LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Pets energy // global collect

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
Timothy
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 okt 2006 08:50

Pets energy // global collect

Ongelezen bericht door Timothy »

:oops: Ja ik ben er in getrapt had via moeders ,dank je ma, een aanbieding gekregen die inhield dat ik Pets energy voor een maand voor verzend kosten,4,95, kon proberen en als het niet beviel dan kon ik afzien van verdere bestellingen.
Leek safe maar toen ik zag wie de verzendkosten incasseerde was alle hoop gelijk vervlogen onze oude vriend Global Collect b.v.
Heb 8dagen gewacht na de afboeking en heb dus vanochtend het bedrag terug laten boeken....
PAS DUS OP JE KAN TOT 4WEKEN TERUGBOEKEN (fortisbank)

wilma.s
Berichten: 5
Lid geworden op: 07 nov 2006 20:48

Re: Pets energy // global collect

Ongelezen bericht door wilma.s »

hoi timothy.
Je hebt het bedrag laten terugboeken en toen?
Niets gekregen en ook verder geen afboekingen meer.
Ben er ook in getrapt zie ik nu op dit forum.
Is er iets te doen?

siemetje
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 nov 2006 21:32

Re: Pets energy // global collect

Ongelezen bericht door siemetje »

Vorige week heb ik een pakketje ontvangen van pets energy. Toen herinnerde ik mij weer dat ik een aantal maanden geleden gebeld ben en tegen betaling van alleen verzendkosten een pakketje zou ontvangen. Ik heb echter nooit iets ontvangen en aangezien wij met een verbouwing bezig zijn heb ik hier ook nooit geen aandacht meer aan geschonken (ook geen afschriften nagekeken, tijdens een verbouwing wordt er zoveel afgeschreven) Stom natuurlijk! Ik krijg dus vorige week een pakketje binnen waarbij een brief wordt geleverd waarin staat dat ik "wederom" een pakketje heb ontvangen. Ik heb nooit eerder iets gezien. Toen toch maar mijn afschriften erbij gepakt en zie dat er in oktober en september € 49,95 is afgeschreven en eerder € 4,95 verzendkosten. Gebeld met Amivita dat ik nooit eerder iets heb ontvangen en hier ook niet om gevraagd heb. Krijg ik te horen dat zij mij niet kunnen helpen, zij hebben alles verzonden en dan had ik maar eerder op moeten zeggen. Ik heb echter nooit iets ontvangen en door onze verbouwing hier ook niet aan gedacht. Bij de bank geprobeerd om de laatste termijn te laten storneren, maar de afschrijving is van 30 dagen geleden, dus of dat lukt weet ik nog niet. Nu lees ik dus op internet dat er meer mensen opgelicht zijn. Ik voel mij enorm in de maling genomen en vindt mijzelf ontzettend stom dat ik erin getrapt ben. Is er iets wat ik kan doen om mijn geld terug te krijgen en is er een instantie waar ik dit kan melden zodat er misschien iets aan gedaan wordt om te voorkomen dat andere mensen hier de dupe van worden?

marleenjelana
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 nov 2006 11:30

Re: Pets energy // global collect

Ongelezen bericht door marleenjelana »

ik zie dat ik ook opgelicht ben, bij mij is er vandaag die 4,95 afgeschreven. heeft er iemand misschien een telefoonnummer ofzoiets waar je het stop kan zetten. of is het echt alleen maar mogelijk om je geld via de bank terug te krijgen???

en kan de politie hier niets tegen doen??

siemetje
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 nov 2006 21:32

Re: Pets energy // global collect

Ongelezen bericht door siemetje »

Het telefoonnummer van Amivita (pets energy) is 040-2302933. Als je je geld niet terugkrijgt kun je het bedrag laten storneren via de bank. Zelf ben ik nog van plan aangifte te doen bij de politie, maar dit kan niet online, dus ik ga dit telefonisch proberen. Succes ermee.

marleenjelana
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 nov 2006 11:30

Re: Pets energy // global collect

Ongelezen bericht door marleenjelana »

ik heb pets energy net binnen gekregen, en heb het even uitgeprobeerd tussen de brokken, maar alles kwam er meteen weer uit bij mijn hond, dus het is nog rotzooi ook. er stond een emailadres bij dus daar had ik naar toe gemaild om het stop te laten zetten. het mailtje had ik binnen een minuut weer terug, omdat het emailadres niet bestaat :evil:

siemetje
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 nov 2006 21:32

Re: Pets energy // global collect

Ongelezen bericht door siemetje »

ik heb ook een email verzonden naar [email protected]. Ik heb nog geen reactie ontvangen, maar wel een leesbevestiging, dus dit emailadres moet wel juist zijn.

marleenjelana
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 nov 2006 11:30

Re: Pets energy // global collect

Ongelezen bericht door marleenjelana »

oh raar, ik heb het net nog een keer geprobeerd maar ik krijg de mail heel de tijd terug omdat ie niet afgeleverd kan worden.

siemetje
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 nov 2006 21:32

Re: Pets energy // global collect

Ongelezen bericht door siemetje »

Dat is zeker raar. Heb je al geprobeerd om te bellen? Het telefoonnummer is 040-2302933. Ik heb vorige week dit nummer gebeld en kreeg gewoon iemand aan de lijn. Ben benieuwd of jou dit ook lukt (gelukt is.)

