LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 'Geen bijstand onder de vijfentwintig'

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.
Henrice
Berichten: 537
Lid geworden op: 22 jun 2005 09:45

Re: 'Geen bijstand onder de vijfentwintig'

Ongelezen bericht door Henrice »

Volgens mij spreek je jezelf nu tegen...
De discussie die ik met jouw voer is een andere dan de opmerking die ik plaatste over de moeder die bang is voor de escapades van haar dochter op te moeten draaien.

Heeft geen verband met elkaar .

Jouw vraag is of je een man kan verplichten zijn verantwoordelijkheid te nemen.

Wat denk je zelf?

Henrice
Berichten: 537
Lid geworden op: 22 jun 2005 09:45

Re: 'Geen bijstand onder de vijfentwintig'

Ongelezen bericht door Henrice »

Anticonceptie is nooit 100% betrouwbaar
Het zou een Afrika desondanks geen slecht alternatief zijn.

Westenbrink
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 jun 2005 22:19

Re: 'Geen bijstand onder de vijfentwintig'

Ongelezen bericht door Westenbrink »

Als je dochter meerderjarig is dan is dat haar probleem. Misschien die kerel die haar zwanger heeft gemaakt aansprakelijk stellen. Hier spreekt een moeder van 51 jaar, die zelf ook twee kinderen op de wereld heeft gezet. Mijn man en ik hebben zelf ook voor ons geld moeten werken. Mijn kinderen van 23 en 20 jaar werken ook voor hun geld. Misschien is het een goed idee om jouw dochter OOK aan het werk te zetten om zichzelf te kunnen bedruipen? Trouwens, op het moment dat de kinderen meerderjarig zijn, hoeven ze niet meer van jouw uitkering te genieten. Moeten ze n.l. voor zichzelf zorgen. ZIJN ZE OUD EN WIJ GENOEG VOOR. HOOP IK!!!!!!!

polka
Berichten: 131
Lid geworden op: 23 jul 2006 11:02

Re: 'Geen bijstand onder de vijfentwintig'

Ongelezen bericht door polka »

Perfect plan, had veel eerder gemoeten, nu lekker teren op de centen van de ouderen. Gezonde jongeren moeten maar eens de handen uit de mouwen steken. het is ze de laatste jaren veel te makkelijk gemaakt!! Zo worden de notoire klaplopers ook eens aangepakt.
Zal wel weer niets van terecht komen, want er is geen minister, die dit door wdurft te zetten, want dan kost het zetels in zijn partij, de watjes!!
Ik vind het geen goed plan,omdat de werkgevers vele werkzaamheden hebben geautomatiseerd,waardoor zij minder mensen nodig hebben.
Ook is het nog steeds zo dat de jongeren slechts vervelende,vermoeiende oudere collega's kunnen krijgen,waardoor ook het werken onprettig en onplezierig is.

giant_85
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 okt 2006 18:28

Re: 'Geen bijstand onder de vijfentwintig'

Ongelezen bericht door giant_85 »

Ik vind het niet kunnen omdat er ook jongeren zijn die willen werken maar niet aan de bak kunnen. Dan komen zij in de problemen met hun rekeningen. Er word maar van iedereen verwacht ( jonger dan 25 jaar ) dat die het makkelijk hebben met het vinden van werk. Ik ben zelf 21 en heb zelf problemen met het vinden van het juiste werk. Ik ga van hot naar her en heb nog nooit een uitkering aangevraagd. En omdat de eisen van de diploma's veel te hoog liggen is het al helemaal bagger voor sommige mensen en dat niet alleen. Allochtonen jongeren profiteren van de uitkeringen of ze nemen de banen voor onze neus in beslag omdat ze goedkoop zijn.

mv1965
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 okt 2006 21:35

Re: 'Geen bijstand onder de vijfentwintig'

Ongelezen bericht door mv1965 »

:lol: :lol: :lol: mooi laan ze eerst maar werken voor de geld de meeste liggen lui op de nest ze zijn liever lui als moe aanpakken
:lol: :lol: :lol: :lol:

Gesloten