LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Voorstanders, bewijs eens dat mlm geen oplichting is?

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.

Is MLM naar uw mening oplichting?

Ja
8
50%
Nee
8
50%
Geen mening/weet ik niet
0
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 16

Walter van V

Voorstanders, bewijs eens dat mlm geen oplichting is?

Ongelezen bericht door Walter van V »

de vraag spreekt voor zich, en laten we het maar eens omdraaien. Niks omgekeerde bewijslast, dit beweren zij gewoon, en tot nu toe zijn er geen harde bewijzen op tafel gekomen, alleen maar gedraai en afleidend gezwets.

En de diverse zaken die aantonen dat er wel gelogen wordt, onjuiste gegevens verstrekt en niet ter zake doende ""onderzoeken"" misbruikt worden, worden afgedaan als onjuist, zwak bewijs etc. En de mensen die voorrekenen dat het niet klopt, kunnen volgens de voorstanders niet rekenen en gebruiken een formule waar ook schoenmaten in voorkomen...(je moet er maar opkomen trouwens..)

dus: kom maar, kom maar...(maar snel want ik ben m.i.v vrijdag een weekje weg..)

So be it

Re: Voorstanders, bewijs eens dat mlm geen oplichting is?

Ongelezen bericht door So be it »

Ik heb NOG een uitdaging voor je.....

Bewijs maar eens dat jij géén leugenaar bent!!!!!

Zie je hoe oneerlijk je vraagstelling is....?
Maar met oneerlijkheid heb jij geen moeite, toch, Walter??? :oops:
Of ga je het tegendeel "bewijzen"......?? :roll:

SBI
(Heb je toch je zin....
Er reageert iemand op je onzinnige stelling...... 8))

E-nergetix

Ongelezen bericht door E-nergetix »

Waarom een nieuw draadje starten?

Als er bij het ander draadje 650 postings in 2 jaar en 2 maanden zijn en er nog geen bewijzen zijn dat MLM oplichting is, is het dan nodig om iets nieuws te starten met de vraag stelling anders?

Een hele simpele redenering:

Als de zgn. tegenstanders het niet gelukt is om te bewijzen dat MLM oplichting is is automatisch het bewijs geleverd dat mlm geen oplichting is...

Kijkende naar de Nederlandse - en meeste west-Europese - rechtspraak is dit een gebruikte term die ook door rechters gehandhaafd wordt:

Je bent onschuldig tot dat het tegendeel bewezen wordt!

Van mij mag hier een grote slot op omdat het ontaard in een oeverloos, op de man spelende en kleinerende discussie van zowel de voors en tegens!

joopataa

Ongelezen bericht door joopataa »

Van mij mogen vrijwel alle topic's van mlm op dit forum gesloten worden. het is al lange tijd niets meer dan welles /nietes van voorstanders en tegenstanders. Gaat nergens meer over dan elkaar beledigen. Maar ja, Daarom heeft ook de site www.kassa.vara.nl een hele mooie prijs gekregen voor de best verzorgde website, en Niet deze site. De Vara/kassa site heeft veel minder bezoekers op het forum maar dat komt omdat men streeft naar kwaliteit en geen kwantiteit zoals op deze site.Veel van de topic's zijn dubbel, staan vol nutteloze opmerkingen en geen hond ( moderator ) die er op let. Jammer is het wel dat vooral het laatste jaar dit forum vrijwel geen mensen beschikbaar heeft om de grootste rotzooi eens goed op te ruimen.

Walter van V

Zie je hoe oneerlijk je vraagstelling is....?
Maar met oneerlijkheid heb jij geen moeite, toch, Walter???
Of ga je het tegendeel "bewijzen"......??
oneerlijkheid hebben jullie anders ook geen moeite mee toch??
kijk maar alle reacties na op diverse zaken. Ik ben van mening dat er ruimschoots aangetoond is in het andere draadje dat mlm WEL oplichting is, even nuanceren : dat er in ieder geval diverse takken/bedrijven die werken met mlm oneerlijk zijn zowel richting klant/consument als richting (potentiele) downline. Met de magnetenverkopers voorop...
Een hele simpele redenering:

Als de zgn. tegenstanders het niet gelukt is om te bewijzen dat MLM oplichting is is automatisch het bewijs geleverd dat mlm geen oplichting is...
Die stelling is dus veel te simpel, zo ligt het niet! afgezien daarvan is op diverse punten dus wel bewezen dat er onzin vermeld staat op diverse websites en dat ook diverse voorstanders hier op dit forum het niet zo nauw nemen met de waarheid!

En ik vraag jullie nu dus eens hierboven uit te stijgen en aan te tonen dat het zuivere handel is..

Wanneer iemand een moord gepleegd heeft maar het is niet te bewijzen betekent niet dat ie de moord niet gepleegd heeft!

Maar ja er wordt nu dus heel veel moeite gedaan de vraagstelling onderuit te halen, i.p.v. de moeite te nemen met het gevraagde op tafel te komen.. zegt ook weer iets toch??