Steefke_1985
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 nov 2006 22:18

Re: Pets energy // global collect

Ongelezen bericht door Steefke_1985 »

ik ben ook een paar weken geleden benaderd door pet`s energy en heb ook toegestemd met het proefpakket, ik ben eens op internet gaan kijken wat het precies was omdat er niks van een gebruiksaanwijzig bij zat. En toen kwam ik dit allemaal tegen, ik heb meteen een annuleringsmail gestuurd dus ik ben eens benieuwd hoe dit gaat aflopen.

avgulik
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 nov 2006 12:53

Re: Pets energy // global collect

Ongelezen bericht door avgulik »

ook mijn dochter was zo stom om te reageren op gratis voer voor de hond. Ik heb Amivita gebeld en het gelijk laten stopzetten. Wel bleek dat zij inmiddels drie keer € 49,95 had betaald terwijl ze maar één keer een pakketje had ontvangen. Daar is dan niet zoveel aan te doen, maar we zijn er gelukkig van af.
Anja

MAXIEM

Re: Pets energy // global collect

Ongelezen bericht door MAXIEM »

avgulik,

Is het dan te laat om te storneren???

Groetjes, Maxiem.

ellybos
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 nov 2006 12:18

Re: Pets energy // global collect

Ongelezen bericht door ellybos »

nou ook ik ben er dus ingetuind, vanmorgen werd er 4,95 afgeschreven terwijl ik nog niks ontvangen had, daar was ik het natuurlijk niet mee eens ga niet betalen voor iets wat ik nog niet heb, toen heb ik het bedrag gelijk laten storneren. ging ik dus kijken of ik het adres kon vinden en kwam hier terecht ik schrok dus wel, heb gelijk global gebeld en kreeg zowaar iemand aan de tel. ze heeft het gelijk stopgezet hoop maar dat dit ook daadwerkelijk gebeurt. volgens haar is het pakketje gisteren op de post gegaan, beetje raar allemaal.

gjvisser
Berichten: 310
Lid geworden op: 22 jun 2005 14:06

Re: Pets energy // global collect

Ongelezen bericht door gjvisser »

Tja ik had het ook besteld, afgeschreven van mijn rekening, maar gewoon daarna het pakketje opgestuurd gekregen, voor mij geen oplichting dus.

Het enige is wel, dat toen ik die vent aan de telefoon had, dat ik expliciet vroeg of ik daarna nog vastzat aan een soort van contract, heb ik meerdere keren gevraagd... Eenmaal het pakketje thuis, staat er in de brief dat je om de zoveel tijd een nieuw pakketje krijgt en dat er automatisch iets van 40 a 50 euro wordt afgeschreven (exacte bedrag weet ik niet meer) en als je dit niet wil, dan moet je Amivita bellen.

Dit heb ik gedaan en is keurig opgezegd... Hoe dan ook, het is geen zuivere koek

zeepaard
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 nov 2006 23:00

Re: Pets energy // global collect

Ongelezen bericht door zeepaard »

:shock: Oh mijn hemel!! is dat spul schadelijk? Ik heb het mijn hond ook gegeven. Ik wilde het opzeggen , maar kwam via [email protected] op RADAR terecht. Ik wist niet dat die hele troep nep was. :evil: Wat is hier precies aan te doen?

zeepaard
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 nov 2006 23:00

Re: Pets energy // global collect

Ongelezen bericht door zeepaard »

zie een hoop tegenstrijdige berichten, vreemd......wat een rare toestand allemaal....

CrisM
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 nov 2006 19:33

Re: Pets energy // global collect

Ongelezen bericht door CrisM »

Ik kreeg er net ook eentje aan de lijn, ik was zo stom om te zeggen is goed.. Echter die kerel zei dat je een bevestigingsemail kreeg, als je die weigert stop je het dan alsnog?

En hoe en wat is Storneren

ellybos
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 nov 2006 12:18

Re: Pets energy // global collect

Ongelezen bericht door ellybos »

ik heb gemaild met [email protected] een leesbevestiging gevraagd en nadrukkelijk om een reactie gevraagd, ik heb daarin ook vermeld dat ik afzie van het eerste pakketje op grond van de 7 dgn termijn, als je iets telefonisch afsluit heb je een bedenktijd van 7 dgn, eigenlijk pas vanaf het moment dat je het pakketje binnenkrijgt maar ja bij mij is het vrijdag verstuurd zeggen ze dan had ik het toch echt al in huis moeten hebben, ik heb hier zowaar een reactie op gekregen dat alles stopgezet is. dus probeer het gewoon.ik heb trouwens geen bevestiging gehad dat ik het afgesloten had die had ik ook nog moeten krijgen echt een raar bedrijf

zeepaard
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 nov 2006 23:00

Re: Pets energy // global collect

Ongelezen bericht door zeepaard »

nou ik heb vanmorgen het telefoonnummer gebeld die in de brief van Amivita vermeld stond die bij het pakketje zat,....kreeg een dame aan de telefoon die zonder problemen mijn aanmelding opgezegd heeft. Hoop dat het zo geregeld is..... :? dus opzeggen is lijkt/schijnt niet zo moeilijk......

zeepaard
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 nov 2006 23:00

Re: Pets energy // global collect

Ongelezen bericht door zeepaard »

Ja ellybos daar zeg je wat.....een bevestiging.....heb daar niet aan gedacht, zou dat alsnog op te vragen zijn?

Gesloten