Eerlijk een keuken kopen
Geplaatst: 29 sep 2006 03:24
Tsa, veel reacties over DMG (mandemakers cs.)m.b.t. prijzen, afdingen, spelletjes, trucjes en noem maar op.
De klant weet niet wat waar te zoeken.
Bij veel bedrijven kan een klant een eerlijke prijs krijgen. Deze kan in eerste instantie aan de hoge kant lijken te zijn, maar daar staat dan ook wel wat tegenover:
Zoals: een weldoordacht ontwerp, op de afgesproken dag leveren, perfecte installatie door erkende installateurs, goede nazorg en jaren garantie op keuken en apparatuur.
Wat mij op de forums opvalt is de algehele anonimiteit van de respondenten, waardoor het forum in mijn ogen zijn geloofwaardigheid dreigt te verliezen.
Tegelijkertijd lijkt de klant op zoek te zijn naar de "laagste prijs"
(nou.. de meeste adviseurs weten hoe dat in zijn werk gaat ...)
Ikzelf heb er geen probleem mee mezelf bekend te maken als keukenadviseur van Almat keukens te Rijswijk, en ik ben bereid mij te verdiepen in alle vragen en problemen van mijn klanten.
Beslissen is geen issue, mag en kan direct of anders binnen de termijn die de klant het beste schikt.
Een verkoopovereenkomst is belangrijk voor mijn bedrijf, echter:
ik kan een mooie keuken adviseren, maar de klant moet deze uiteindelijk betalen.
dit lijkt mij een gezamelijk danwel gemeend belang van verkoper en klant te zijn, mede omdat ik EN de klant meer van een goed gevoel profiteren, dan dat ik dat van een eenmalig en individueel verkoop resultaat zou doen.
Zo het zij gezegd.
Frank Kalf
Almat keukens Rijswijk
ps.keukens maken is mensenwerk en een complex gebeuren.
't Is niet de fout die telt, maar de geboden oplossing die het goede gevoel herstelt !!!
De klant weet niet wat waar te zoeken.
Bij veel bedrijven kan een klant een eerlijke prijs krijgen. Deze kan in eerste instantie aan de hoge kant lijken te zijn, maar daar staat dan ook wel wat tegenover:
Zoals: een weldoordacht ontwerp, op de afgesproken dag leveren, perfecte installatie door erkende installateurs, goede nazorg en jaren garantie op keuken en apparatuur.
Wat mij op de forums opvalt is de algehele anonimiteit van de respondenten, waardoor het forum in mijn ogen zijn geloofwaardigheid dreigt te verliezen.
Tegelijkertijd lijkt de klant op zoek te zijn naar de "laagste prijs"
(nou.. de meeste adviseurs weten hoe dat in zijn werk gaat ...)
Ikzelf heb er geen probleem mee mezelf bekend te maken als keukenadviseur van Almat keukens te Rijswijk, en ik ben bereid mij te verdiepen in alle vragen en problemen van mijn klanten.
Beslissen is geen issue, mag en kan direct of anders binnen de termijn die de klant het beste schikt.
Een verkoopovereenkomst is belangrijk voor mijn bedrijf, echter:
ik kan een mooie keuken adviseren, maar de klant moet deze uiteindelijk betalen.
dit lijkt mij een gezamelijk danwel gemeend belang van verkoper en klant te zijn, mede omdat ik EN de klant meer van een goed gevoel profiteren, dan dat ik dat van een eenmalig en individueel verkoop resultaat zou doen.
Zo het zij gezegd.
Frank Kalf
Almat keukens Rijswijk
ps.keukens maken is mensenwerk en een complex gebeuren.
't Is niet de fout die telt, maar de geboden oplossing die het goede gevoel herstelt !!!