten 8 aug. 06
Geachte heer/mevr.
Ons abonnement opgezegd per 31 juli j.l.zie bijlage.
Maar nog steeds niets gehoord en mijn dochter kan nog steeds bellen.
Hoe is dit mogelijk???
Wilt u het per direct beëindigen.
Met vriendelijke groet
email van T-mobil
Geachte heer
Wij bedanken u voor uw e-mailbericht en bieden onze welgemeende excuses aan voor de verlate reactie.
U geeft aan dat u een copy van de opzeggingsbrief heeft verzonden, omdat uw eerder verzonden brief neit is ontvangen/verwerkt. Wij begrijpen dat het erg vervelend voor u is, dat uw verzonden brief niet is ontvangen/verwerkt.
T-Mobile wijst u op de verwerkingstijd van circa drie weken. Na deze datum dient uw opzegging bij T-Mobile bekend te zijn. U ontvangt vervolgens automatisch een bevestigingbrief, waarin de opzegdatum wordt aangegeven.
Wij excuseren ons voor het ongemak en wensen u een prettige avond toe.
Wij vertrouwen erop u van voldoende informatie te hebben voorzien.
Met vriendelijke groet,
T-Mobile Klantenservice BV
5 weken gewacht nog geen bericht op 5 september weer een brief gestuurd
20 september nog steeds niets gehoord email gestuurd zou antwoord terug krijgen tot nu toe nog steeds geen antwoord.
toen maar de aangetekende brief gestuurd zie bovenzijde bericht.
tot nu toe nog geen enkel bericht terug gehad.
---------Oorspronkelijk Bericht---------
Een copy van de opzegbrief vandaag nog een keer verstuurd met het verzoek
om het abonnement te beeindigen.Ik hoop dat dat zo spoedig mogelijk gebeurd
.
met vriendelijke groet
----- Original Message -----
From: <[email protected]>
To: <[email protected]>
Sent: Tuesday, August 08, 2006 5:10 PM
Subject: T-Mobile beantwoordt
> Geachte heer
>
> Wij bedanken u voor uw e-mailbericht en geven u hierop graag de volgende
> reactie.
>
> U geeft aan dat u nog een factuur krijgt, maar dat het contract al is
> afgelopen. Wij kijken dit graag voor u na. De vaste contractperiode liep
> tot 1 augustus 2006. Wij hebben echter geen opzegging ontvangen. Indien u
> ons geen schriftelijk verzoek stuurt om het contract te stoppen, dan wordt
> dit stilzwijgend voortgezet. Indien u het contract wilt stoppen, adviseren
> wij u te bellen met T-Mobile Klantenservice via 0800 - 7111. Onze
> medewerkers helpen u graag verder.
>
> Wij vertrouwen erop u van voldoende informatie te hebben voorzien.
>
> Met vriendelijke groet,
> T-Mobile Klantenservice BV
>
>
>
>
>
>
>
> ---------Oorspronkelijk Bericht---------
>
> Via de website van T-Mobile is de volgende vraag gesteld met
> onderstaande gegevens:
>
> Voornaam:
> Achternaam: t
> Geslacht: Man
> Onderwerp: Andere vraag..
> MobielNummer: 0624889064
> Soort abonnement: relax
>
> Gestelde vraag:
> Geachte heer/mev. Min abonnement en dat van mijn dochter schriftelijk
> opgezegd per 1 augustus nu krijgen wij een factuur tot 22 augustus. Hoe
> is dit mogelijk. mijn dochters telefoonnr. 0624851507. met vriendelijke
>
>
> ************************************************************************************
>
> N.B.: op (de inhoud van) deze e-mail is een DISCLAIMER met belangrijke
> VOORBEHOUDEN van toepassing: zie http://www.t-mobile.nl/disclaimer
>
> This e-mail and its contents are subject to a DISCLAIMER with important
> RESERVATIONS: see http://www.t-mobile.nl/disclaimer
>
>
> ************************************************************************************
>
Geachte heer,
Hoe is het mogelijk dat ik nog steeds geen bericht hebt ontvangen over de beëindiging van onze abonnementen? .
Op 17 mei 2006 een brief gestuurd met het verzoek onze abonnementen per 1 augustus 2006 te beëindigen. (zie bijlage).
Begin augustus zegt mijn dochter pa ik kan nog steeds bellen Ik zeg dat kan niet er is opgezegd per 1 augustus.niet dus.
Weert een brief gestuurd op 8 augustus om het abonnement zo spoedig mogelijk te beëindigen. (Zie bijlage 2).
Ook een mail gestuurd hoe zoiets mogelijk is kreeg ten antwoord dat het wel drie weken kon duren voordat de brief van 8 augustus behandeld was.(zie bijlage mail)
Gewacht een week of 5 nog steeds niets, weer een brief gestuurd op 5 september.
