Conner & Davis Insuramce
Geplaatst: 10 okt 2006 19:32
Graag wil ik mijn verhaal kwijt over verzekeringsmaatschappij Conner & Davis Insurance.
Ik heb op 18-11-2004 een (telefoon) Samsung E 330 gekocht bij Belcompany en toen op hun advies gelijk een verzekering afgesloten.
Nu na twee jaar keurig mijn verzekering betaald te hebben viel af en toe mijn display weg en heb toen op aanraden van een medewerker van Belcompany mijn telefoontoestel opgestuurd ter repararatie naar Dynafix ( een onderdeel van Conner & Davis). Na vierenhalve week nog niets gehoord te hebben ben ik zelf eens gaan bellen of mijn telefoon al gerepareerd was. De medewerker van Conner & Davis vertelde mij dat de telefoon retour gestuurd was en dat hij ieder moment bezorgd zou worden . Groot was dan ook mijn verbazing dat ipv van mijn telefoon ik een brief kreeg met drie keuzes.
Keuze 1: Reparatie van toestel € 165,65 ( incl. BTW en excl. eventuele transport
en handelingskosten).
Keuze 2: Ongerepareerd retour tegen betaling van € 35,70
Keuze 3: Afstand doen van het toestel ( hun vernietigen het toestel)
Ik wist echt niet wat ik las!! Een exact nieuw toestel kost € 142,50 incl. verzendkosten. Ze vertelden mij dat ik het toestel had laten vallen en het daardoor niet binnen de dekking viel . Ongelooflijk!! Ik heb het toestel in GEEN geval laten vallen en bovendien schrijven ze zelf in een brief na het afsluiten van de verzekering:
"Bij deze heten wij u van harte welkom als klant van Conner & Davis. Het verzekeren van uw mobiele telefoon is een verstandige keuze. Een ongeluk zit immers in een klein hoekje en ook in bepaalde vormen van diefstal biedt de verzekering dekking. Hiernaast geniet u ook na afloop van de fabrieksgarantie dekking voor defecten aan uw apparaat.
Nogmaals wil ik erop attenderen dat ik het toestel keurig netjes en onbeschadigd heb opgestuurd en dat het vallen van dit toestel niet gebeurd is. Wat zijn nu je rechten als consument bij een verzekeringsmaatschappij die al twee jaar de premie opstrijkt en als je ze nodig hebt je laten vallen als een baksteen.
M.vr.gr.
Charissa
Ik heb op 18-11-2004 een (telefoon) Samsung E 330 gekocht bij Belcompany en toen op hun advies gelijk een verzekering afgesloten.
Nu na twee jaar keurig mijn verzekering betaald te hebben viel af en toe mijn display weg en heb toen op aanraden van een medewerker van Belcompany mijn telefoontoestel opgestuurd ter repararatie naar Dynafix ( een onderdeel van Conner & Davis). Na vierenhalve week nog niets gehoord te hebben ben ik zelf eens gaan bellen of mijn telefoon al gerepareerd was. De medewerker van Conner & Davis vertelde mij dat de telefoon retour gestuurd was en dat hij ieder moment bezorgd zou worden . Groot was dan ook mijn verbazing dat ipv van mijn telefoon ik een brief kreeg met drie keuzes.
Keuze 1: Reparatie van toestel € 165,65 ( incl. BTW en excl. eventuele transport
en handelingskosten).
Keuze 2: Ongerepareerd retour tegen betaling van € 35,70
Keuze 3: Afstand doen van het toestel ( hun vernietigen het toestel)
Ik wist echt niet wat ik las!! Een exact nieuw toestel kost € 142,50 incl. verzendkosten. Ze vertelden mij dat ik het toestel had laten vallen en het daardoor niet binnen de dekking viel . Ongelooflijk!! Ik heb het toestel in GEEN geval laten vallen en bovendien schrijven ze zelf in een brief na het afsluiten van de verzekering:
"Bij deze heten wij u van harte welkom als klant van Conner & Davis. Het verzekeren van uw mobiele telefoon is een verstandige keuze. Een ongeluk zit immers in een klein hoekje en ook in bepaalde vormen van diefstal biedt de verzekering dekking. Hiernaast geniet u ook na afloop van de fabrieksgarantie dekking voor defecten aan uw apparaat.
Nogmaals wil ik erop attenderen dat ik het toestel keurig netjes en onbeschadigd heb opgestuurd en dat het vallen van dit toestel niet gebeurd is. Wat zijn nu je rechten als consument bij een verzekeringsmaatschappij die al twee jaar de premie opstrijkt en als je ze nodig hebt je laten vallen als een baksteen.
M.vr.gr.
Charissa