KPN sluit je aan en.... licht je op
Geplaatst: 02 okt 2006 20:46
Al een aantal maanden is het mogelijk om via de website KPN.Com een mobiel abonnement af te sluiten, waarbij je 5 euro korting krijgt op de belbundel, dus voor een €.25,-- abonnement betaal je er maar €.20,--
Daarnaast worden er geen aansluitkosten á raison van €.52,50 in rekening gebracht. Mijn dochter leek dat wel wat en besloot een dergelijk abonnement af te sluiten. Toestel, SIMkaart contract etc. werden keurig op tijd geleverd. En toen kwam de eerste rekening, en jawel, wel degelijk €.52,50 entreekosten in rekening gebracht. Ik heb contact opgenomen met de administatie van KPN, waar men mij verzekerde dat dit een vergissing was en dat eea zou worden gecorrigeerd. Voor mij was de kous daarmee af, een vergissing kan iedereen maken, zelfs KPN.....
Omdat mijn huidige abonnement bij een andere provider afloopt, besloot ik enkele weken geleden ook om via de website van KPN een soortgelijk abonnement te nemen. De voorwaarden waren nog steeds: 5 euro korting en géén entreekosten.
Waarschijnlijk raden jullie het al... de eerste rekening, en jawel, €.52,50 entreekosten!
Dacht ik in het eerste geval nog dat het een incident was, heb ik nu sterk het idee dat KPN dit structureel doet en dat mensen die niet goed hun rekening nakijken, gewoon voor €.52,50 getild worden door KPN! Ik heb richting KPN (nog) geen actie ondernomen, maar ben van plan zodra er incasso bij mijn bank plaatsvindt, het bedrag te laten storneren en vervolgens het daadwerkelijk verschuldigde bedrag over te maken.
Ik vraag me af hoeveel mensen op deze manier al 52,50 euro lichter zijn gemaakt door KPN....
Daarnaast worden er geen aansluitkosten á raison van €.52,50 in rekening gebracht. Mijn dochter leek dat wel wat en besloot een dergelijk abonnement af te sluiten. Toestel, SIMkaart contract etc. werden keurig op tijd geleverd. En toen kwam de eerste rekening, en jawel, wel degelijk €.52,50 entreekosten in rekening gebracht. Ik heb contact opgenomen met de administatie van KPN, waar men mij verzekerde dat dit een vergissing was en dat eea zou worden gecorrigeerd. Voor mij was de kous daarmee af, een vergissing kan iedereen maken, zelfs KPN.....
Omdat mijn huidige abonnement bij een andere provider afloopt, besloot ik enkele weken geleden ook om via de website van KPN een soortgelijk abonnement te nemen. De voorwaarden waren nog steeds: 5 euro korting en géén entreekosten.
Waarschijnlijk raden jullie het al... de eerste rekening, en jawel, €.52,50 entreekosten!
Dacht ik in het eerste geval nog dat het een incident was, heb ik nu sterk het idee dat KPN dit structureel doet en dat mensen die niet goed hun rekening nakijken, gewoon voor €.52,50 getild worden door KPN! Ik heb richting KPN (nog) geen actie ondernomen, maar ben van plan zodra er incasso bij mijn bank plaatsvindt, het bedrag te laten storneren en vervolgens het daadwerkelijk verschuldigde bedrag over te maken.
Ik vraag me af hoeveel mensen op deze manier al 52,50 euro lichter zijn gemaakt door KPN....