Walter van V

Jammer is het wel dat vooral het laatste jaar dit forum vrijwel geen mensen beschikbaar heeft om de grootste rotzooi eens goed op te ruimen.
o ik houd hier binnenkort mee op, want de voorstanders leggen niets op tafel (had ik ook niet verwacht).

Maar er wordt wel gemodereerd, in de zin dat er recent nog diverse topics op slot gezet zijn. Dus de mensen zijn er wel, hebben alleen een andere visie..

So be it

Dat is waar Joop.

Ikzelf zal wat minder op "uitdagingen" ingaan....... (Proberen...!)

Ik persoonlijk ben eindelijk tot de conclusie gekomen dat het inderdaad "paarlen voor de zwijnen" is geweest.

Ikzelf heb nooit ontkend dat er misstanden zijn in mlm , maar heb wel geprobeerd te laten zien dat het basisprincipe van mlm eerlijk is.
Ieder normaal denkend mens kan daar redelijker wijs ook geen "gaten" inschieten... alleen wat losse flodders laten horen....

Overál probeert men zijn eigen waar de hemel in te prijzen.
Dat is niet netjes. Ook niet netjes in mlm. Ook niet in de reguliere handel.

Telkens wordt redelijke argumentatie belachelijk gemaakt.

Ik waardeer het dat ik je hier heb "gesproken"......
Je zult waarschijnlijk nooit een mlm-er worden, maar daar ben je niet de enige in! :lol:
Maar je bent zo eerlijk geweest geen definitieve waarde te hechten aan roddeltjes.

Ik weet dat straks steeds vaker mlm, in welke vorm dan ook, geaccepteerd gaat worden door echte zakenmensen en ook dan zullen er altijd schreeuwers blijven met de kreet: "Bewijs het dan"......

met vr. gr. SBI

Econometrist

Ongelezen bericht door Econometrist »

Jaja, op die manier 'bewijs' je ook het bestaan van UFO's, Yeti en het
monster van Loch Ness. Toon maar eens aan dat ze niet bestaan!
Ik weet dat straks steeds vaker mlm, in welke vorm dan ook, geaccepteerd gaat worden door echte zakenmensen
Ja hoorr!! Daar is-tie weerr!!! Het toverwoord uit de mlm:
Straks doet iederéén mlm
Straks gaan we naar de beurs
Straks worden we rijk
Straks... en dat nu al 60 jaar!
Dus... betaal nú je inschrijving maar...

So be it

NU ben jij al een eikel en er is je al uitgelegd dat het géén financieel voordeel oplevert om iemand in te schrijven.......

Tja, opleiding zegt niet alles.......
Wanneer krijg je je diploma "vakkenvullen" en "zakkenvullen"....?

SBI

Walter van V

Telkens wordt redelijke argumentatie belachelijk gemaakt.
daar heb je je zelf ook in hoge mate schuldig aan gemaakt, en blijf je nog mee doorgaan ook nadat het vastgesteld hebt.....:
ben jij al een eikel en er is je al uitgelegd dat het géén financieel voordeel oplevert om iemand in te schrijven.......
dus mijn conclusie is eigenlijk dat we er met z`n allen een punt achter gaan zetten?

fijn, want dat was eigenlijk ook voornamelijk het doel van het opstarten van dit draadje, namelijk aantonen dat we eigenlijk geen snars progressie meer hebben!
(had ik dit toch eerder moeten doen...!?)

Econometrist

NU ben jij al een eikel en er is je al uitgelegd dat het géén financieel voordeel oplevert om iemand in te schrijven.......
Voor JOU niet nee, maar voor jou organisatie wel. Het inschrijfgeld gaat toch ergens heen zeker, of wordt het verbrand?
En laat de som van alle inschrijfgelden nou precies gelijk zijn aan alle provisies die worden uitbetaald. Wat een toeval. En hoe comfortabel voor VanAndel en DeVos dat hun verkoopapparaat ze niks kost omdat de deelnemers elkaar aan het financieren zijn. Vind je het gek dat ze blij zijn met nóg een miljoen of wat IBO's erbij?
Kom maar binnen... straks ga je geld verdienen...

E-nergetix

Ongelezen bericht door E-nergetix »

En laat de som van alle inschrijfgelden nou precies gelijk zijn aan alle provisies die worden uitbetaald.
Waar haal jij die wijsheid vandaan?

Als ik ga rekenen zoals jij dat doet en ik kijk alleen naar Energetix dan moeten daar heel wat mensen voor ingeschreven worden...

60 miljoen op jaarbasis waarvan 78% wordt uitbetaald aan de distributeurs.. = € 46.8 miljoen..

bij energetix is het startgeld € 46,- !!

Als rekenwonder weet je nu al dat wat jij kletst niet waar is! En dan heb ik het alleen nog maar over Energetix. :roll:

aan de rest zullen we maar niet beginnen.. Of wel?

Was wel een steekhoudend en goed gefundeerd argument van je!!

