LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] MT logic autoradio
MT logic autoradio
Ik heb een auto radio gekocht bij de aldi. Leek een prima ding, maar na 3/4 jaar is de cd speler al kapot. Wie kent een e-mail adres of telefoonnummer van de klantenservice van mt logic?
Dit staat niet vermeld in het boekje.
Dit staat niet vermeld in het boekje.
-
- Berichten: 462
- Lid geworden op: 12 sep 2006 01:16
Re: MT logic autoradio
Informeer eens bij de Aldi, dat is immers de retailer waar je 'm gekocht hebt en zij zouden moeden weten waar je moet zijn voor garantiegevallen.
Re: MT logic autoradio
Een autoradio koop je niet bij de supermarkt.
Dat is vragen om moeilijkheden!
Een autoradio koop je bij de degene die er verstand van heeft.
Gewoon naar de electronicazaak brengen voor reparatie.
Dat is vragen om moeilijkheden!
Een autoradio koop je bij de degene die er verstand van heeft.
De garantie is verlopen, dus kun je daar niet terecht.Informeer eens bij de Aldi, dat is immers de retailer waar je 'm gekocht hebt en zij zouden moeden weten waar je moet zijn voor garantiegevallen.
Leek een prima ding, maar na 3/4 jaar is de cd speler al kapot. Wie kent een e-mail adres of telefoonnummer van de klantenservice van mt logic?
Gewoon naar de electronicazaak brengen voor reparatie.
-
- Berichten: 462
- Lid geworden op: 12 sep 2006 01:16
Re: MT logic autoradio
Driekwart jaar? Er zit toch minimaal 1 jaar garantie op die dingen?De garantie is verlopen, dus kun je daar niet terecht.
Laat eerst een offerte maken, vaak is een een uurtje arbeidsloon al meer dan een nieuwe autoradio met MP3 ondersteuning etc.Gewoon naar de electronicazaak brengen voor reparatie.
Re: MT logic autoradio
Quote:
De garantie is verlopen, dus kun je daar niet terecht.
Driekwart jaar? Er zit toch minimaal 1 jaar garantie op die dingen?
Oei!
Verkeerd gelezen.
Ik dacht dat de radio 3 tot 4 jaar was en geen diekwart jaar!
Sorry!
Dan is het wel degelijk garantiewerk.
Gewoon teruggaan naar de winkel waar je het gekocht hebt, die moeten het maar verder oplossen, of met een goede oplossing komen.
Re: MT logic autoradio
weet je wat jij moet doen naar de kamer van koop handel want daar weten ze et wel
nee grapje gewoon terug gaan
nee grapje gewoon terug gaan
Re: MT logic autoradio
Heb ik al 2½ jaar geleden gedaan!weet je wat jij moet doen naar de kamer van koop handel
Ik sta daar ingeschreven.
Maar dat kost me ieder jaar weer geld. Ook voor het deponeren van de algemene voorwaarden.
Re: MT logic autoradio
Het probleem daarbij is vaak dat, vooral de grotere ketens, je vaak doorverwijzen naar de fabrikant en elke verantwoordelijkheid afschuiven.Gewoon teruggaan naar de winkel waar je het gekocht hebt, die moeten het maar verder oplossen, of met een goede oplossing komen.
Ik weet niet hoe het met de Aldi zit, maar bij de micro-electro doen ze dat wel is mijn ervaring.
Re: MT logic autoradio
Doorverwijzen naar de fabrikant wilt niet automatisch zeggen afschuiven van de verantwoordelijkheid.
-
- Berichten: 851
- Lid geworden op: 14 okt 2003 22:11
Re: MT logic autoradio
Dat er op audio een garantie termijn is van 1 jaar, dat klopt niet helemaal. Dat was wel bij de A merken, echter de B merken zoals bv. Supertech gaven maar 6 maanden garantie. Dat een klant wel 1 jaar verwacht is begrijpelijk en daar deed ik ook nooit moeilijk over.
Vr. Gr. Hans.
Vr. Gr. Hans.
Re: MT logic autoradio
En MT-logic komt volgens mij van dezelfde importeur als Supertech en Audiosonic.