20 september nog steeds niets ontvangen. Maar weer een mail gestuurd op 19 september ’06 gewacht tot 25 september nog steeds niets ,daarom nu maar een aangetekende brief .
Nu gaarne zo spoedig bericht of het abonnement is beëindigd, wordt beëindigd en wanneer het is beëindigd.
eerste brief geen antwoord
Aalten,17 mei 2006,
Geachte heer/mevrouw,
Hiermede zeggen wij ons abonnement op per 31 juli 2006.
Het gaat om n.
Tel.nr. 0624889064
Pin/Puk Code: 9665/04991536
En om
n
Tel.nr. 0624851507
Pin/Puk Code: 0440/54450462
Met vriendelijke groet,
brief van 8 augustus
Aalten 8 aug. 06
Geachte heer/mevr.
Ons abonnement opgezegd per 31 juli j.l.zie bijlage.
Maar nog steeds niets gehoord en mijn dochter kan nog steeds bellen.
Hoe is dit mogelijk???
Wilt u het per direct beëindigen.
Met vriendelijke groet
email van T-mobil
Geachte heer
Wij bedanken u voor uw e-mailbericht en bieden onze welgemeende excuses aan voor de verlate reactie.
U geeft aan dat u een copy van de opzeggingsbrief heeft verzonden, omdat uw eerder verzonden brief neit is ontvangen/verwerkt. Wij begrijpen dat het erg vervelend voor u is, dat uw verzonden brief niet is ontvangen/verwerkt.
T-Mobile wijst u op de verwerkingstijd van circa drie weken. Na deze datum dient uw opzegging bij T-Mobile bekend te zijn. U ontvangt vervolgens automatisch een bevestigingbrief, waarin de opzegdatum wordt aangegeven.
Wij excuseren ons voor het ongemak en wensen u een prettige avond toe.
Wij vertrouwen erop u van voldoende informatie te hebben voorzien.
Met vriendelijke groet,
T-Mobile Klantenservice BV
5 weken gewacht nog geen bericht op 5 september weer een brief gestuurd
20 september nog steeds niets gehoord email gestuurd zou antwoord terug krijgen tot nu toe nog steeds geen antwoord.
toen maar de aangetekende brief gestuurd zie bovenzijde bericht.
tot nu toe nog geen enkel bericht terug gehad.
---------Oorspronkelijk Bericht---------
Een copy van de opzegbrief vandaag nog een keer verstuurd met het verzoek
om het abonnement te beeindigen.Ik hoop dat dat zo spoedig mogelijk gebeurd
.
met vriendelijke groet
----- Original Message -----
From: <[email protected]>
To: <[email protected]>
Sent: Tuesday, August 08, 2006 5:10 PM
Subject: T-Mobile beantwoordt
> Geachte heer
>
> Wij bedanken u voor uw e-mailbericht en geven u hierop graag de volgende
> reactie.
>
> U geeft aan dat u nog een factuur krijgt, maar dat het contract al is
> afgelopen. Wij kijken dit graag voor u na. De vaste contractperiode liep
> tot 1 augustus 2006. Wij hebben echter geen opzegging ontvangen. Indien u
> ons geen schriftelijk verzoek stuurt om het contract te stoppen, dan wordt
> dit stilzwijgend voortgezet. Indien u het contract wilt stoppen, adviseren
> wij u te bellen met T-Mobile Klantenservice via 0800 - 7111. Onze
> medewerkers helpen u graag verder.
>
> Wij vertrouwen erop u van voldoende informatie te hebben voorzien.
>
> Met vriendelijke groet,
> T-Mobile Klantenservice BV
>
>
>
>
>
>
>
> ---------Oorspronkelijk Bericht---------
>
> Via de website van T-Mobile is de volgende vraag gesteld met
> onderstaande gegevens:
>
> Voornaam:
> Achternaam: t
> Geslacht: Man
> Onderwerp: Andere vraag..
> MobielNummer: 0624889064
> Soort abonnement: relax
>
> Gestelde vraag:
> Geachte heer/mev. Min abonnement en dat van mijn dochter schriftelijk
> opgezegd per 1 augustus nu krijgen wij een factuur tot 22 augustus. Hoe
> is dit mogelijk. mijn dochters telefoonnr. 0624851507. met vriendelijke
>
>
> ************************************************************************************
>
> N.B.: op (de inhoud van) deze e-mail is een DISCLAIMER met belangrijke
> VOORBEHOUDEN van toepassing: zie http://www.t-mobile.nl/disclaimer
>
> This e-mail and its contents are subject to a DISCLAIMER with important
> RESERVATIONS: see http://www.t-mobile.nl/disclaimer
>
>
> ************************************************************************************
>