Econometrist

Als ik ga rekenen zoals jij dat doet en ik kijk alleen naar Energetix dan moeten daar heel wat mensen voor ingeschreven worden...
Maar we hadden het dan ook niet over die tokkie-opsmuk van jou. Ik was in gesprek met Jan en dus gaat het over Amway. Zoals ik al vaak heb voorgerekend zitten die jongens op gemiddeld zo'n 100 €/$ per jaar aan inkomsten en dat is zo ongeveer ook wat gemiddeld aan bijdragen wordt betaald door de 2 miljoen eerste inschrijvers en de 1,5 miljoen verlengers.
60 miljoen op jaarbasis waarvan 78% wordt uitbetaald aan de distributeurs.. = € 46.8 miljoen..
Holy moly!! Energetics maakt dus een produkt met een bepaalde kostprijs voor het zilver, goud, edelstenen, magneten, productie, opslag, transport en management, en als dat dan klaar is betaal ik dat plus nog eens een keer 3 keer die kostprijs om het bij mij thuis te komen afleveren???

Hoewel het niet helemaal on-topic is in deze thread hier, toch vriendelijk bedankt voor deze informatie. Efficiency ten top, om 78% aan je verkoopapparaat uit te geven. En dan maar blijven beweren dat je die 3% reclamekosten niet hoeft uit te geven en dat geld dus voor iets anders kan gebruiken. Ondernemers op de A-locaties in Beverly Hills mochten willen dat ze driekwart van hun omzet konden gebruiken voor hun winkelnering. Totale waanzin!!!

So be it

Vooruit...., omdat het zo lachwekkend is....
Uitlatingen van Ecotrollix zonder dat hij weet waar hij het over heeft....
:lol:
Totale waanzin!!!
Volkomen waar! :twisted:

Inschrijfgeld bij onze toko, eerste jaar.... € 48,00
incl A.S. verzekering voor 1 jaar. Dekking 1.1 m.
DVD Catalogi, etc.
Verlengen.... iets van € 25,00.......

Volgens jou verdient iedereen maar € 100......
30% is winst (verschil tussen in- en verkoop) en dan +/- 35% wordt uitgekeerd (voor iedereen interessant en haalbaar voor een fabrikant..!)
Tel uit de "winst" voor het moeder bedrijf op een inschrijving..... :cry:
Wij krijgen vreemde opmerkingen bij prospects, maar geen één maakt zulke echt domme opmerkingen als hier de tegenstanders.... :oops:
Whhhhhooooeeeeeehhhaaaaaa!!!!! Ecootje toch, zoals altijd vol humor....
En dan moeten er ook de andere kosten zoals de A.S. verzekering nog van af, abonnnement op het jaarblad.....
Hoe zei hij dat ook weer...?
Lagggguuuuuuu!!!! Yes.....
Verbazingwekkend hoe zo'n figuur zulke stomme uitspraken kan doen......!!!!

Het is je al vaker vertelt, Oen, Superoen, er wordt géén winst gemaakt op inschrijvingen!
OOK niet door het moederbedrijf!
(En jij bent Econonmetruccer...?) Geen wonder dat je hier en ook op je werk zo weinig presteert! :lol:

SBI

So be it

Goh, walter....
Nog geen oproep geplaatst voor ondersteuning van je polletje??? :oops:

SBI...... :lol:

Econometrist

Sobie, goed dat je vrouw de boekhouding van je winkeltje doet. Want zoals jij blijk geeft van een volkomen afwezigheid van enig begrip van de allereenvoudigste economische handelsbegrippen is het totaal onmogelijk dat het niet op een ramp zou uitlopen als je dat zelf moest doen. Hindert verder niks, waarschijnlijk ben je beter met je handen...

Maar om dezelfde reden valt er ook weinig over je reactie te vertellen. Bestudeer de materie eens zou ik willen voorstellen. En als je dan enigzins een flauw benul hebt en een berekening kunt volgen zoals een brugklasser dat kan, dan kom je hier weer eens reageren. Afgesproken?

So be it

Gelukkig weet ik méér van de economie af dan dat de Ecool van mlm af weet!.....

SBI
(een registeraccountant (vriendin) doet mijn boekhouding.... 8) )

Walter van V

toch valt het mij tegen hoeveel mensen (of eigenlijk hoe weinig) jullie gek hebbben gekregen te stemmen.

So be it

toch valt het mij tegen hoeveel mensen (of eigenlijk hoe weinig) jullie gek hebbben gekregen te stemmen.
Wij doen geen oproepen om te komen stemmen.......! :lol:

Dat zijn "tegenstander"praktijken....! 8)

SBI

So be it

Why We Want You to be Rich: Two Men - One Message
by Donald Trump, Robert T. Kiyosaki, Sharon Lechter, Meredith McIver

More Views Hardcover
ISBN: 1933914025
Pub. Date: October 2006
Sales Rank: 14

# 14e plaatst.....? Het is net uit?
Bij "Barnes & Noble".... een bookstore die o.a levert via mlm..... :lol:
SBI
(Eat your heart out, boys....! :wink: )

Gesloten