Onlangs kreeg ik van de ANWB een acceptgirokaart voor een bedrag van 25 euro.
In de veronderstelling dat het ging om de afbetaling van mijn Visacard heb ik deze ondertekend en op de bus gedaan.
Niet lang daarna kreeg ik de Camper en Caravan Kampioen in de bus met een brief waarin ik gefeliciteerd werd met mijn nieuwe jaarabonnement!
De ANWB is toch wel de laatse waarvan ik dit soort acties verwacht.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ANWB en abonnement Camper en Caravan Kampioen
Re: ANWB en abonnement Camper en Caravan Kampioen
oftewel je hebt niet gelezen, blindelings getekend en probeert er nu vanaf te komen. Typisch geval van eigen schuld lijkt mij, altijd lezen voor je iets ondertekend.In de veronderstelling dat het ging om de afbetaling van mijn Visacard heb ik deze ondertekend en op de bus gedaan.
Re: ANWB en abonnement Camper en Caravan Kampioen
"Dit soort acties"???De ANWB is toch wel de laatse waarvan ik dit soort acties verwacht.
Wat is er mis mee?
De ANWB heeft een aanbieding voor een jaarabonnement voor één van haar tijdschriften, De Kampeer & Caravan Kampioen.
U wordt daar, als lid, netjes over geïnformeerd, en hebt de keuze om op het aanbod in te gaan, dan wel het te negeren.
Voor het gemak voegt de ANWB een acceptgiro bij, mocht u besluiten op het aanbod in te gaan.
Een héééél fatsoenlijke actie van de ANWB. toch?
Wat neem u de ANWB nu precies kwalijk?