Telefoonstoring UPC
Geplaatst: 02 okt 2006 16:37
Zaterdagmorgen 30 september, geen telefoon meer van UPC/Priority.
Mailtje gestuurd naar de helpdesk, er komt een reactie dat mijn mail is ontvangen en dat ik zo spoedig mogelijk een reactie zal ontvangen.
Na enige uren wachten toch maar even bellen met een geleende mobile telefoon. Van een storing is niets bekend, er zal op 3 oktober wel even een monteur langskomen. Na bezwaar van mij dat dit wel erg lang is om zonder telefoon te zitten, en dat er voor mij bijzondere redenen zijn om telefoon te moeten hebben, zal er even gezocht worden naar een monteur die een gaatje heeft ( ik citeer letterlijk). Later in de middag komt er een monteur van een ingehuurd bedrijf, deze man moest even zoeken, mijn huisnummer was foutief doorgegeven (80 inplaats van 60).
De monteur belt even met de helpdesk met de vraag of er echt geen storing in een centrale is, hij verteld tegen de helpdesk dat hij zojuist van een adres komt waar de storing in de centrale zat,het antwoord is een duidelijk, nee er is geen storing in de centrale.
Er wordt een compleet nieuw telefoon en internetmodem geplaatst.
Mijn computer wordt keurig weer aan de praat geholpen door deze monteur.
Nu nog even de telefoon activeren en alle problemen zijn weer opgelost, krijg ik te horen.
Hier begint het probleem, de telefoon werkt NIET.
Monteur belt met de helpdesk, wat blijkt...... wij zitten op een defecte centrale!!!!
Alle werk voor niets geweest denk ik dan, en vraag (via de monteur) aan de helpdesk, wat nu?
Het antwoord is simpel, ik kan toch gewoon mobiel bellen ( je moet dan wel een mobile telefoon hebben natuurlijk) of gewoon de telefoon van de buren gebruiken!!!!!!!
Over een oplossing van de telefoonproblemen zijn ze ook erg duidelijk, er is niets van te zeggen wanneer het weer werkt!!!
Over deze gang van zaken heb ik natuurlijk, via de mail, een klacht ingediend bij UPC. Meteen een mailtje terug, er zal binnen 3 dagen contact met ons worden opgenomen over deze klacht.
Hoe dat zal gaan weet ik niet,het is nu maandagmiddag onze telefoon werkt namelijk nog steeds NIET, en ook nog geen reactie op mijn storingsmelding via de mail ( lezen ze die wel???).
Mailtje gestuurd naar de helpdesk, er komt een reactie dat mijn mail is ontvangen en dat ik zo spoedig mogelijk een reactie zal ontvangen.
Na enige uren wachten toch maar even bellen met een geleende mobile telefoon. Van een storing is niets bekend, er zal op 3 oktober wel even een monteur langskomen. Na bezwaar van mij dat dit wel erg lang is om zonder telefoon te zitten, en dat er voor mij bijzondere redenen zijn om telefoon te moeten hebben, zal er even gezocht worden naar een monteur die een gaatje heeft ( ik citeer letterlijk). Later in de middag komt er een monteur van een ingehuurd bedrijf, deze man moest even zoeken, mijn huisnummer was foutief doorgegeven (80 inplaats van 60).
De monteur belt even met de helpdesk met de vraag of er echt geen storing in een centrale is, hij verteld tegen de helpdesk dat hij zojuist van een adres komt waar de storing in de centrale zat,het antwoord is een duidelijk, nee er is geen storing in de centrale.
Er wordt een compleet nieuw telefoon en internetmodem geplaatst.
Mijn computer wordt keurig weer aan de praat geholpen door deze monteur.
Nu nog even de telefoon activeren en alle problemen zijn weer opgelost, krijg ik te horen.
Hier begint het probleem, de telefoon werkt NIET.
Monteur belt met de helpdesk, wat blijkt...... wij zitten op een defecte centrale!!!!
Alle werk voor niets geweest denk ik dan, en vraag (via de monteur) aan de helpdesk, wat nu?
Het antwoord is simpel, ik kan toch gewoon mobiel bellen ( je moet dan wel een mobile telefoon hebben natuurlijk) of gewoon de telefoon van de buren gebruiken!!!!!!!
Over een oplossing van de telefoonproblemen zijn ze ook erg duidelijk, er is niets van te zeggen wanneer het weer werkt!!!
Over deze gang van zaken heb ik natuurlijk, via de mail, een klacht ingediend bij UPC. Meteen een mailtje terug, er zal binnen 3 dagen contact met ons worden opgenomen over deze klacht.
Hoe dat zal gaan weet ik niet,het is nu maandagmiddag onze telefoon werkt namelijk nog steeds NIET, en ook nog geen reactie op mijn storingsmelding via de mail ( lezen ze die wel???).