Pagina 1 van 1
Delta NV klantenservice m'n r**t
Geplaatst: 10 okt 2006 14:54
door Niko501
Begin 2006 heb ik gebeld met de zogenaamde klantenservice van Delta om door te geven dat mijn maandelijkse energierekening omlaag mocht omdat ik dit jaar hooguit een halve dag per week thuis ben vanwege mijn werk. Dit werd doorgegeven en men ging terugbellen. anderhalve maand later nog niks. Nogmaals gebeld en ik kreeg het advies een brief te schrijven. Heb ik verzonden eind maart. Een maand later, nog geen reaktie. Mailtje gestuurd, nog niks. Een brief gestuurd in mei, en gedreigd met geschillencommissie, consumentenorganisaties en forums maar tot op heden: NIETS!!! Inmiddels dus een aantal commissies, forums en consumentenorgs ingelicht, en Delta intussen maar rentenieren! De klant is tegenwoordig geen koning meer maar slechts een nederige onderdaan van de oppermachtige energieleverancier. Het is toch niet van deze tijd dat je als klant zo machteloos staat tegenover een leverancier!!!
Re: Delta NV klantenservice m'n r**t
Geplaatst: 10 okt 2006 15:00
door Niko501
Ik heb in de tussentijd zelfs de moeite gedaan om het huidige energieverbruik van een maand te bereken en door te sturen, zodat Delta zelf kon berekenen hoeveel het nieuwe maandbedrag zou worden, maar ja... Het was aan dovenmans gericht.
Re: Delta NV klantenservice m'n r**t
Geplaatst: 05 nov 2006 15:15
door Kel Sawyer
Er moet een reden zijn dat Delta gevraagd heeft een brief te schrijven. Waarom is dit gevraagd? Om de meterstanden door te geven? Of alleen vanwege de vraag het voorschot te verlagen? Of omdat je een klacht had over de afhandeltijd?
Is de maandlast intussen wel aangepast?
Re: Delta NV klantenservice m'n r**t
Geplaatst: 05 nov 2006 17:16
door Chanmaster
U belt met een call center
Schrijf aan Delta Nutsbedrijven en zie, er gebeuren wonderen.
Re: Delta NV klantenservice m'n r**t
Geplaatst: 07 nov 2006 10:02
door Niko501
Inmiddels maanden geleden mijn meterstanden doorgegeven en ook nog steeds geen afrekening. Misschien kunnen ze gewoon heel slecht rekenen daar bij Delta waardoor alles zo lang moet duren..? Of misschien is mijn adres onbekend bij de klantenservice en alleen bekend bij de afdeling deb/cred, want afschrijven kunnen ze als de beste!!!
Tja, als je verder machteloos bent, kunt er maar beter om lachen. Hoge bloeddruk is tenslotte slecht voor de gezondheid.
Re: Delta NV klantenservice m'n r**t
Geplaatst: 07 nov 2006 10:08
door Niko501
Binnenkort ga ik een jaar in het buitenland werken en wonen dus dan ben ik van heel die ellende af. En als ik terugkom dan zoek ik een betrouwbare energieleverancier mèt klantenservice!
Re: Delta NV klantenservice m'n r**t
Geplaatst: 08 nov 2006 21:53
door Kel Sawyer
Als je terugkomt uit het buitenland zul je dan wel een huis buiten Zeeland moeten zoeken om geen producten en diensten af te hoeven nemen van Delta. Delta is in heel Zeeland namelijk netwerkleverancier en ze factureren water in opdracht van Evides.
Echt, ik kan je verzekeren, bel nou gewoon de klantenservice van Delta, ze kunnen je daar gewoon helpen mits je niet van die rare teksten gebruikt als 'Delta m'n r**t'.
Ik heb zelf ook ervaring met Delta en die waren tot nu toe echt goed.
Succes!
Re: Delta NV klantenservice m'n r**t
Geplaatst: 09 nov 2006 14:50
door Niko501
De reden waarom ik bovenstaande titel gebruik, heb je in voorgaande berichten al kunnen lezen.
Hoe vaak moet een mens dan bellen volgens jou?
Re: Delta NV klantenservice m'n r**t
Geplaatst: 09 nov 2006 22:21
door Kel Sawyer
Frustrerend dat je je een beetje machteloos voelt.
Het gaat er denk ik niet om hoe vaak je belt. Als ik 10 keer bel en ik vertel elke keer een klein stukje van mijn probleem, gaan we er niet uit komen.
Als je nou gewoon nog eens één keer belt, uitlegt wat er aan de hand is, dat je eerder gebeld hebt, dat je een brief hebt geschreven etc., dan kunnen ze daar echt wel iets mee doen. En stel vragen over wat je kan verwachten!
Ik weet nog steeds niet of je voorschot al is aangepast? Zit er wat dat betreft nou al schot in de hele zaak?
Re: Delta NV klantenservice m'n r**t
Geplaatst: 09 nov 2006 22:47
door Niko501
Volgens mij heeft er iemand aandelen bij Delta...
En het is waarschijnlijk niet je bedoeling, maar het komt wel vrij beledigend en belerend over wanneer je min of meer tracht te insinueren dat ik mezelf niet kan verwoorden.
Re: Delta NV klantenservice m'n r**t
Geplaatst: 09 nov 2006 23:05
door Remi
Het probleem is (en dan leg ik stiekum een link naar KPN / Planet Internet) dat je vaak een ongemotiveerde part-time callcenter medewerker aan de telefoon krijgt. Vaak kunnen zij niets uitrichten, alleen mooie notities maken die vervolgens in 'de molen' terecht komen. Dan mag je hopen dat het goed gaat.
Gewoon net zo lang bellen totdat je iemand aan de telefoon krijgt die een beetje hart voor de zaak c.q. klant heeft en het e.e.a. voor je kan oplossen
.
Re: Delta NV klantenservice m'n r**t
Geplaatst: 11 nov 2006 12:11
door Kel Sawyer
Ik bedoel zeker niet dat je jezelf niet goed zou hebben verwoord. Ik kan daar vanachter mijn computer niet over oordelen. Je probleem is blijkbaar nog niet opgelost, ik vraag me dan af waar dat aan ligt.
Delta kan voor een voorschotaanpassing toch niet zomaar verlangen dat je er een brief voor schrijft? En in welke omstandigheid kunnen ze dit dan wel van je vragen? Heb je van de medewerkers achter de telefoon een reden gekregen dat je een brief moet schrijven? Wat zijn de voorwaarden voor het aanpassen van een voorschot? Bovendien moet er wel gewoon gereageerd worden op een brief die je schrijft.
Aandelen heb ik gelukkig niet, Delta zit toch niet op de aandelenmarkt? Ik heb tot nu toe alleen goede ervaringen met Delta.
Is het voorschot nu eindelijk al aangepast?