Zaten ergens op een industrieterrein in amsterdam havens west.
Electronics Nederland was de naam.
Waren vroeger niet moeilijk met de serviceverlening.
Misschien moet je even contact opnemen met dit bedrijf.
Tijnmuiden 15/17/19
1046 AK Amsterdam Westpoort
Tel. (31)205854900
Fax (31)206136077
www.audiosonic.nl
Zaten ergens op een industrieterrein in amsterdam havens west.
Electronics Nederland was de naam.
Waren vroeger niet moeilijk met de serviceverlening.
Misschien moet je even contact opnemen met dit bedrijf.
Tijnmuiden 15/17/19
1046 AK Amsterdam Westpoort
Tel. (31)205854900
Fax (31)206136077
www.audiosonic.nl
Re: MT logic autoradio
Ik zeg ook niet automatisch,Doorverwijzen naar de fabrikant wilt niet automatisch zeggen afschuiven van de verantwoordelijkheid.
maar het afschuiven van verantwoordelijkheid gebeurt wel vaak is mijn ervaring.
Ik melde ook specifiek mijn ervaring met Micro-Electro die wél elke verantwoordelijkheid afschoven en een houding hadden als "wij verkopen het alleen maar en hebben er daarna niets meer mee te maken zoek het zelf maar uit"
En als een fabrikant je garantie weigert zou een winkel daar in kunnen bemiddelen, zelfs als dat geen plicht zou zijn maar gewoon uit vriendelijkheid.
Re: MT logic autoradio
Wat jij zegt gebeurd veel te vaak.
De reden dat ik een klant naar de fabrikant doorverwijs is dat het probleem dan sneller verholpen is.
De lijnen zijn dan korter.
De reden dat ik een klant naar de fabrikant doorverwijs is dat het probleem dan sneller verholpen is.
De lijnen zijn dan korter.
Re: MT logic autoradio
Afgelopen februari 2007 een autoradio gekocht bij de Aldi.
Begin Juli viel het display uit.
Gemaild naar AudioSonic wat een mogelijke oplossing zou kunnen zijn.
Per omgaande mail werd mij verzocht de adres gegevens te geven zodat ze mij een nieuw display konden sturen. Binnen 3 dagen had ik deze in de bus. Het oude display mocht in de lege verpakking retour.
Dit zonder overleg en gevraag naar bonnen en portokosten.
Een vette pluim voor AudioSonic dus!
Begin Juli viel het display uit.
Gemaild naar AudioSonic wat een mogelijke oplossing zou kunnen zijn.
Per omgaande mail werd mij verzocht de adres gegevens te geven zodat ze mij een nieuw display konden sturen. Binnen 3 dagen had ik deze in de bus. Het oude display mocht in de lege verpakking retour.
Dit zonder overleg en gevraag naar bonnen en portokosten.
Een vette pluim voor AudioSonic dus!
Re: MT logic autoradio
Volgens de consumentenrechten hoort de verkoper dat te doen.
Waar ik me aan stoor is het volgende:
Bij alle winkels wordt verwacht dat de verkoper de problemen oplost.
Maar voor de Aldi wordt weer eens een keer een uitzondering gemaakt.
Waarom is die Aldi zo verdomd heilig?
Waarom beginnen jullie als consumenten altijd te steigeren als een winkelier je doorverwijst naar de fabrikant, maar waarom vinden jullie het dan normaal dat de Aldi dat keihard ook doet?
Waarom wordt dat van de Aldi wel geaccepteerd, maar door de rest van de winkels niet?
Waar ik me aan stoor is het volgende:
Bij alle winkels wordt verwacht dat de verkoper de problemen oplost.
Maar voor de Aldi wordt weer eens een keer een uitzondering gemaakt.
Waarom is die Aldi zo verdomd heilig?
Waarom beginnen jullie als consumenten altijd te steigeren als een winkelier je doorverwijst naar de fabrikant, maar waarom vinden jullie het dan normaal dat de Aldi dat keihard ook doet?
Waarom wordt dat van de Aldi wel geaccepteerd, maar door de rest van de winkels niet?