Hetnet Helpdesk een probleem
Geplaatst: 01 okt 2006 17:14
Ik heb het volgende probleem met Hetnet helpdesk:x
Sinds een paar maanden hebben wij snel surfen en bellen van Hetnet.
Maar de facturering van KPN gaat ook gewoon door en dat laatste zou niet het geval moeten zijn.
Naar 30 minuten aan de lijn te zijn geweest bij de helpdesk aan € 0,45 per/min en van het kastje naar de muur gestuurd te zijn.
Heb ik uit wanhoop via internet een klacht naar Hetnet hier over ingestuurd.
En ik heb het abonnement van KPN laten terug storten op mijn rekening.
Ik wordt hier echt niet goed van wordt er niemand bij de Helpdesk hierop afgerekend op zo'n wanprestatie!!.
Wordt vervolgt![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
Sinds een paar maanden hebben wij snel surfen en bellen van Hetnet.
Maar de facturering van KPN gaat ook gewoon door en dat laatste zou niet het geval moeten zijn.
Naar 30 minuten aan de lijn te zijn geweest bij de helpdesk aan € 0,45 per/min en van het kastje naar de muur gestuurd te zijn.
Heb ik uit wanhoop via internet een klacht naar Hetnet hier over ingestuurd.
En ik heb het abonnement van KPN laten terug storten op mijn rekening.
Ik wordt hier echt niet goed van wordt er niemand bij de Helpdesk hierop afgerekend op zo'n wanprestatie!!.
Wordt vervolgt
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)